Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] problem z mocą primera p11


Gość mateusz mat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość mateusz mat

witam mam problem z mocom ale nie zawsze wycziscilem przeplywomierz ale nie pomoglo czy moze ktos wie jakie wartosci powinien pokazywac przeplywomierz konkretnie chodzi mi ile volt powinien pokazywac na wolnych obrotach i po przegazowaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 2.06.2010 o 18:47, mateusz primera napisał:

moj przeplywomierz pokazuje na wolnych 1,6v a po ostrym przegazowaniu 2,8v

 

tu masz wartości dla 1.8 i 2.0 czyli i dla 1.6 raczej powinny być OK, 5 minut szukania :whistle:

czyli jeśli to jest dobrze to cos z twoją przepływką jest nie OK chyba, że dla 1.6 są inne wartości choć nie podejrzewam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mateusz mat
  W dniu 2.06.2010 o 19:03, DINO napisał:

tu masz wartości dla 1.8 i 2.0 czyli i dla 1.6 raczej powinny być OK, 5 minut szukania :whistle:

czyli jeśli to jest dobrze to cos z twoją przepływką jest nie OK chyba, że dla 1.6 są inne wartości choć nie podejrzewam

a tu kolega podawa inne wartosci http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/23731-przepywomierz-a-mycie-benzyn/ nie wim czy zaryzykowac 200 zl. i kupic nowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 2.06.2010 o 19:25, mateusz primera napisał:

a tu kolega podawa inne wartosci http://forum.nissank...a-mycie-benzyn/ nie wim czy zaryzykowac 200 zl. i kupic nowy

 

a jakie wartości podawał bo nie mogę znaleźć w tym temacie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mateusz mat
  W dniu 2.06.2010 o 19:31, DINO napisał:

a jakie wartości podawał bo nie mogę znaleźć w tym temacie??

na wolnych 1,6 -1,8 a po przegazowaniu powinno przekraczac 3,3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

  W dniu 2.06.2010 o 19:42, mateusz primera napisał:

na wolnych 1,6 -1,8 a po przegazowaniu powinno przekraczac 3,3


jest napisane:
w momęcie ostrego gazowania sygnał powinien bez trudu przekroczyć 3,3V
a manual podaje 2500obr do pomiaru, także nie wiem ile powinno być i ile to jest przy ostrym przygazowaniu ale wg manuala to podałem Ci wartości wyżej.

zdejmij wtyczkę i przekręć kluczyk, NIE ODPALAJ AUTA BO WSKOCZY CHECK!!!
1. na pinie nr2 napięcie aku
2. na pinie nr4 5V
3. na pinie nr5 po podłączeniu wtyczki do przepływki i nagrzaniu auta powinieneś mieć:
a.1.3-1.7 / 2,5-5,0 gm/s   na jałowym 
b.1.8-2.4 / 7,1-12,5 gm/s przy 2500obr

wartości rezystancji pomiędzy pinami 1 i 3
temp 20stC - 2.2-2.6 kOhma
temp 80stC - 0.31-0.37 kOhma


kolejność pinów
2,3,4,5

czyli jak masz 12V z aku to reszta już gładziutko :whistle:

a jak określisz mi co to jest ostre przygazowanie i ile to obrotów to będziemy wtedy się zastanawiać ile powinno byc :devil:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mateusz mat
  W dniu 2.06.2010 o 19:57, DINO napisał:

jest napisane:

w momęcie ostrego gazowania sygnał powinien bez trudu przekroczyć 3,3V

a manual podaje 2500obr do pomiaru, także nie wiem ile powinno być i ile to jest przy ostrym przygazowaniu ale wg manuala to podałem Ci wartości wyżej.

 

zdejmij wtyczkę i przekręć kluczyk, NIE ODPALAJ AUTA BO WSKOCZY CHECK!!!

1. na pinie nr2 napięcie aku

2. na pinie nr4 5V

3. na pinie nr5 po podłączeniu wtyczki do przepływki i nagrzaniu auta powinieneś mieć:

a.1.3-1.7 na jałowym

b.1.8-2.4 przy 2500obr

 

 

kolejność pinów

2,3,4,5

 

czyli jak masz 12V z aku to reszta już gładziutko :whistle:

 

a jak określisz mi co to jest ostre przygazowanie i ile to obrotów to będziemy wtedy się zastanawiać ile powinno byc :devil:

u mnie sa tylko 3 piny a gazuje go gdzies do 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 2.06.2010 o 20:05, mateusz primera napisał:

u mnie sa tylko 3 piny a gazuje go gdzies do 4500

 

to znajdź sygnałowy i pomierz w takich wartościach obrotów jak napisałem, w manualu nie ma pojecia takiego jak: ostre gazowanie tylko jest jasnmo określone, na jałowym i przy 2500obr/min nie ma innych pojęć,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mateusz mat
  W dniu 2.06.2010 o 20:08, DINO napisał:

to znajdź sygnałowy i pomierz w takich wartościach obrotów jak napisałem, w manualu nie ma pojecia takiego jak: ostre gazowanie tylko jest jasnmo określone, na jałowym i przy 2500obr/min nie ma innych pojęć,

czyli jest ok bo na wolnych 1,55v a przy 2500 2,07v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 3.06.2010 o 17:29, mateusz primera napisał:

czyli jest ok bo na wolnych 1,55v a przy 2500 2,07v

 

wygląda, że jest OK

to jak to mamy za sobą to popatrz w zapłon jak jest ustawiony ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mateusz mat

jest mozliwosc spawdzenia samemu czy trzeba jechac na warsztat

 

  W dniu 3.06.2010 o 17:47, DINO napisał:

wygląda, że jest OK

to jak to mamy za sobą to popatrz w zapłon jak jest ustawiony ;)

idzie sprawdzic samemu czy trzeba jechac do mechanika

Edytowane przez mateusz primera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 4.06.2010 o 19:04, nizinsky napisał:

Czy ktos moze poprawic blad ortograficzny w topiku?

 

a po co ?? może autor jest dysortografem i dobrze mu z tym ?? trzeba być tolerancyjnym ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mateusz mat
  W dniu 3.06.2010 o 17:47, DINO napisał:

wygląda, że jest OK

to jak to mamy za sobą to popatrz w zapłon jak jest ustawiony ;)

z silnikiem wszystko ok okazalo sie ze gdy hamulce sie zagrzaly to nie odbijaly spowrotem poczyscilem i jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Zmierzyem dziś przepływkę bo gazownik przy instalacji powiedział że jest już chyba padnięta, jeden z objawów to mulenie powyżej 4k obrotów, chociaż tak wszystko ustawił że na gazie nie muli.

A to wyniki pomiaru:

1,36 na jałowym

1,63 na 2,5k obrotów

 

-5,52 kOhma przy rozgrzanym silniku, na zimnym jeszcze nie sprawdzałem

Czy przepływomierz (wkłądka) do wymiany?

 

Dziś zmierzyłem na zimnym też - 5,50 kOhma czy to by znaczyło że termistor jest padnięty?

 

Wymieniłem przepływomierz na nowy efekt:

na jałowym 1,52 V

na 2500 obrotów 2,07 V

na zimnym silniku -5,50 kOhma

na rozgrzanym -5,51 kOhma

Czyli przepływomierz jest ok, ale termistor chyba padnięty?

Czy termistor kupie w każdym elektronicznym i jakie powinien mieć oznaczenie?

Edytowane przez PrzeRuSco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli zalozyles swoj termistor do nowej przeplywki to on jest padniety. Naprwde bylo juz o tym jaki to termistor ma byc zalozony i gdzie ma byc wpiety. Np. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/70131-sr20de-przepywomierz/page__p__757088__fromsearch__1?do=findComment&comment=757088.

 

kupisz go w kazdym sklepie elektronicznym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie cos takiego . taki termistor. Tylko go nie lutujesz tylko wciskasz w te zaczepy. Powinno hulac .

 

Cena przeraza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...