Fabio7 Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Witam Chciałbym prosić o podanie prawidłowych czasów wtrysku wtryskiwaczy benzynowych w silniku QG18DE 114KM ( Primera 2001r.) przy obrotach wolnych oraz przy wyższych. Znalazłem w manual'u (foto), ale nie za bardzo wiem jak to to należy interpretować, bowiem jest tam podany przedział czasowy. Powinien to być raczej jakiś konkretny czas otwarcia np.: 2,4 - 2,5 msec. Związane jest to oczywiście z błędem ubogiej mieszanki ( jaki mnie "dopadł" ) i znacznym wydłużeniem czasu wtrysku, przez co auto traci moc. Dzięki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 nie bardzo kumam tą tabelkę ale może jest to związane z czasem reakcji wtryskiwacza że impuls jest dłuższy a zanim się zdąży otworzyć to czas jego otwarcia jest krótszy ,,,, wg mnie u Ciebie zacina się sonda i w niej bym szukał przyczyny porostu może nie reagować jak trzeba i silnik myśli że ma ubogo a jest ok ,,, dla przykładu to dla SR20 jak się testuje sondę i Ecu skraca czasy wtrysku i wydłuża to robi tak ze 2,5ms jest ok a 2,2 ms dla ubogiej i 2,7 dla bogatej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio7 Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 wg mnie u Ciebie zacina się sonda i w niej bym szukał przyczyny porostu może nie reagować jak trzeba i silnik myśli że ma ubogo a jest ok Powodem błędu ubogiej mieszanki może być u mnie za niskie ciśnienie paliwa ( pompa do wymiany - przepływ paliwa jest ledwo co; nawet nie ma "siły" nabić 1 bara na manometrze - powinno być prawie 3 bar ) dla przykładu to dla SR20 jak się testuje sondę i Ecu skraca czasy wtrysku i wydłuża to robi tak ze 2,5ms jest ok a 2,2 ms dla ubogiej i 2,7 dla bogatej Raczej odwrotnie. Jeśli ECU skraca czas wtrysku to sonda "widzi" bogatą mieszankę, a jeśli wydłuża czas - to ubogą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość truszczu Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 1bar to przy silnikach SPI jest, 3bary przy MPI to chyba bardziej tutaj gdzieś trzeba szukać przyczyni niż we wtryskach. Pompka, filtr, ssak w baku może się przytkał ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.