Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11]Co to jest za element??


Dominik14
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wlasnie co to jest bo wali mi w tym jak cholera.Drogie to jest??Moze jakis przykladowy link do aukcji?post-4625-1276012882,3846_thumb.jpg

 

Aha i moze wie ktos czy szpilki z przodu sa wymienne bo przez poprzedniego wlasciciela mam 1 scieta na amen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam jest łożysko , jak Ci wali to trzeba zdjąć kapturek i zobaczyć czy się nie odkręciło, a jak już jest tak strasznie wywalone to trzeba je wymienić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DINO a mozesz podeslac przykladowy link do aukcji z allegro zebym wiedzial jak to doladnie wyglada??

 

TU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdejmujesz koło, wykręcasz przegub, odkręcasz końcówkę dolną, zdejmujesz z góry kapturek, odkręcasz nakrętką, wywalasz zwrotnicę na zewnątrz i wymieniasz łozyska, a jeszcze po drodze trzeba zdjąć zacisk ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koszt 2 łożysk + simeringa ok 65 zł dostępne w IC pod nazwą reperaturka zwrotnicy a że mają tam bałagan to każ koleśiowi szukać w katalogu p10 GT albo 1.6 bo dla mojego "96-125 km nie widział ,,, ja ostatnio waliłem tam smar wiec po zdjęciu koła sciągnołem kaprek i spuszciłem na dół zwrotnice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIE NIE NIE i jeszcze raz NIE

 

Jeśli chcesz wymienić łożyska zwrotnicy to musisz zdemontować zespół wysięgnika. Jeśli łożysko (zawsze dolne grubsze) jest rozsypane to czasem jest ciężko ściągnąć zespół z sworznia królewskiego. Nie trzeba odkręcać żadnych sworzni i zacisków hamulcowych. Temat był wielokrotnie maglowany i nie chce mi się tutaj znowu podawać pełnej instrukcji.

Mniejszym nakładem finansowym i roboczym lepiej zakupić drugi nie pordzewiały zespół ze sprawnymi łożyskami od angola Niż się bawić w zaprasowywanie nowych łożysk. Koszt zespołu to 30-50 zeta

Do wyjęcia zespołu odkręcasz nakrętkę spod kapturka na sworzniu królewskim, końcówkę drążka kierowniczego, wahacz górny od zespołu (tylko przednia śruba), łącznik stabilizatora, i dolne mocowanie amorka do zespołu. Potem jeszcze odkręcasz mocowanie przewodu od czujnika ABS i wyjmujesz spinkę od mocowania przewodu hamulcowego. Uważając na przewody naciskasz na wahacz dolny w celu wysunięcia zwrotnicy z łożysk i wyjmujesz zespół. Dalej to bawisz się na prasie albo zakładasz organ od dawcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...