Gość dri74 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Witam wszystkich i proszę o pomoc!!! Moja P11 gaśnie mi na wolnych obrotach oraz po mocniejszym naciśnięciu gazu gdy dojeżdżam do skrzyżowania itp. Mam LPG sekwencję i na gazie tak się nie dzieje jedynie obroty spadną nisko ale zaraz się podnoszą. Przy mocnym przyspieszaniu przy 4000obr. lekkie zadławienie i ciągnie dalej przy 5000obr. znowu zadławienie i dalej ciągnie do oporu.Nie wiem co jest bo raz ma kopa raz nie. Czasami ma problem dociągnąć do 200 a wczoraj na 4 biegu 180 i musiałem hamować więc nie wiem ile by wyciągnął. Wyczyszczona przepustnica,krokowy, przepływka która zresztą była czysta. W serwisie na kompie wyszło że przepływka nie chodzi ale oni nie dają 100% gwarancji twierdzą że mogą być inne przyczyny że przepływka nie chodzi. Na podmiane nie mają takiego porzepływomierza bo drogi(2800zł.) i tylko na zamówienie, więc nie mają jak sporawdzić. POMOCY!!! Może ktoś z was miał podobny problem, może ktoś wie co może być przyczyną!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiteK Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Wymień przepływomierz - czyszczenie już nie pomoże. Kup przepływkę od almery z takim samym wkładem i przełóż sam wkład. Użyj szukajki, a znajdziesz odpowiedni temat. Na stronie Intercarsu możesz sobie sprawdzić numery wkładów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Wymień przepływomierz - czyszczenie już nie pomoże. Kup przepływkę od almery z takim samym wkładem i przełóż sam wkład. Użyj szukajki, a znajdziesz odpowiedni temat. Na stronie Intercarsu możesz sobie sprawdzić numery wkładów. a jaka jest różnica w cenie?? do takiej primy kosztuje 820zł mi pomogło dopiero wymienienie przepływki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dri74 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Dzięki bardzo! Obawiałem się że wyczyszczę portfel i chyba nie będzie wyjścia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiteK Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 >a jaka jest różnica w cenie?? do takiej primy kosztuje 820zł Kupowałem za jakieś 400 PLN, zatem jest się o co bić. Poszukaj w sieci, podzwoń po serwisach -> tylko się nie zdradzaj że musisz mieć do Primery bo zedrą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dri74 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Naprowadź mnie dokładniej bo w serwisie twierdzą że nie ma almery z takim silnikiem a w sieci znalazłem N15 2.0 16V ale tam jest inna przepływka. Od jakiej almery pasuje bo już nie mam pomysłu a wczoraj zapaliła się kontrolka silnika i jest masakra!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.