Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[k11] - przygotowanie do dalekiej drogi..

Gość Piotrek83_wawa

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Piotrek83_wawa

Chciałbym poruszyć taki nietypowy wątek, jako że praktycznie nie mam doświadczenia w tych sprawach.

Micre nabyłem pół roku temu, generalny przeglądzik w ASO (taki gruntowny, po znajomości) przeszła bezbłędnie.

Teraz po zimie miałem badania techniczne, wszystko wyszło ok.

Pod koniec czerwca wybieram się nią w dosyć długą drogę - myślę że przez ok.10 dni zrobimy ze 2.5tyś.

Dotychczas moje wypady tym autkiem nie przekraczały 700-800km, wszystko było ok.

Jak przygotować auto przed taką podróżą? Na jakie elementy zwrócić szczególną uwagę żeby później nie obudzić się z ręką w nocniku :)?

Oprócz zestawu kluczy i koła zapasowego coś warto ze sobą zabrać?

Autko to Micra k11 96-97 1.0 16V benzyna, 76tyś ( nie kręcone )

Silnik w dobrym stanie, nie pije oleju (Mobil 5w50)

Z góry dziękuje za rzeczowe sugestie.

Pozdrawiam

Sprawdź wszystkie płyny, ciśnienie w oponach i w kole zapasowym. Weź lewarek, klucz, linkę holowniczą, trójkąt ostrzegawczy, jakieś śrubokręty na wszelki wypadek, płyn do spryskiwaczy zalej do pełna, wymień wycieraczki jeśli są już do d*py, sprawdź żarówki, posprzątaj w środku aby się przyjemnie jechało, nagraj jakąś fajną płytkę z muzyką no i w sumie śmiało możesz jechać ;D sam jestem ciekaw kto co jeszcze dopisze ;D

P.S.

Ja w tamtym roku zrobiłem swoją 3 tysiące kilometrów jadąc na wakacje (dwa razy trasa Łódź - Niechorze i jazda po kurortach ;-) ) i w sumie to tylko zrobiłem przegląd przed wyjazdem, bo tak mi akurat wypada i wziąłem/sprawdziłem wyżej wymienione rzeczy. W tym roku też wybieram się "Mikrari" na wakacje ;D

No i wymień olej jeśli ten już ma przejechane z 13 tysięcy :>

Gość pfijalski