Gość lukers Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 Witam! Od poczatku (jak tylko zakupilem auto czyli w styczniu br.) ciezko chodzi drazek zmiany biegow. Juz probowalem nasmarowac ciegla te co ida od drazka do skrzyni ale niewiele to pomoglo. Jedynka wchodzi ciezko nie mowiac o wstecznym - zgroza! Najgorzej jest jak auto sie pozadnie rozgrzeje. Olej w skrzynce wymieniony i zero poprawy. Ciezko jeszcze przezucic z dwojki na trojke - (ciezko wyciagnac z dwojki). Tak sobie mysle co z tym zrobic - oddac do warsztatu niech mysla czy moze dalbym rade sam cos naprawic. A moze to cos ze skrzynia? No juz mnie cholera bierze. Pomozcie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 witam , jeśli wyeliminowałeś cały komplet do zmiany biegów...... jest wyczówalny luz zużycia no bo musi być.... opór muszą stawiać tylko sprężyny.. to bedzie skrzynia...bo tą kulke plastkową w kabinie pod mieszkiem skórzanym też smarowałeś????/ no i powinna mieć luz... to jeszcze spróbuj ............ odepni. rozłącz krzyżak ten przy skrzyni ... dźwignia w kabinie bedzie miała luz a ten co wystaje ze skrzyni.. normalnie da się wepchnąć i wyciągnąć........ jeśli nie..... to skrzynie i tak i tak musisz wyciągnąć . rozebrać i wtedy bedzie widać co się zajechało. może to TYLKO wodźiki wewnątrz . bo źle by było gdyby kiedyś ta skrzynia pracowała na sucho i zębatki wycieły rowki na sworzniach pośrednich... ALE TO DOPIERO SEKCJA zwłok pokaże. najpierw rozłącz i zobacz. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukers Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Musze jeszcze raz dokladnie to "przerobic" ale powiedz mi ta czesc co wystaje od skrzyni to powinna lekko sie wciskac i wychodzic? bo z tego co pamietam to u mnie to dosc ciezko sie wciskalo i wyciagalo bo juz to raz rozbieralem. Czy orientujecie sie ile moze kosztowac taka naprawa - jak sie okaze ze to w skrzyni pies pogrzebany? A moze sa duze luzy na tulejach ktore sa w wodzikach do skrzyni i wtedy biegi wchodza malo precyzyjnie i dlatego ciezko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Bardzo mozliwe ze to "jablko" jest zatarte na dzwigni zmiany biegów albo skorodowana śrubo tulejka na dzwigni zmiany biegó ktora łaczy ją z drązkiem reaktancyjnym. Żeby sie do tego dostać musiż odkrecić oslone termiczna nad katalizatorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chełmiak Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 Jak byś chciał to zapodam ci tel do gościa co robi skrzynie do nissanków powiesz co i jak to ci cene poda.0604264428 warsztacik jest w miejscowosci Siedlce.Na allegro była skrzynia do -p11 1,6 za 650zł chyba dziś sie skończyła aukcja ale mam namiar U mnie coś stuka na wstecznym i sam sie zastanawialem czy nie wziąsc ale ten gość z Siedlec powiedział ze za 250 mi to zrobi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.