extradd Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Witam.Nissan almera 1.6 100KM, spalanie 8-9L/100km.Gazownicy polecili mi sekwencję stag 304 plus za 2200zł na reduktorze ALASKA, wtryskach MAGIC JET.Ale zaczynam się obawiać, gaziarze twierdzą że ALASKA spokojnie wyrobi przy 100KM, natomiast co nie którzy twierdzą że mogą wystąpić problemy np. tutaj www.nissanklub.pl.Zaproponowali mi inny reduktor MAGIC3 za dopłatą 100zł.Ich oferta znajduje się też tutaj na allegro i mają w ofercie inne reduktory.Wybrać coś innego czy zmienić gaziarzy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 jesteś z Krakowa, skontaktuj się z Tofu poleci warsztat i będziesz zadowolony, co prawda cena może troszkę odbiegać ale pewnie jakość montażu też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Ten koleś mi już 2 razy bez interesownie pomógł i wiem że na forum gazowym siedzi tz wie co robi montuje na osobnych MJ w standarcie www.autonagaz.net montaż i serwis instalacji LPG Kraków, ul. Beskidzka 7 515 130 546 widzę ze więcej troszkę liczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 22 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Tofu ten koleś jest za drogi i to dużo a montuje na tych samych częsciach co inni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 w katalogu miał 2400 a ty mówiłeś o 2200 ..zł ??? ile Ci powiedział ... Wiec że on przynajmniej robi dobrze ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 22 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Powiedział mi 2500zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_k Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Nie znam konkretnej firmy ale z mojego doświadczenia wynika iż mniej istotne jest jakie części kupisz ale w szczególności w przypadku STAGA który jest instalacją dobrą (sam posiadam takową)ale wymagającą fachowej regulacji, u mnie kretyn który montował gaz przez pół roku kombinował i kluczył co by tu zrobić, jak się wybrałem do innego tym razem droższego ale fachowca sprawę załatwił przy pierwszym podejściu. Skutkiem źle wyregulowanej instalacji miałem przy różnych podejściach - dziurę w mocy przy ok 3000 obrotów - spalanie w trasie 13 l, lub brak mocy - falujące obroty efekt jest taki że oszczędziłem przy zakładaniu instalacji 400 zł i zmarnowałem pół roku na dojazdy, i zapłaciłem wysokim spalaniem przez długi okres czasu, ponadto zła dawka paliwa niekoniecznie dobrze wpływa na silnik. osobiście odradzam szukanie na siłę oszczędności. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Zgadałem sie z kuzynem że tamci goście kilka razy mu pomagali jak mu gaz świrował za free .. i tez pomogli 2 razy i złego słowa o nich nie powiem ile liczą no trudno z tego co mi mówił to on sprowadza MJ po 58 zł wiec mi nie proponował skoro na allegro można kupić już za 49 zł .. tak jak kolega pisze lepiej już dołożyć i mieć pewność oni wiedza siedzą na forum gazowym i są na bieżąco i wiedza co jak montować .. i nie sądzę by ryzykowali by ich ktoś obsmarował na forum ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 Juz jest dawno założony Stag 300 plus, reduktor magic III, MJ, koszt 2300zł.Ogólnie jest okey i nawet mam wrażenie że jest dużo lepiej niż w 6 letniej instalacji BRC mojej żony.Dość szybko przepina się z LPG na PB tak jak chciałem.Na chwilę obecną zrobiłem 150km, mam lekkie odczucie że góra jest słabsza od PB ale na dole ciągnie identycznie jak na PB.Ale jeszcze będzie regulacja po 1tys więc zobaczymy.Najważniejsze jest to że teraz za 100km zapłacę 20zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 daj fotki dla potomnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Igor91 Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 Kolego, jaki masz silniczek u siebie. Ja mam 1,4 16V i zastanawiam się nad gazem, najlepiej sekwencja. Tylko boję się trochę "strzałów gazu" ,żeby się kolektor nie rozsypał. Nie znacie dobrego zakładu w Wałbrzychu lub okolicach (Świdnica, Wrocław). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Kolego, jaki masz silniczek u siebie. Ja mam 1,4 16V i zastanawiam się nad gazem, najlepiej sekwencja. Tylko boję się trochę "strzałów gazu" ,żeby się kolektor nie rozsypał. Nie znacie dobrego zakładu w Wałbrzychu lub okolicach (Świdnica, Wrocław). Pozdrawiam jakie strzały przy sekwencji??? przecież tam masz wtryskiwacze jak w PB i gazik jest podawany w kolektor zaraz przy wtryskach, strzały mogą się zdażyć przy niższych generacjach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 ktoś miał strzały ale patologia była na układzie zapłonowym ,, ale to i tak by strzelało na pb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 (edytowane) Załączam fotki na prośbę.Butla jest 44L i znajduje się zamiast zapasowego koła, zawór do nabicia jest w klapce od wlewu PB. Problem jest sonda lambda.Nabyłem nawet drugi kolektor wydechowy z sondą ale też jest walnieta gdyż na wolnych obrotach wskazuje stałe 0.1V i nie oscyluje.Zastanawiam się nad uniwersalną trzy żyłową NGK NTK z allegro np. taką http://allegro.pl/item1037014178_uniwersalna_sonda_lambda_3_przewodowa_ngk.html .W GA16DE jest sonda 18mm? Edytowane 4 Czerwca 2010 przez extradd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Załączam fotki na prośbę.Butla jest 44L i znajduje się zamiast zapasowego koła, zawór do nabicia jest w klapce od wlewu PB. Problem jest sonda lambda.Nabyłem nawet drugi kolektor wydechowy z sondą ale też jest walnieta gdyż na wolnych obrotach wskazuje stałe 0.1V i nie oscyluje.Zastanawiam się nad uniwersalną trzy żyłową NGK NTK z allegro np. taką http://allegro.pl/it...wodowa_ngk.html .W GA16DE jest sonda 18mm? a sonada wogóle oscyluje?? czy nie?? ja to w sumie się nie znam ale czy ten reduktor nie jest wyżej od układu chłodzenia?? i do tego taki piękny zestaw bezpieczników, pełen profesjonalizm wykonania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 a sonada wogóle oscyluje?? czy nie?? ja to w sumie się nie znam ale czy ten reduktor nie jest wyżej od układu chłodzenia?? i do tego taki piękny zestaw bezpieczników, pełen profesjonalizm wykonania Te bezpieczniki nie są od LPG, jeden jest od automatycznego włącznika świateł a drugi od instalacji car-audio i jest to mojej roboty.Ich bezpiecznik i jakość wykonania jest okey.Na wolnych obrotach nie oscyluje tylko stoi na 0.1V, a 100zł na nową sondę to nie aż taki wydatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Te bezpieczniki nie są od LPG, jeden jest od automatycznego włącznika świateł a drugi od instalacji car-audio i jest to mojej roboty.Ich bezpiecznik i jakość wykonania jest okey.Na wolnych obrotach nie oscyluje tylko stoi na 0.1V, a 100zł na nową sondę to nie aż taki wydatek a to zwracam honor wyglądało jak z montażu pewnie części kupuje sie nowe, sondę, przepływomierz, itp nie wiesz ile latało to w innym aucie, ale jak sonda zepsuta to powinien palić jak smoczysko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 (edytowane) Na tej nowej używanej przejechałem dopiero z 60km wiec trudno napisać ile żre, ale n mojej starej która też jest nie najlepsza to PB paliło w normie czyli 8.5L.Tylko teraz pytam czy ta uniwersalna sonda NGK NKT 18mm z alledrogo nada się do GA16DE? EDIT@ Klawiatura nawala i musze edytowac:P Edytowane 4 Czerwca 2010 przez extradd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damianwdz Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Jak ja sie dowiadywałem o gaz do mojego nissana n15 1996r 1.6 benzyna to mi powiedzieli 3300zł ale stwierdziłem ze nie bede montował gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Jak ja sie dowiadywałem o gaz do mojego nissana n15 1996r 1.6 benzyna to mi powiedzieli 3300zł ale stwierdziłem ze nie bede montował gazu To co chcieli włożyć w tej cenie?? tak z ciekawości, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 16 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Mam problemy z sondą.Założyłem już w sumie trzecia sondę i teraz nówkę NGK i stoi na wolnych obrotach.I teraz pytanie dlaczego?Gdzie szukać rozwiazania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 To co chcieli włożyć w tej cenie?? tak z ciekawości, no jak to co 2 reduktory i 2 listwy wtryskowe ,,, fotki info ,,?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Mam problemy z sondą.Założyłem już w sumie trzecia sondę i teraz nówkę NGK i stoi na wolnych obrotach.I teraz pytanie dlaczego?Gdzie szukać rozwiazania? ale stoi na wolnych w programie?? czy mierzyłeś na przewodzie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 16 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Na wolnych stoi w programie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 a na pewno jest wpięta?? bo to, że się zmienia później nie znaczy że jest wpięta, jak zaczyna falować to w jakim zakresie ?? a jak przełączysz na PB to faluje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.