Gość matys06 Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Witam.moja tereska nie odpala!!!!!!!!gdy krece rozrusznikiem co jakis czas zaskoczy, zrobi pare obrotów silnika ,pokicha poprycha zakopci nie spalona ropą i zdechnie.jak działa elektrozawór w tej pompie????bo u mnie go nie slychac ale jak podam mu plus z akumulatora to iskrzy. POMOCY!!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość drewniany Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Witam Zasadnicze pytanie co może nam ułatwić diagnoze ,czy to stało się nagle czy też było coś gmerane przy silniku lub układzie paliwowym??? np.wyjeżdżone paliwo do końca, wymiana filtra paliwa itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matys06 Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 No własnie chyba wyjezdzone paliwo do konca.dojechalem do domu bez zadnych przeszkod.nastepnego dnia byla juz kiszka. myslalem ze sie skonczylo paliwo bo bylo juz malo i ze sie zapowietrzyl ale nie.... dolalem paliwa ciagalem odpowietrzalem i nic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość drewniany Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 No tak tego się właśnie domyślałem, że układ zapowietrzony. Więc kolego odpowietrzać do oporu może ktoś Ci pomóc w tym działaniu jedna osoba uruchania silnia a druga cały czas odpowietrza (pompować na filtrze paliwa) a co do elektrozaworu to powinien iskrzyć ale i powinno go być słychać czyli moment otwarcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matys06 Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 no wlasnie odpowietrzanie nic nie daje. paliwo jest na wtryskach.podaje paliwo bezposrednio do pompy i popuszczam wtryski.ale tylko zagada i gasnie.udalo mi sie na początku utrzymac przez jakas minute pracujacy silnik ale obroty skakaly od ok 500 do 2000.no i nie slychac elektrozaworu.moim zdaniem ten elektrozawor wyglada jakos dziwnie.konczy sie jakims otworem z sitkiem i nie wychodzi z niego zaden element ktory mogłby odcinac paliwo.moze przy wyciaganiu cos zgubilem??/ma ktos moze fotke albo schemat jak on wyglada?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziu Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Sprawdz sitko na pompie paliwowej(odkręc przewód paliwowy który dochodi do pompy od filtra uważaj na podkładki miedziane jak odkrecisz śróbe drucikiem zagietym pod kątem 90 stopni wyciągnij sitko które znajduje sie w srodku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 W tyranku masz 2 zaworki, jeden z nich to gaszak, a drugi to zawór "przelewowy", który reguluje ciśnienie w pompie. Osobiście takie objawy miałem w przypadku baardzo dużych mrozów i słabego akumulatora. Wtedy też prychał prychał, ale zaskoczył w końcu. Filtr paliwa wymieniałeś? Może jest zapchany totalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matys06 Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 byc moze kiedys takie sitko tam bylo ale chyba juz ktos przede mna sie go pozbyl....a filtr paliwa wymienialek jakie 2 miesiące temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.