Gość el ronin00 Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 Witam!Mam zamiar kupić nowy parownik do mojej nyski ,mam na uwadze te dwa reduktorki http://moto.allegro.pl/item1063144544_emmegas_elpigaz_ml_94_e2r_reduktor_parownik.html#gallery i http://moto.allegro.pl/item1046260791_emmegas_elpigaz_ml_94_reduktor_parownik.html .Pierwszy różni sie od drugiego tym że ma tzw bypas.Niech mi ktos po chłopsku wyjaśni do czego ten bypas słuzy i czy warto dołożyc te 7 pln(hihi) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 a w jakim aucie to zmieniasz?? bypass to: Niektóre Reduktory mają jeszcze regulację tzw. obiegu jałowego. Po prostu regulacja dyszy która ZAWSZE przepuszcza gaz bez udziału membran. Dlaczego ? Przy zachowaniach dynamicznych (nagle skręty pojazdem w prawo lub lewo -> zależy jak położony reduktor , musi być zamontowany tak aby płaszczyzny membran były pionowo !) membrany mają masę i niestety Pan Newton je trzyma siłami bezwładności , czasem odcinają gaz ! Np. szybki ostry luk w lewo , naciskamy pedał gazu i ..... gaśnie silnik . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 a w jakim aucie to zmieniasz?? bypass to: Niektóre Reduktory mają jeszcze regulację tzw. obiegu jałowego. Po prostu regulacja dyszy która ZAWSZE przepuszcza gaz bez udziału membran. Dlaczego ? Przy zachowaniach dynamicznych (nagle skręty pojazdem w prawo lub lewo -> zależy jak położony reduktor , musi być zamontowany tak aby płaszczyzny membran były pionowo !) membrany mają masę i niestety Pan Newton je trzyma siłami bezwładności , czasem odcinają gaz ! Np. szybki ostry luk w lewo , naciskamy pedał gazu i ..... gaśnie silnik . Dokładnie tak jak kolega Pisze dostał + za ładny wykład ,, kolega sie napalił na nowy reduktorek a może mycie i nowe membrany >?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Dokładnie tak jak kolega Pisze dostał + za ładny wykład ,, :dribble: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość el ronin00 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Dokładnie tak jak kolega Pisze dostał + za ładny wykład ,, kolega sie napalił na nowy reduktorek a może mycie i nowe membrany >?? Sęk w tym,że reduktorek jest pieknie umyty,i membranki sa nowe.....ale reduktor chodzi gorzej niż na starych gumach .zrobiłem regeneracje sam myśląc,że nie można tego zepsuć,ale chyba byłem w błędzie,bo jednak cos jest nie tak .Kupiłem membrany na allegro za 70zł nie były to jakies tanie podróbki z Turcji przynajmniej jest logo na nich Emmegaz. Byłem u gaziarza na regulacjach kilka razy ale ,albo gaśnie mi na zimnym silniku po zatrzymaniu auta ,a jak mi regulował na zimnym silniku to gasł znowu na gorącym...(ku..wa).Byłem u drugiego gazmena i sytuacja sie powtórzyła.Obydwaj mi sugerowali wymiane reduktora (cena 300 a u drugiego 350 zeta(skąd oni biorą takie ceny )) Znalazłem na allegro reduktor który posiadam(link w pierwszym poście) za 200 zeta i myśle nad zakupem ,chyba że cos pomożecie HELP Mój reduktor to ML-Gas (klon emmegaz 94ml)Bingo-S.pomykam n14 na wtrysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 poza membrankami to sa też ważne zaworki i inne takie pierdoły, mam nadzieję, że też wymieniłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 zauważyłem też że trzeba troszkę pojeździć by sie membrany ułożyły bo ja zrobiłem taki remont i za cholere nie mogłem ustawić mieszanki fura troszkę pokalikowała a potem spoko jak ustawiłem odpalała dobrze i paliła ok ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość el ronin00 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 poza membrankami to sa też ważne zaworki i inne takie pierdoły, mam nadzieję, że też wymieniłeś Wszystko co było w zestawie naprawczym zostało wymienione Zastanawiam sie jeszcze nad sugestią gazmena ze może silniczek krokowy od gazu nie domaga i stąd to gaśniecie na zimnym ,ale dlaczego padł akurat zaraz po regeneracji parownika? kupiłem jakąś używke na szrocie ale objawy nie ustąpiły .dzięki Panowie za zainteresowanie ,podaje link ze zdjeciami rozbranego parownika jakby miało to w czyms pomóc zdjec http://yarekshalom.wrzuta.pl/obraz/3fNmiXoPriR/reduktor_parownik_elpigaz_emmegaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 no bo kupisz nowy reduktor i może być to samo ,, fotki oglądnąłem i poprawiłem linka ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość el ronin00 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 zauważyłem też że trzeba troszkę pojeździć by sie membrany ułożyły bo ja zrobiłem taki remont i za cholere nie mogłem ustawić mieszanki fura troszkę pokalikowała a potem spoko jak ustawiłem odpalała dobrze i paliła ok ,, Jeśli chodzi o układanie sie membran to słyszałem o tym i regulacji na kompie dokonałem po przejechaniu jakichś 1000km.to co Panowie radzicie kupowac czy coś jeszcze sprawdzić.W sumie szkoda troche 200zeta(ile byłoby za to browarków ) ale już wku...ia mnie ta cała sytuaja i rozmyślanie przez całą jazde "zgaśnie czy nie zgaśnie?" acha to lepiej kupic ten reduktor z czy bez bypassu(linki w pierwszym poście)? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 dla 2 generacji to nie wiem czy potrzebny ten bypass ,,, choć ..zawsze można sie podratować a moze u siebie podkręć troszkę i nie będzie gasł ,,, dla przykładu ja mam pływająco latające ciśnienie i powymieniałem wszystko został mi sterownik kupiłem używany i mam to samo i albo 2 uwalone albo 2 dobre .. a odkręcałeś zawór tłoczek elektrozaworu bo tam napewno syf sie zbiera i może cewka się spalić jak sie tłoczek zatnie ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość el ronin00 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Ten tłoczek był nowy w zestawie i został wymieniony ,a ta "rurka" dokładnie wymyta.Dziekiuje za zainteresowanie tematem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Ten tłoczek był nowy w zestawie i został wymieniony ,a ta "rurka" dokładnie wymyta.Dziekiuje za zainteresowanie tematem. no trudno nam doradzać bo czasem odpowiedz na bardzo skomplikowane pytanie bywa dziecinnie prosta tz że szukamy w najbardziej zagmatwanych aspektach a rozwiązanie tkwi w naj prostszej sprawie ,,,wiec moźe faktycznie membrany sie nie przyjęły tz że nie zawsze remont wychodzi dobrze to nie oryginał... wiec może lepiej faktycznie nowy reduktor i mieć pewność że jest ok ,,, choć to juz twoja decyzja .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość el ronin00 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Witam ponownie !Kontynuując temat,mam jeszcze jedno pytanie,podczas wkręcania pokrętła regulacji mieszanka staje sie bogatsza czy uboższa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Witam ponownie !Kontynuując temat,mam jeszcze jedno pytanie,podczas wkręcania pokrętła regulacji mieszanka staje sie bogatsza czy uboższa? raczej sie wzbogaca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.