paweleknowakowski Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 witam i mam pytanie czy możliwe jest że jakoś przedostaje się ropa do oleju w silniku? pytam bo mam wrażenie że przybywa mi oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam79 Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Ja bym raczej sprawdził czy nie ubywa Ci płynu chłodniczego. Jeśli tak to on przedostaje się do oleju czyli uszczelka pod głowicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 22 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 nie. płynu nie ubywa. kiedyś w sunny b11 '84r płyn się dostawał to zrobiła się z oleju "emulsja" a tu nic takiego niema miejsca. a czy jest możliwość że przez pompę wtryskową się olej paliwo do oleju dostaje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emeryt03 Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 nie. płynu nie ubywa. kiedyś w sunny b11 '84r płyn się dostawał to zrobiła się z oleju "emulsja" a tu nic takiego niema miejsca. a czy jest możliwość że przez pompę wtryskową się olej paliwo do oleju dostaje? Przez pompę to raczej niemożliwe! Ale możliwe, że dostaje się przez zużyte pierścienie tłokowe. Trzeba sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Tak jak kolega wyżej pisze Najprędzej to są zapieczone pierścienie i do tego przelewający wtrysk. Podczas gaszenia silnika zawsze coś tam jeszcze zostanie wtryśnięte w cylinder i jak nie ma szczelności to pójdzie to w miskę olejową. Co do wtrysków to można podpiąć do przelewów wężyki i wpuścić je do butelek (oddzielnie każdy) W tej butelce gdzie będzie najmniej paliwa to leje wtrysk. Druga sprawa to głowica i uszczelka. Mogą tam być nie szczelności. Rozrzedzony olej silnikowy ma strasznie kiepskie właściwości smarne i jest to najczęstszą przyczyną zatarcia silnika. Zacznij od sprawdzenia kompresji. Koszty wymiany uszczelki to około 1200 zeta a silnika około 3500 Pierścieniowanie to z 2 koła wyjdzie, oczywiście zakładając że reszta silnika jest zdrowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 a czy miałoby to inne objawy typu dymienie, zapalani się checka itp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.