Gość PARDI Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 witam po długiej przerwie pozwoliłem sobie zapytać wasze szanowne grono i prosić o podpowiedz. O jakiegoś czasu kiera chodzi jak w traktorze ,jest to N13 88rok bez wspomagania,przeszukałem całe forum i ktoś coś pisze o maglownicy ze się zaciera itp. nie ma żadnych wycieków a autko ma dopiero 120tys przejechane,raz chodzi jak igiełka lekko a teraz zaczynam skręcać z dużym wysiłkiem potem znów jest spokój.Czy może to być spowodowane tym ze mam lekko sworzeń wybity(wątpię chyba)dodam ze kiera jest lekko skręcona ale zawszy taka była nawet 6lat temu jak jeszcze dziadek jeździł. co proponujecie rozebrać gumy przesmarować czy już rozglądać się za nową gdzieś na szrocie. Dziadek kiedyś planował wzucic wspomaganie i gdzieś leży komplet z wspomaganiem ,maglownica będzie ta sama?tam na pewno jakiś element brakuje może bym je razem skompletował? wielkie dzięki za ew. pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo1976 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 witam po długiej przerwie pozwoliłem sobie zapytać wasze szanowne grono i prosić o podpowiedz. O jakiegoś czasu kiera chodzi jak w traktorze ,jest to N13 88rok bez wspomagania,przeszukałem całe forum i ktoś coś pisze o maglownicy ze się zaciera itp. nie ma żadnych wycieków a autko ma dopiero 120tys przejechane,raz chodzi jak igiełka lekko a teraz zaczynam skręcać z dużym wysiłkiem potem znów jest spokój.Czy może to być spowodowane tym ze mam lekko sworzeń wybity(wątpię chyba)dodam ze kiera jest lekko skręcona ale zawszy taka była nawet 6lat temu jak jeszcze dziadek jeździł. co proponujecie rozebrać gumy przesmarować czy już rozglądać się za nową gdzieś na szrocie. Dziadek kiedyś planował wzucic wspomaganie i gdzieś leży komplet z wspomaganiem ,maglownica będzie ta sama?tam na pewno jakiś element brakuje może bym je razem skompletował? wielkie dzięki za ew. pomoc Co do ciężko chodzącej kierownicy zrób test. Popsikaj solidnie krzyżak kolumny kierowniczej np. WD-40. Jeśli objawy miną masz winowajcę-krzyżak do wymiany. Jeżeli masz bez wspomagania to wycieków żadnych mieć nie będziesz. Nie wiem jak jest skonstruowana maglownica w N13 ale powinna mieć coś takiego jak "kasator luzów" można tu popróbować jeśli to nie krzyżak. Co do montażu układu ze wspomaganiem to na 100% musisz wymienić maglownicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 no bo do maglownicy idze przewód od pompy wspomagania i wraca i idzie na chłodnice przed chłodnicę ,,a gałki i reszta nie zatarta pozatym w środku tez może powinien być olej //smar ,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PARDI Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 zrobione wina -sworzeń wahacza padł i się zacierał juz wszystko ok autko robi kolejne km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.