Gość Popekx Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Panowie, to primera taty. Myslalem, ze chodzi mu o remindery, ale to nie to, bo je skasowalem. Wyswietla sie komunikat, ze auto przeszlo w stan serwisowy - taki z kluczem francuskim. Czy mozna to skasowac samemu, czy moze faktycznie pojawila sie jakas usterka? Silnik 1.9 dCI, ten szesciobiegowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeebro Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Przydałoby się zdjęcie jakieś, jak to wygląda. Inne symptomy? Auto wolniej jedzie, jakieś ograniczenia obrotów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Może chodzi o przepaloną żarówkę z tyłu (już nie pomnę o którą powinno iść)?!? Jak pomnę to, obiło mi się o oczy, że przepalona, któraś żarówka (może stop/mijania) z tyłu potrafi przełączyć silnik w tryb serwisowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Popekx Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 No wlasnie nie zauwazylem niczego. Po pracy podjade do taty i sie karne oraz sprawdze zarowki wszystkie dookola i sie odezwe. Zrobie tez zdjecie komunikatu i wkleje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Rajmandery skasowałeś ale które te dla kierowcy (co sam może sobie je poustawiać)?. A skasowałeś rerwisowy rajmander?. W sumie są 4 cztery w tym jeden serwisowy. Takie klucz to właśnie jest rajmander. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Popekx Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Rajmandery skasowałeś ale które te dla kierowcy (co sam może sobie je poustawiać)?. A skasowałeś rerwisowy rajmander?. W sumie są 4 cztery w tym jeden serwisowy. Takie klucz to właśnie jest rajmander. Juz wszystko wiem. Za nz: 1. Włączyć silnik. 2. Wyłączyć system audio. 3. Trzymając wciśnięty guzik INFO, kręcić gałką głośności o 30 kliknięć lub więcej w dowolną stronę. 4. W momencie gdy uruchomi się system diagnostyczny powinno byc słychać "beep" 5. Później zgodnie z tym co będzie wyświetlane na ekranie, wybrać opcję CONFIRM/ ADJUSTMENT. A później jeszcze SERVICE. 6. Poruszając się po menu dokonać stosownych zmian. 7. W kaŜdym momencie moŜna się wycofać do poprzedniego ekranu wciskając PREV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.