Gość doofy_86 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 panowie pisalem juz na temat tego swojego napinacza poniewaz zaczal mi sie odzywac ale niestety nikt mi nic na ten temat nie napisal prosze o porade... moje pytanie brzmi tak czy oplaca sie kupowac na takich aukcjach jak te http://moto.allegro.pl/item1067221928_rozrzad_komplet_nissan_2_0_16v_primera_p11_1998.html http://moto.allegro.pl/item1060478704_rozrzad_lancuch_nissan_primera_sunny_2_0_16v.html czy po prostu wymienic tylko to co telepie bo ewidentnie jest to gorny napinacz lancuszka rozrzadu tak sie zastanawiam nad wymiana calego rozrzadu bo pan w serwisie powiedzial ze wymiana samego napinacza ktory dodam w serisie kosztuje ok 350zl i do tego tylko gornego lancuszka ktory defakto pewnie sie troszeczke rozciagnal i ktory dodam kosztuje ok 80 zl takze w nissanie to wedlug niego to jest jak zalozyc na nieumyta dupe nowe czyste majtki,,, i do tego jeszcze dodal tak po cichu ze trzeba wymienic calosc rozrzadu z rolkami prowadnicami i zebatkami jakies bagatela 4000 zl. wiec moje pytanie jst takie poniewaz moj mechanik mowi ze juz wiele robil takich samochodow i wedlug niego wymiana samego napinacza i lancuszka jest dobrym rozwiazaniem... a moze i najlepszym. ale ze te zamienniki to tez nieglupi pomysl ale ja sie na tym nie znam i poprosze was o pomoc moze ktos kiedys to robil ma jakies zastrzezenia czy cos w tym rodzaju no nie wiem dziekuje za kazda wypowiedz nawet za samo powodzenia. pozdro dla wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 ja we wszystkich swoich autach stosuję zamienniki, a nie oryginalne części bo są dużo tańsze a trochę pochodzą i tak. jeśli chodzi o tą naprawę za 4000 to moim skromnym zdaniem gość poprostu chce zarobić. te komplety które pokazałeś powinny załatwić sprawę. ale to tak jak napisałem tylko moje skromne zdanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość doofy_86 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 ja we wszystkich swoich autach stosuję zamienniki, a nie oryginalne części bo są dużo tańsze a trochę pochodzą i tak. jeśli chodzi o tą naprawę za 4000 to moim skromnym zdaniem gość poprostu chce zarobić. te komplety które pokazałeś powinny załatwić sprawę. ale to tak jak napisałem tylko moje skromne zdanie. dzieki a wiesz nie wiem jak u Cibie w td bo tam chyba jest pasek u mnie jest lancuszek i wlsnie chodzi mi tez o to czy mozna wymienic sam napinacz?? bo na niego to mnie po prostu stac bo kosztuje malo albo na zamieniikach caly rozrzad pojechac oto jest pytanie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 tak. u mnie w td jest pasek. ja na twoim miejscu wymieniłbym tylko ten napinacz co ma luzy i cześć. łańcuch i koła to dopiero po pół miliona km. chyba że widzisz ewidentnie że trzeba to wymieniać, bo koła mają zdarte zęby, a łańcuch jest wyciągnięty o pół metra. ale decyzja należy do ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość doofy_86 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 acha no w sumie spoko a czy da to sie w jakis sposób samemu ocenic?? po przez odkrecenie "dwóch srubek" czy trzeba pol silnika rozbierac?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 nie wiem jak jest u ciebie, ale u mnie wystarczyło odkręcić 4 śrubki na 10 kluczyk i zdjąłem kawał osłony paska. powinno wystarczyć tyle co do sprawdzenia tego nieszczęsnego napinacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.