efej1 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Mam ten numer ,tak sie jakos składa że co roku wymieniam płyn,wiec powinno byc ok.Mnie tez czzeka znowu regeneracja ,lewego koła raz juz robiłem poszło sprawnie ,ale nerwy sa ,foto relacja jak najbardziej pomocna ,zrobiłem zdiecia i jechałem jak z obrazka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 No i po długim czasie zabrałem się za ręczny. Trochę czasu to bawiło zanim nowe gumki nabrały mocy urzędowej . Trochę miałem obawy co całej roboty że coś się nie uda . Ale udało sie wszystko i mam ręczny Cała robota trwała od 11 do 16 godz .I powiem że trzeba być cierpliwym przy składaniu już całego zacisku i pierścienia Segera:( Mięsem nie rzucałem bo by jeszcze gorzej coś szło. Po złożeniu ładnie ręką wszystko spokojnie działało Teraz ze str kierowcy gdzie był bardziej zapieczony ręczny jest lepszy po czyszczeniu. Bo trzyma mocno że mogę dokręcić koło na zaciągniętym a str pasażera musiałem jeszcze zaciągnąć żeby trzymał. Klocki są dotarte to i ręczny sie wyrobi. Mam nadzieje. Trochę ułatwiłem sobie robotę jak składałem zacisk. Mam foto to wstawię Teraz normalnie używać mogę ręcznego A relacja z napawy kolegi bardzo przydatna dobrze że mam neta w telefonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mostoviak Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Jeżeli ktoś jest ciekaw alternatywy do własnej roboty regeneracji to w Warszawie regeneracja jednego zacisku kosztuje ok. 250 zł i nie każdy warsztat to wykonuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 To sporo kasy jest w kieszeni jak samemu się zrobi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Ja obie strony regenerowałem,to faktycznie sporo kasy zostało u mnie,ale co nerwów zżarłem to moje,ale warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 No i czeka mnie regeneracja zacisków w n15 Tam średnica tłoczka 30mm i będę musiał wymienić pewnie tłoczek bo ma trochę wżery od rdzy i mam trochę obawy że może być problem ze szczypcami skoro w p11 jest większy tłoczek to i więcej miejsca na szczypce .Ale to pewnie jest do opanowania Dam znać jak zrobię. I tu mam zamiar wymienić płyn hamulcowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Sposób na zapięcie pierścienia przedstawiony na konkurencyjnym forum "wystarczy wziąć nasadkę która akurat pasuje w miejsce tłoczka , i patentem na śrubę po prostu to wcisnąć" nie sprawdzałem ale teoretycznie powinno zadziałać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 (edytowane) Też ciekawy sposób może być . Ja jak robiłem w swoim p11 to jak miałem klucz nasadowy na tym koszyku i sposobem na śrubę to mi ten koszyk się trochę wyginał jak dokręcałem ale założyłem na klucz nasadowy małe łożysko żeby klucz nasadowy był w miejscu a w łożysku się kręciło i zdawało egzamin . Oczywiście koszyk musi być dobrze ustawione. Mam nadzieje że foto będzie pomocne Tak jak materiał założony przez kolegę czy link w 28 poście . Edytowane 2 Lutego 2014 przez RAAAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Akurat robiłem to przedwczoraj - zamiast łożyska dałem zwykłą podkładkę i też daje egzamin :-) nasadka pasuje 17. Mam taki sam środek beko :-P nie wiem jak to będzie przy tłoczku 30mm, w P11 34mm jest już ciężka misja... ale chyba wszystko zależy od dopasowania tych szczypców, jak są odpowiednio wąskie to powinno się udać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 (edytowane) Ostatnio zauważyłem że dźwignia ręcznego jest luźna jak zaciągnę i puszczę No i grzeje się koło kierowcy .Jak odbije linkę przy kole to koło jest zimne podczas jazdy,a przy nie odbitym ręcznym koło się grzeje W sumie obie te strony i części co zakłada się linka była korozja. Przy składaniu zacisków ten uchwyt od ręcznego właśnie od strony kierowcy trochę ten pręt oczyściłem z korozji i myślę czy tu mógłby być błąd że ręczny nie odbija bo za mało go oczyściłem z rdzy . Od str pasażera oczyściłem bardziej . I czy chcąc rozebrać jeszcze raz zacisk od str kierowcy ten zimering nie będzie za mocno już rozciągnięty i jak bardziej oczyszczę ten pręt nie będzie tam brud sie zbierał ? Dzisiaj przeglądałem wszystkie koła w p11.I przednie są klocki były delikatnie zapiekłe ale nie dużo.Prowadnice ok.Tył gorzej miałem rozebrane i powinno być ok a tu d... .Klocki prowadnice lekko pracują ale ręczny jak wyżej opisywałem.A nożny słabo działa bo auto w górze i naciśnięty i koło się kręci Jakiś opór jest ale nie tak jak powinno że można koło dokręcić . Niby wszystko złożone a coś nie hallo. Nie zmieniałem jeszcze płynu hamulcowego.Ale płyn w miarę czysty jest. Edytowane 13 Marca 2014 przez RAAAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 RAAAD sprawdź linke hamulca ręcznego ona może ciężko chodzi , jak odłaczysz od zacisku powinieneś dać radę ręką przesunąć linke w pancerzu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Macie jakieś patenty na założenie tej gumki osłaniającej tłoczek zacisku? Ja dziś się zagotowałem. Jak włożę na początku w zacisk to nie idzie wcisnąć tłoczka jak założę na tłoczek nie mogę wsadzić w zacisk..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 No z tym też jest misja, trochę mniejsza niż z segerem ale jednak ;-) z tego co pamiętam mi się udało włożyć najpierw w zacisk, potem krawędzią tłoczka wjechać do środka gumki, i wkrętakiem rozciągnąć gumkę tak żeby weszła reszta - jadąc po krawędzi, jakbyś zakładał oponę na felgę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snowak1 Opublikowano 13 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 no, 4 lata temu założyłem ten wątek, i moja regeneracja starczyła mi na te 4 lata - bo wczoraj wymieniałem opony na zimówki (tak wiem, troche wcześnie ale mam na nich dużo bieżnika więc go dojadę trochę ) i pacze a tu ręcznego na jednym kole nie ma objawy znowu takie same - więc obstawiam że znowu zasyfił się mechanizm od ręcznego.... Zacisk już na stole, wymieniam gumki i czyszcze, tylko będę miał kłopot z załatwieniem sobie osobnika do pompowania hamulca przy odpowietrzaniu, i tak się zastanawiam czy patent z długą rurką założoną na odpowietrznik i samodzielne pompowanie to skuteczna metoda na odpowietrzenie? Są takie patenty w necie opisane - ktoś tak odpowietrzał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 13 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 Możesz odkręcić odpowietrznik z założoną rurką i odpowietrzy się grawitacyjnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Ja jak kiedyś sam maluszku u siebie odpowietrzałem to kawałek kołka drewnianego na wymiar ucięty do fotela i jak już troszkę przepompowałem płynu kołek zaparty o pedał hamulca i dociśnięty fotelem i zakręcałem odpowietrznik. Do tego troszkę przewodu i słoik , kontrolujesz płyn w zbiorniczku . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 hello, właśnie dziś zreanimowałem 2 zaciski, powtórnie, bo już raz to robiłem. Moje spostrzeżenie, to że winowajcą zapiekania się zacisku jest dźwignia od ręcznego a raczej jej ośka, która łapie mega wżery, rdzę itd. Jedna z nich jest już moim zdaniem w fatalnym stanie i mam w związku z tym pytanie, czy gdzieś są te dźwigienki możliwe do kupienia. Jeśli nie to w niedalekiej przyszłości czeka mnie kupno nowego zacisku. Na allegro jest za jakieś 240 zł, jedna wolałbym, żeby gdzieś zdobyć nową dźwignię z ośką. Zastanawiam się jak zabezpieczyć lepiej to miejsce, gdzie dostaje się wilgoć i syf z ulicy do wnętrza zacisku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 a smarowanie ..a tam powinna być gumka czy mi się wydaje ? warto też tego ręcznego używać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Recznego używam cały czas, to nie w tym rzecz. Od strony dźwigienki niestety dostaje się syf do ośki i ona rdzewieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K.S. Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Pamiętam jak w moim invitation zaczerwienily się tarcze tylne. Opony tez wtedy dostają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truedomel Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Ktoś wie gdzie teraz znajdę tą instrukcję reanimacji zacisków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Ktoś wie gdzie teraz znajdę tą instrukcję reanimacji zacisków? Chyba to to będzie (znaczy nie to samo - ale na podstawie opisu @snowak1) https://docs.google.com/file/d/0B-kSbQGG9WwJYTIxYjU5ZDQtYTBhNS00MzhhLTgyN2ItM2U4MzcxNjc0OTI5/edit?pli=1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilmag1 Opublikowano 3 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2018 http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-tyl-lewy-nissan-primera-p11-wp11-i6011764087.html Taki zacisk będzie pasować normalnie do Primery P11 z 2000 roku? Nie chcę bawić się w regenerację, no chyba, że jak już będę mieć wymieniony zacisk i sporo czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skowron Opublikowano 6 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 z tabelki zamieszczonej pod zaciskiem wynika ze tak, ale jakby co masz zawsze 14 dni na zwrot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrodrigezz Opublikowano 28 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2018 Koledzy prośba o ponowne wklejenie aktualnego linku do reanimacji zacisków hamulca tyl. Klikalem w każdy z linków podanych w temacie żaden mi nie działa. Proszę o kontak informacje prywat mail. Pozdrawiam i z góry dziekuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.