1kotmax1 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Z góry przepraszam, bo być może ten temat był już poruszany. Jestem szczęśliwym posiadaczaem pata 2008r 4.0L bezynka automat 74tyś.przebieg. Mam problem po rozmowach z aso w polsce dowiedziałem się że trzeba zmieniac olej w dyftach i skrzyni a rozmawiałem także z aso w USA i paroma dobrymi mechanikami w kraju i oni twierdzą ze nietrzeba i żeby było jasne to auto nigdy nie brodziło w wodzie czy błocie powyżej 15cm. Zgóry dzięki za podpowiedźi. Pozdrawiam KOTMAX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomcio15 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Dziwy dziwy - mnie zawsze mówili aso, że oleju w mostach, skrzyni rozdzielczej i biegów się NIE wymienia. Wszystkie te oleje wymieniłem na własną rękę po ok 60.000km - zlałem zupę nie oleje. Poszukaj w rorum Navary i Patha - było to wszystko dokłądnie opisane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seed Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Pozwoliłem sobie zrobić mały tutorial w pdf`ie dotyczący wymiany płynów i filtrów w silniku 2.5 dCi(YD25DDTi). Dotyczy zarówno Pathfindera R51 jak i Navary D40 w automacie. http://www.sendspace.com/file/wrhha2 PS Zamienniki ori oleju do Diesla 2.5: Bez DPFa - Motul 8100 X-cess 5W-40 Z DPFem - Motul 8100 x-clean c3 5W-30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.