PumaRST Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Witam, mam takie pytanie, czy ktoś wie gdzie i czy w ogóle da sie kupić tylnie wewnętrzne nadkola do almery N15. z tego co wiem jest to element który dość często jest atakowany przez "Rudą" w tych autach wiec może ktoś oprócz ASO robi takie elementy. Jeśli nie to moze wiecie ile cos takiego kosztuje u dilera. Z góry dzieki za odpowiedź. PumaRST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
estampida Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 jeśli chodzi Ci o to o czym myślę, to spokojnie są do dostania na allegro. cena ok 35 zł za sztukę. sam kupowałem ze dwa tygodnie temu. problem jest tylko z dopasowaniem, ale wystarczy opalarka i wkretarka i wszystko pasuje :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CrioX Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Witam, mam takie pytanie, czy ktoś wie gdzie i czy w ogóle da sie kupić tylnie wewnętrzne nadkola do almery N15. z tego co wiem jest to element który dość często jest atakowany przez "Rudą" w tych autach wiec może ktoś oprócz ASO robi takie elementy. Jeśli nie to moze wiecie ile cos takiego kosztuje u dilera. Z góry dzieki za odpowiedź. PumaRST Jeżeli chodzi Ci o plastiki to tak jak wyżej... Blacha natomiast jest do kupienia tylko w postaci całej "d...py" auta. Inaczej to rzeźbienie pozostaje tak jak w moim wypadku lub wędrówki po szrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PumaRST Opublikowano 6 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 tak chodzi mi o blache nie plastiki. I mówie o tym co widać gdy zdejmie sie szmaciane wykończenie bagażnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
estampida Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 pozostaje tylko szukać na sz6rotach. ja znalazłem almere w bardzo dobrym stanie. pojechałem, pokazałem co chcę i jak mają mi to wyciąć i tak mi wycięli. za całe progi razem z błotnikami tylnymi dałem 160 zł, ale szukałem tego prawie miesiąc i jechałem po nie ponad 120km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PumaRST Opublikowano 6 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 dzieki za info, tak sie spodziewałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spens1988 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 U mnie z jednej strony wyżarło na wylot dziurę o szerokości ok. 10cm tak, że oderwało mocowanie pasa tylnego i do kola zapasowego zbierało mi masę wody. Z drugiej (prawej) strony było lepiej, a to dlatego, że tam inaczej wygląda konstrukcja. Ogólnie podobno lewa strona zawsze bardziej bierze - są tam przewody wlewu paliwa i odpowietrzania (czy coś takiego) baku i nie ma takiej ochrony. Cały problem u mnie rozwiązała żywica poliestrowa i wata szklana. Świetna sprawa bo to już mi nie zardzewieje a wytrzymałość po nałożeniu kilku warstw porównywalna do blachy o ile nie lepiej. Kupiłem u kogoś na Allegro tyle, że wystarczyło na naprawę, wyłożenie dwóch nadkoli (od wewn. i zewn. strony) i jeszcze zostało. Koszt gdzieś 50zł więc sądzę, że to najlepsze rozwiązanie. Aha przed robotą potraktowałem oczyszczone blachy brunoxem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cwiara72 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 O w mordkę jeżyka,a ja przed chwilą dopisałem się parę postów wyżej na ten temat .Myślałem że dziura w lewym wewnętrznym błotniku to tylko mój problem.A jak z mocowaniem pasa na wacie szklanej?wytrzyma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spens1988 Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 O w mordkę jeżyka,a ja przed chwilą dopisałem się parę postów wyżej na ten temat .Myślałem że dziura w lewym wewnętrznym błotniku to tylko mój problem.A jak z mocowaniem pasa na wacie szklanej?wytrzyma? Mocowanie pasa tylnego oparte jest na dwóch chwytach - jeden na hartowaną grubą śrubę a drugi na kawałku blachy który wchodzi w taką drobną dziurkę (na tyle wysoko, że tego mi nie zeżarło) tak, że mądrze trzyma całość. Wykorzystałem ten chwyt z blachy a w miejsce gdzie powinna być śruba przełożyłem hartowany drut/pręt o śr. gdzieś 1mm kilka razy i zawinąłem niżej w "oczkach" blachy tam, gdzie jest zdrowo i grubo. Spokojnie wytrzymuje spore szarpanie (całą siłą). Mam tak od roku i nic się z tym nie dzieje. Jeśli chcesz mogę kiedyś kliknąć zdjęcie jak to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.