Gość spamergt Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 (edytowane) witam mam taki problem otóż podczas jazdy z prędkością 80-100 km/h lekko drga kierownica, wie ktoś jaka może być tego przyczyna? dodam jeszcze że mam nowe tarcze z przodu, klocki, zbieżność jest ustawiona i opony oczywiście wyważone, wymienioną lewą końcówkę drążka. bardzo proszę o poradę. Moje autko to nissan primera 2002 r 140KM kombi Edytowane 4 Czerwca 2010 przez spamergt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość shaty Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 ...a czy podczas hamowania drgania czuć mocniej? Ja pomomo dobrych tarczy, musiałem wymienić - podobne objawy. Po wymianie na Brembo - żadnych drgań - 500 złotych mniej w kieszeni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olo.w Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Wyważenie kół które są zdjęte z auta nie zawsze przynosi pożądane rezultaty. Wiem że są zakłady które wyważają koła znajdujące się na aucie i jest to o wiele skuteczniejszy sposób (pokazywali coś takiego w TVN Turbo). Wtedy są wyważane rzeczywiste siły działające na koło ponieważ wyważa się wszystko co się kręci... (dużo tego "wyważania" w mojej wypowiedzi ). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Ja bym sprawdził jeszcze raz to wyważenie. Pojedź do wulkanizatora i niech Ci sprawdzi. Dużo masz odważników poprzyczepianych? Bo może felgi wichrują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spamergt Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 ...a czy podczas hamowania drgania czuć mocniej? Ja pomomo dobrych tarczy, musiałem wymienić - podobne objawy. Po wymianie na Brembo - żadnych drgań - 500 złotych mniej w kieszeni. podczas hamowania wręcz szarpało kierownicą dlatego są wymienione części które opisywałem wyżej. z ciężarkami jest różnie, są dwa lub jeden. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 (edytowane) Ja akurat mam P11 ale dużo rzeczy powinno się pokrywać. Sprawdź ciśnienie w kołach i dokręcenie kół. Ja miałem ostatnio przygodę z niedokręconymi alusami i słyszałem tarcie i chrobotanie (drgań nie zauważyłem ale były małe prędkości miejskie). Ponadto sprawdź, czy Twoje felgi nie są zwichrowane. U mnie telepało kierownicą jak miałem pogięte alufelgi. Na "oko" niezbyt widać a w rzeczywistości może być przyczyną drgań. Jak wygląda stan opon? Edytowane 9 Czerwca 2010 przez pako Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość numerek70 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Witam Mam ten sam problem w P11.Przy hamowaniu kierownica kiwa sie w lewo i w prawo. Byłem u dwóch speców.Jeden stwierdził że to na pewno tarcze, drugi że to nie tarcze bo byłoby także czuć zwichrowane tarcze na pedale hamulca.Czy to prawda?Dodam ze tarcze nowe i klocki tez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spamergt Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 witam mam taki problem otóż podczas jazdy z prędkością 80-100 km/h lekko drga kierownica, wie ktoś jaka może być tego przyczyna? dodam jeszcze że mam nowe tarcze z przodu, klocki, zbieżność jest ustawiona i opony oczywiście wyważone, wymienioną lewą końcówkę drążka. bardzo proszę o poradę. Moje autko to nissan primera 2002 r 140KM kombi możliwe że wpływ na to mają tylne tuleje wahacza przedniego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impaller Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 A felgi jakie masz oryginalne czy nie . Jeśli masz nieoryginalne felgi których dziura na środku jest większa niż pierścień na feldze a nie założyłeś pierścienica centrującego to pomimo wyważenia kół mogą występować opisane przez ciebie objawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spamergt Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 A felgi jakie masz oryginalne czy nie . Jeśli masz nieoryginalne felgi których dziura na środku jest większa niż pierścień na feldze a nie założyłeś pierścienica centrującego to pomimo wyważenia kół mogą występować opisane przez ciebie objawy. felgi mam oryginalne stalowe jednak są one używane. jutro jadę sprawdzić wyważenie kół i jak będzie OK to zamienię tył na przód i sprawdzę czy są takie same objawy. podejrzewam że opona lub felga jest trachnięta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość phil750 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 u mnie była zła zbieżność i delikatne luzy na górnych wahaczach oraz źle wyważone opony po ponownym wyważeniu i ustawieniu zbieżności na nowych elementach zawieszenia było lepiej i sie okazało że opony były starte przez złą zbieżnoś i po założeniu na nowe moge popylać 200km/h i ani drgnięcia zaraz sie czuje komfort i pewność jazdy;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.