Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N13] bardzo cięzko skręca


Gość PARDI

Rekomendowane odpowiedzi

witam po długiej przerwie

pozwoliłem sobie zapytać wasze szanowne grono i prosić o podpowiedz.

O jakiegoś czasu kiera chodzi jak w traktorze ,jest to N13 88rok bez wspomagania,przeszukałem całe forum i ktoś coś pisze o maglownicy ze się zaciera itp. nie ma żadnych wycieków a autko ma dopiero 120tys przejechane,raz chodzi jak igiełka lekko a teraz zaczynam skręcać z dużym wysiłkiem potem znów jest spokój.Czy może to być spowodowane tym ze mam lekko sworzeń wybity(wątpię chyba)dodam ze kiera jest lekko skręcona ale zawszy taka była nawet 6lat temu jak jeszcze dziadek jeździł. co proponujecie rozebrać gumy przesmarować czy już rozglądać się za nową gdzieś na szrocie. Dziadek kiedyś planował wzucic wspomaganie i gdzieś leży komplet z wspomaganiem ,maglownica będzie ta sama?tam na pewno jakiś element brakuje może bym je razem skompletował? wielkie dzięki za ew. pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam po długiej przerwie

pozwoliłem sobie zapytać wasze szanowne grono i prosić o podpowiedz.

O jakiegoś czasu kiera chodzi jak w traktorze ,jest to N13 88rok bez wspomagania,przeszukałem całe forum i ktoś coś pisze o maglownicy ze się zaciera itp. nie ma żadnych wycieków a autko ma dopiero 120tys przejechane,raz chodzi jak igiełka lekko a teraz zaczynam skręcać z dużym wysiłkiem potem znów jest spokój.Czy może to być spowodowane tym ze mam lekko sworzeń wybity(wątpię chyba)dodam ze kiera jest lekko skręcona ale zawszy taka była nawet 6lat temu jak jeszcze dziadek jeździł. co proponujecie rozebrać gumy przesmarować czy już rozglądać się za nową gdzieś na szrocie. Dziadek kiedyś planował wzucic wspomaganie i gdzieś leży komplet z wspomaganiem ,maglownica będzie ta sama?tam na pewno jakiś element brakuje może bym je razem skompletował? wielkie dzięki za ew. pomoc

Co do ciężko chodzącej kierownicy zrób test. Popsikaj solidnie krzyżak kolumny kierowniczej np. WD-40. Jeśli objawy miną masz winowajcę-krzyżak do wymiany. Jeżeli masz bez wspomagania to wycieków żadnych mieć nie będziesz. Nie wiem jak jest skonstruowana maglownica w N13 ale powinna mieć coś takiego jak "kasator luzów" można tu popróbować jeśli to nie krzyżak. Co do montażu układu ze wspomaganiem to na 100% musisz wymienić maglownicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bo do maglownicy idze przewód od pompy wspomagania i wraca i idzie na chłodnice przed chłodnicę ,,a gałki i reszta nie zatarta pozatym w środku tez może powinien być olej //smar ,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...