Gość Ultmod Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 Witam, czy ktoś może montował w Primerze zdlane uruchamianie, ewentualnie może ktoś wie jak to podłączyć? Mam dwa kableki od układu uruchamiającego - jeden trzyma napięcie cały czas, drugi startuje.. Podobno trzeba to podłączyć pod stacyjkę.. ale do jakich kabli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 witam , co to za cudo?????? jakiego ma pilota????? opisz więcej... tak na oko z twojego opisu jak włączysz to cudo to ten kabelek co podtrzymuje napięcie podłączasz pod (bodaj czerwony kabel ) musisz sprawdzić jak jest u ciebie kabel od zapłonu......... a ten co "startuje" pod kabelek do rozrusznika. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ultmod Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 A jaki kolor ma kabel do rozrusznika? Mam P10 2.0D SLX 1992... Moj alarmik to Nitro 2Way:) wyswietlacz LCD, radiopowiadomieni, fajna zabawka!! Gdyby kogos takie cacka interesowaly to mam mozliwosc sprowadzenia, nie jest to jakies tandetne chinskie "gow...", tylko naprawde solidny model, pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 A jaki kolor ma kabel do rozrusznika? Mam P10 2.0D SLX 1992...Moj alarmik to Nitro 2Way:) wyswietlacz LCD, radiopowiadomieni, fajna zabawka!! Gdyby kogos takie cacka interesowaly to mam mozliwosc sprowadzenia, nie jest to jakies tandetne chinskie "gow...", tylko naprawde solidny model, pzdr A jaka cena za taki alarmik????? POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Ciekawe jak sobie poradzisz z NATS-em.. ;-) Kluczyk na stałe wsadzisz do stacyjki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ultmod Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Zestaw kosztuje 500zl, zainteresowanym moge wyslac zdjecie.. Co to jest ten NATS? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Immobilajzer, którego nadajnik znajduje się w kluczyku oraz w pilocie (jesli jest pilot) i z tego co się zdążyłem zorientować jest zintegrowany z jednostką sterującą. Przy normalnej obsłudze, deaktywuje się immo przy pomocy pilota fabrycznego lub poprzez przekręcenie w stacyjce kluczyka. Na kluczyku masz napis NATS (NISAN ANTI THIEF SYSTEM). Dlatego dorabiając kluczyk, trzeba go odpowiednio przekodować, aby mógł rozbrajać immo. Zwykłym kluczem stacyjkę przekręcisz, ale auta nie odpalisz. Jak się mylę, to niech mnie ktoś poprawi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ultmod Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 caly czas szukam w internecie informacji o zamontowaniu zdalnego uruchamiania i znalazlem tylko informacje, że w większości Nissanów, aby uruchomić rozrusznik poprzez kabelki ze stacyjki trzeba zewrzec dwa kabelki.. kombinowalem na różne sposoby.. zapłon pali się ale rozrusznik ani drgnie (immobilisera jest wylaczony) Ktoś mi pomoże? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Artek Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 w stacyjce są bodaj 3 kable 1 najgrubszy w nim jest zawsze napięcie 2 tu trzeba sprawdzić ten w którym napięcie pokazuje się w momencie przekręcenia kluczyka i włączenia kontrolek 3 przewód w którym napięcie pojawia się w chwili wlączenia rozrusznika i zanika po puszczeniu kluczyka. musisz podłączyć kabelek w któryn masz napięcie po załączeniu opcji pilotem nastałe z tym który wykazuje taki sam pomiar przy rozruchu z klucza i tak samo z tym w którym masz napięcie tylko na czas kręcenia rozrusznikiem. założyłem podobny układ u siebie ale szybko zrezygnowałem. pozd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ultmod Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Jak można dowiedzieć się to dlaczego zrezygnowałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 w stacyjce są bodaj 3 kable 1 najgrubszy w nim jest zawsze napięcie 2 tu trzeba sprawdzić ten w którym napięcie pokazuje się w momencie przekręcenia kluczyka i włączenia kontrolek 3 przewód w którym napięcie pojawia się w chwili wlączenia rozrusznika i zanika po puszczeniu kluczyka. Zauważ, że kolega ma diesla, a tam chyba jest inaczej rozwiązany zapłon niż w benzyniaku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ultmod Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Uruchomić już wiem jak:) Dzięki za pomoc. Moje nowe pytanie to jak zastąpić immobiliser fabryczny (mam dodatkowy chip, który wkłam w układ znajdujący się pośrodku kokpitu, pod nawiewem) immobiliserem z alarmem, gdzie się podłączyć i co odłączyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.