Gość sura Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Na allegro są dostępne sprężyny IRONMAN +2" po ok 500zł. Myślę, że to niedrogo w stosunku do ceny sprężyn seryjnych. Zastanawiam się nad ich kupnem tylko rodzi się jedno pytanie: czy nie pociągnie to za sobą konieczności dalszego modyfikowania np. długości wału napędowego(amorki mam juz i tak wytluczone wiec ich nie szkoda, wymiana niedługo) Przód myślę załatwić regulacją drążków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dronx Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Witam nic nie trzeba przerabiac tylko wsadzac i jezdzic mam to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sura Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Zamontowałem toto i buda stoi jak stała. Więc albo wcześniej miałem już dłuższe sprężyny albo te wcale nie są +2 cale. W każdym razie i tak są tańsze niż "seryjne" ze sklepu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość terranosaur Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 powiem tak: te springi to reklama wiadomo ze tak sie nie podnosi auta, wazniejszy wedlog mnie jest lift budy. jednak nie oszukujmy sie w 90 % te zabiegi maja na celu polepszenie samopoczucia posiadacza oraz polepszenie doznań wizualnych TYLKO. a nie faktycznych mozliwosci przeprawowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sura Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Czyli sugerujesz, że wszystkie graty liftowe są do d**y? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość terranosaur Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Czyli sugerujesz, że wszystkie graty liftowe są do d**y? jasne ze nie, jednak sprezyn za 5 stow w zyciu bym nie kupil i to nie dlatego ze sa one drogie ale dlatego ze za te pieniadze sie rozczarujecie a buda bedzie stala jak dawniej (jak to ktos juz napisal) porownywalem terrano na tych sprezynach z moim kiedy mialem wkrecone gumy po dwie na strone i moj stal tak samo jak ni lepiej niz ten na tych legendarnych springach, co do sprezyn podobne wymiary maja sprezyny od skody kombi a dotego sa dluzsze maja 45cm standardowe 41cm myslalem kiedys o ich zakupie 30 zeta nowa za sztuke na ALLEDROGO ps wszystko jednak zalezy od tego czy chcemy : zeby auto ladnie wygladalo( zwykly lift budy za grosze) zeby sie idealnie sprawdzalo w terenie i nie koniecznie slicznie wygladalo(koszty zwieszenie sa bardzo wysokie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sura Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Springi i tak miałem do wymiany a zakup Ironmana okazał się tańszy niż "seryjnych". Faktem jest, że auto jest twardsze ale to pewnie zasługa po prostu nowych sprężyn. Co do springów od oktavii, długość długością ale jest też jeszcze nośność. Octavka jest chyba trochę lżejsza niż terrano. Chyba łatwo sobie wyobrazić co się będzie działo na dłuższych i bardziej miękkich sprężyach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Springi i tak miałem do wymiany a zakup Ironmana okazał się tańszy niż "seryjnych". Faktem jest, że auto jest twardsze ale to pewnie zasługa po prostu nowych sprężyn. Co do springów od oktavii, długość długością ale jest też jeszcze nośność. Octavka jest chyba trochę lżejsza niż terrano. Chyba łatwo sobie wyobrazić co się będzie działo na dłuższych i bardziej miękkich sprężyach właśnie zamontowałem cały zestaw ironmana: sprężyny, amory i drążki skrętne. Przestroga dla osób, które będą robiły to samo. Efekt jest super, jest sztywniejszy, wyżej autko stoi, ale nie wytrzymują fabryczne mocowania drążków, te do regulacji i przykręcane do wahacza. Twarda stal poprostu ścina frezy. Podczas testów w ciężkim terenie miałem przykrą niespodziankę. Poleciały frezy, auto poszło w dół, pogięte błotniki, lekko przycięte simexy itd. Radzę zaopatrzyć się odrazu w nowe mocowania w celu uniknięcia...lawety:) bo wstyd:) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prawnik18 Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 powiem tak: te springi to reklama wiadomo ze tak sie nie podnosi auta, wazniejszy wedlog mnie jest lift budy. jednak nie oszukujmy sie w 90 % te zabiegi maja na celu polepszenie samopoczucia posiadacza oraz polepszenie doznań wizualnych TYLKO. a nie faktycznych mozliwosci przeprawowych No coś Ty, ja mam z tyłu sprężyny Lovells (twarde) i tył poszedł wyraźnie w górę Pzdr. p_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 (edytowane) No coś Ty, ja mam z tyłu sprężyny Lovells (twarde) i tył poszedł wyraźnie w górę Pzdr. p_18 sprężyny są spoko ale jak pisałem chodzi o drążki skrętne. Wielokliny w mocowaniach są z wiekiem wyrobione i nie wytrzymują po zamontowaniu drążków. Zrobili mi wszystkie 4 mocowania w pewnej firmie ślusarskiej, która specjalizuje się w takich tematach. Mają fachowców, do których przychodzi dużo rolników z kołami zębatymi itd. Zaniosłem stare, a po dwóch dniach odebrałem nowe wzmocnione z bardzo dobrej stali. Edytowane 12 Września 2011 przez zakula81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.