Gość andsto Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Witam wrocę do wątku sprzed chyba miesiąca, mam instalację LPG wtrysk, objawy to dławienie przy starcie i szarpanie przy obrotach około 1600- 1800 (jak silnik zimny to szarpie bardzo mocno przy rozruchu), ktoś poradział aby wymienić świece (wymienione) przy okazji też jedną cewkę wymieniłem (była pęknięta), filtry nowe, gazownik dobry jest i kalibruje mi te czasy wtrysku i coś tam jeszcze (pomaga na okres około 2 dni raczej łagodzi skutki potem wraca do normy) ... może ktoś ma jakiś pomysł co może być powodem takiego szarpania? czy mam się do tego przyzwyczaić i olać temat ? będę wdzięczny za wszelką pomoc pozdr. as Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 a dokładnie to oco chodzi na gazie szarpie jak piszesz to masz sekw i odpalenie z PB szarpanie podczas jazdy na PB czy tylko na LPG ///?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andsto Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 a dokładnie to oco chodzi na gazie szarpie jak piszesz to masz sekw i odpalenie z PB szarpanie podczas jazdy na PB czy tylko na LPG ///?? zdecydowanie na gazie, jeżdziłem parę dni na benzynie i spoko, silnik zdecydowanie bardziej równomiernie chodzi i nie szarpie (chociaż to szarpanie podczas zimnego rozruchu na samym początku jest na benzynie zanim przełączy się na gaz, więc trudno mi określić przyczynę) pozdr. as Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 to napisz dokładnie co masz instalkę miło by było jakbyś foto zrobi .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andsto Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 oki, ale muszę zerknąć w papiery (bo gazownik dobierał tak aby pasowało- inne są wtryski i inny reduktor- po południu dokładniem opiszę) jeżeli chodzi o zdjęcie to nie ma co bo wszytskto jest obudowane sprzęt LPG jaki mam to: reduktor zavoli; jednostaka sterująca AGIS OBD CAN; wtryski OMVL- niestety żadnych innych parametrów nie mam, ale jak coś więcej potrzeba to postaram się dowiedzieć pozdr. as Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.