Gość Gorky Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Witajcie, Kto ma pomysl co moze byc przyczyną drgań w Almerze N16 1.8 (190k przebiegu). Od 900do 2.5k obrotów auto drga zarówno na postoju jak i podczas jazdy. Praca silnika wyczuwalnie inna. Pyrka sobie jak w traktorze podobnie jak kiedy nie dziala jedna swieca czy cewka (nie wiem co tam mam), ale mniej przerywa (wydaje mi sie ze przerwy sa za krotkie jak na swiece). Dodatkowo zdecydowanie spadła moc. Na wyższych obrotach rganie czesciowo tylko znika. Może mieć to cos wspólnego ze sprzegłem bo już silnik delikatnie ciągnął na sprzegle z wrzuconym biegiem ale nie musi. Macie jakies pomysły cóz to może być? Pozdrawiam, Gorky Witajcie, Kto ma pomysl co moze byc przyczyną drgań w Almerze N16 1.8 (190k przebiegu). Od 900do 2.5k obrotów auto drga zarówno na postoju jak i podczas jazdy. Praca silnika wyczuwalnie inna. Pyrka sobie jak w traktorze podobnie jak kiedy nie dziala jedna swieca czy cewka (nie wiem co tam mam), ale mniej przerywa (wydaje mi sie ze przerwy sa za krotkie jak na swiece). Dodatkowo zdecydowanie spadła moc. Na wyższych obrotach rganie czesciowo tylko znika. Może mieć to cos wspólnego ze sprzegłem bo już silnik delikatnie ciągnął na sprzegle z wrzuconym biegiem ale nie musi. Macie jakies pomysły cóz to może być? Pozdrawiam, Gorky No wiec jednak cewka jedej ze świec. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dna Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 miałem kiedyś drgania na niskich obrotach i gasł mi silnik przy mocnym hamowaniu. Przeczyściłem miernik przepływu powietrza przy użyciu płynu w spreju do czyszczenia gaźników, prysnąłem też trochę do przepustnicy. Problem zniknął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Macka Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Witajcie, Kto ma pomysl co moze byc przyczyną drgań w Almerze N16 1.8 (190k przebiegu). Od 900do 2.5k obrotów auto drga zarówno na postoju jak i podczas jazdy. Praca silnika wyczuwalnie inna. Pyrka sobie jak w traktorze podobnie jak kiedy nie dziala jedna swieca czy cewka (nie wiem co tam mam), ale mniej przerywa (wydaje mi sie ze przerwy sa za krotkie jak na swiece). Dodatkowo zdecydowanie spadła moc. Na wyższych obrotach rganie czesciowo tylko znika. Może mieć to cos wspólnego ze sprzegłem bo już silnik delikatnie ciągnął na sprzegle z wrzuconym biegiem ale nie musi. Macie jakies pomysły cóz to może być? Pozdrawiam, Gorky No wiec jednak cewka jedej ze świec. Pozdrawiam. Też miałem problemy z cewkami. Najpierw jedna potem druga. Drgania budy na rozgrzanym silniku. Wymieniłem od razu świece LFR5A11 japońskie podobno najlepsze do tego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.