RAAAD Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Primera p11 2.o benz/gaz 130KM Chcialbym sie dowiedziec czegos na temat tego auta jesli chodzi o jazde na gazie czy dobrze sie sprawuje i ile pali na trasie,w miescie.I czy instalacja zwykla pelen wtrysk czy lepiej sekwencja? I o zawieszenie czy jest takie samo we wszystkich primerach p11 czy jest jakies wzmacniane.No i jakie sa bolaczki tego konkretnego modelu i tej mocy.Wiem ze sa rozne pojemnosci i o roznych KM.Zreszta zalezy jak sie trafi sa auta ze sluza i tylko jezdzic ,a sa modele ze co chwile sie cos dzieje to elektronika to silnik itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 poczytaj forum co siada to raczej nie silniki gaz uwielbia spalanie miasto do 12 litrów sekw i do 15 na blosie trasa myślę że do 9 spokojnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 P11 2.0 są wręcz stworzone do gazu mam drugie auto z takim silnikiem i drugie na gazie II generacji. spalanie do masy i osiagów wręcz wzorcowe ale wiadomo że dobra sekwencja nie zamuli auta i będzie się jeszcze przyjemniej podróżowało.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 P11 2.0 są wręcz stworzone do gazu mam drugie auto z takim silnikiem i drugie na gazie II generacji. spalanie do masy i osiagów wręcz wzorcowe ale wiadomo że dobra sekwencja nie zamuli auta i będzie się jeszcze przyjemniej podróżowało.. no ja z sekwencji przeszedłem awaryjnie na Blosa i 1 generacje ,,,i autko niby ciągnie pod obcinkę a na sekw to było do 4500 rpm ,,,ładnie szło a potem ogień ,,, spalanie miałem na sekw i kiepskich wtryskach spokojna jazda 8,9 litra gazu na 100 km co daje 4 litry ropy teraz ,,, i gdzie dizla to stawia ,,, Pozdrowienia szukaj autka albo do zagazowania albo zagazowanego bo koszt założenia sekw to 2500 zł wiec troszkę lepiej kupić z kulawą instalką ale z papierami i np zakupić przód instalki za 700 zł i przerobić ,,,,, albo 520 za staga 200 i reduktor lepsze wtryski,,,, i poemat ,,, w każdym razie Sekwencja jest tego warta no i bezpieczniejsza dla silnika bo Ecu sam sie broni jak może jak gazownicy zapitolą .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Może ktos coś jeszcze doda jeśli chodzi o silnik i dynamike jazdy.Wiadomo ze 130KM juz jest troche i wiem ze spalanie tez jest w miare przystepne w japończykach w gazie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Wiadomo ze 130KM juz jest troche szybko się przyzwyczaisz i zacznie brakować, ja mam teraz chyba coś koło 160KM ale jeszcze nie hamowane i już zaczeło brakować czyli czas na ecumastera i nitroxa uturbienie raczej odpada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Tak caly czas mi chodzi po głowie ten konkretny model po tych opiniach ogólnych,które czytałem.A tak ogólnie to tyle 160 czy wiecej to nie potrzebuje.Mam narazie mojego traktorka i sie ciesze tym co mam a nie tym co chciałbym miec:) Teraz wybieram sie w trase na mazury i mały urlop i moge sobie sprawdzic ile na trasie spali moj diesel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.