koziro Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Witam Wymieniając kolektor wydechowy w mojej P11 2,0B stała się rzecz jak najmniej pożądana - ukręciła mi się szpilka :/.urwała się skubana idealnie z płaszczyzną głowicy więc żadne dospawanie śruby nie wchodzi w grę.jedynie co mi przychodzi do głowy do odwiercić otwór i go nagwintować.wszystko by było gites gdyby nie to,że tam nie ma miejsca żeby wsadzić wiertarkę.czy bez wyciągania silnika się nie obejdzie?proszę o jakieś rady. Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P11DK Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Spróbuj pogadać z jakimś magikiem. Wiertarkę można wyposażyć w kilka rodzajów przegubów także kątowych, nie są one nawet drogie. Proponuję rozeznać temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nicchi Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Nie wiem ile masz tam miejsca. Ja robiłem tak, że przykładałem nakrętkę do takiej urwanej szpilki i spawałem od środka. Nie jest to proste, ale jak się dobrze "nasmarka", opuka i chwilę poczeka to szpilka się kulturalnie wykręca. Robiłem tak ukręcone szpilki do kolektora w głowicy i ukręcone śruby na kole zamachowym. Szło bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nicchi Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 @blue_daba_dee Ja miałem dostępną tylko prostą chamską spawarkę własnej roboty(w sensie nie mojej, ale samoróbkę) z lat 80tych, więc w ten sposób to bym zasmarkał wszystko dookoła, nakrętka trzymała łuk w jednym miejscu, ale przy migomacie to faktycznie, można by było się z tym nie chrzanić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.