Gość Floydoo Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 no wlasnie jak jest u was z hamulcem recznym w Waszych T30??? Jak kupilem autko moj reczny byl slabiutki, wiec postanowilem go poprzegladac, po rozebraniu przegladnieciu i regulacji jest lepiej ale mam wrazenie jaby linka do recznego byla gumowa a sam hamulec jest tepy, owszem na lekkiej pochylosci czy na parkingu autko stanie ale wiekszy spadek i leciiiiiiiiiiiiiii jak mozna to ulepszyc???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Trzeba zerknąc do tarczo-bębnów i tam wyczyścić i wyregulować i powinno być dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Trzeba zerknąc do tarczo-bębnów i tam wyczyścić i wyregulować i powinno być dobrze. Wystarczy zdjąc tylnie kola ,na tarczy hamulcowej wyjąc gumowa zaślepke i obrócic tak tarcza aby ukazała sie sruba regulacyjna i dociagnąc ja do oporu.później z jeden obrót do tylu i jesli nie sa zjechane szczeki od ręcznego-hamulec powinien trzymac prawidlowo.Ale nalezy zacząć od popuszczenia linka pod dżwignia ręcznego w kabinie.Potrzebny jest klucz nasadowy 10.Po regulacji szczęk ,ponownie trzeba linke w kabinie podciągnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Floydoo Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Koledzy michal801 i piotrek3. Piszecie maslo maslane :D:D:D:D Przeciez napisalem ze rozebralem (a zawsze jak juz rozbieram to czyszczę smaruję itp) i wyregulowalem, a pytam czy mozna zrobic cos wiecej w celu polepszenia recznego??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LaikManiek Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Kolega "piotrek3" opisał chyba najlepiej jak się dał, po takiej regulacji trzyma jak trzeba, sam robiłem to wcześniej. Jedynie na co trzeba uważać to aby klocki nie tarły o bęben bo przegrzejesz tarcze moja jedna zrobiła się lekko fioletowa po 2km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubrick007 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Witam! Może ktoś jak idiocie napisać krok po kroku regulację tęcznego w T30. Mój poza dźwignią w kabinie niewiele z nim ma wspólnego, jutro mam zamiar podregulować i przydałoby się "know how". Z góry dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 najczęściej jedyne co można zrobić to zmienić szczęki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Witam! Może ktoś jak idiocie napisać krok po kroku regulację tęcznego w T30. Mój poza dźwignią w kabinie niewiele z nim ma wspólnego, jutro mam zamiar podregulować i przydałoby się "know how". Z góry dzięki! A zajrzyj tu: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/94686-instrukcja-samodzielnego-przegl%C4%85du-auta-nissan-x-trail-benzynadiesel/ powinieneś tam znaleźć opis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubrick007 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Tam jest tylko opis kontroli klocków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 http://nissan4u.com/parts/x_trail/el_t30/2006_5/type_18/brake/rear_brake_and_parking_brake_control/ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubrick007 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Dzięki kolego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 5zł + vat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubrick007 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 bez rachunku poproszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 przyjmuję też inne waluty... jeśli bez rachunku to mogą być diamenty, złoto, ewentualnie podeślij jakąś młodą azjatkę tak do 48kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 przyjmuję też inne waluty... jeśli bez rachunku to mogą być diamenty, złoto, ewentualnie podeślij jakąś młodą azjatkę tak do 48kg BArtez czy wymieniasz już swoją? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 mazde Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubrick007 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 przyjmuję też inne waluty... jeśli bez rachunku to mogą być diamenty, złoto, ewentualnie podeślij jakąś młodą azjatkę tak do 48kg http://www.pxleyes.com/photoshop-picture/4ba3cb1a12dc4/the-thin-effect.html Mam nadzieję, że się spodoba nie mogę dodać załącznika więc daje linka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 dziwny masz gust ale to twoja sprawa co by nie bylo OT... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubrick007 Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekm Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Zdałoby się w tym dziale więcej takich "foto-rozbieranych" instrukcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarcun Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 Mam ciągle problem z ręcznym. Po zakupie auta był Ciągle słaby . wymieniłem tarcze klocki szczęki wielokrotnie regulowałem i nic. na płaskim zaciągnę kilka ząbków do oporu i niby stoi ale jak się mocno popchnie auto lub jak zaciągnę ręczny na górce to auto ruszy i wtedy ponownie można dociągnąć rczny o kilka zębów ale już niemal że nic nie hamuje . pomocy panowie bo nie mam pomysłu ( a i pytałem już 2 osób i mają ten sam problem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 (edytowane) Może samonapinacz szwankuje?? Tam dostaje sie brud ,woda i te dźwignie wtedy nie pracuja prawidłowo. Jak juz sa zdjete tarcze z tyłu to warto tam zajrzeć i sprawdzic czy wszystko rusza sie ,czy zabki nie sa wytarte ,wszystko wyczyscic i zakonserwować. Sprawdź jeszcze linkę czy rusza sie w ogóle w pancerzu. Edytowane 26 Lipca 2016 przez piotrek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarcun Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 wszystko sprawdzone czyste ruchome i nasmarowane brak mi sił 450 zl już wydane i brak rezultatu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 kręciłeś tym napinaczem na piaście? naciągałeś nim? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 Ja u siebie wymieniłem szczęki , tarczobębny , przesmarowałem ruchome częsci smarem do hamulców , wyregulowałem wszystko przez te dziurki w bębnach ( zaciągając ręczny na 3 ząbek i kręcąc regulatorami aż zblokują koła i jeszcze troche , następnie spuszczam ręczny i jak dalej blokowało to zmniejszyłem minimalnie naciąg ) i naciągiem linki w kabinie potem aby nie było na nich luzu. jako tako to chodzi ale szału nie ma. Przy mocnym szarpnięciu za dźwignię nie zjedzie z stromej górki ale przy trzech czterech ząbkach bez problemu da się ruszyć. Moim zdaniem te szczęki są za małe do masy x-traila. Tam nie ma samonapinacza i nie za bardzo ma się co wytrzeć z czasem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.