Gość Tofu Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 szkoda że przynajmniej V34 nie poszło ,,, i Kme silver jest realnie do 140 KM !!! można go rozwiercić i przerobić troszkę i daje rade potem do 240 KM !!!! spadki ma oryginał ogromne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz1983 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 szkoda że przynajmniej V34 nie poszło ,,, i Kme silver jest realnie do 140 KM !!! można go rozwiercić i przerobić troszkę i daje rade potem do 240 KM !!!! spadki ma oryginał ogromne Tak to wygląda u mnie, reduktor jest pod aku,także z góry go nie widać, mapy wrzuce niebawem po pierwszym przeglądzie, jak będe wiedział co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Tak to wygląda u mnie, reduktor jest pod aku,także z góry go nie widać, mapy wrzuce niebawem po pierwszym przeglądzie, jak będe wiedział co i jak opaski na wężykach od elektrozaworów (chyba, że zielone valdki nie potrzebują ), sterownik powinien być wtyczką na dół a nie z boku, pod klapkę wchodzi pełnowymiarowy wlew, nie trzeba wtedy latać i coś przykręcać, a tak pozatym ładnie zmontowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 według mnie masz popapraną kolejność albo ja od który jest pierwszy cylinder od strony skrzyni biegów czy od strony pasków czyli jak sie patrzy to po lewej idzie 1-2-3-4 ---skrzynia biegów u ciebie wtryski gazowe idzą odwrotnie a może ja mam odwrotnie ???? i mała dyskwalifikacja jak nie dali opasek na listwie to na 100% nie ma na wiertkach i na podcisnieniu też nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz1983 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 według mnie masz popapraną kolejność albo ja od który jest pierwszy cylinder od strony skrzyni biegów czy od strony pasków czyli jak sie patrzy to po lewej idzie 1-2-3-4 ---skrzynia biegów u ciebie wtryski gazowe idzą odwrotnie a może ja mam odwrotnie ???? i mała dyskwalifikacja jak nie dali opasek na listwie to na 100% nie ma na wiertkach i na podcisnieniu też nie ma U mnie jest 1 cylinder od strony paskow,a o jakie opaski Ci chodzi to zrobie dokladniejsze zdjecia U mnie jest 1 cylinder od strony paskow,a o jakie opaski Ci chodzi to zrobie dokladniejsze zdjecia jutro dokladnie sprawdze numeracje na wtryskach i jak sa podlaczone do silnika bo nie przypominam sobie dokladnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 według mnie masz popapraną kolejność a może te valdki tak mają albo poprostu tak pozakłądali numerki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 nie no bez jaj jak emulacje też spier@@## lili to coś nie tak będzie ,,,, opasek na wężykach na listwie brak i na wężyku przy reduktorze od podciśnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Zdecydowałem sie na zakład Marek Tomala kol.Łucka, kolega gazował u niego busy co smigają w firmie kurierskiej i bez problemów wszystko było , spotykali sie tylko na przeglądach okresowych. Narazie spróbowałem zaufac gazownikowi i zamontowałem Waldemary i kolor zielony też mnie zdziwił, bo nigdy o takich nie słyszałem, jak bedzie lipa to wtedy założe MJ, chociaż z naszym gazem to wszystkie wtryski sie zabrudzą -pożyjemy zobaczymy , a ten reduktor KME to silver(to po kolorze sie rozróznia??), fotki wrzuce ale z mapami będzie problem bo nie znam sie jeszcze na tym Pytałem o porady, bo ewentualnie jak się nie sprawdzą te parametry to bede wiedział na co wtedy zmieniac :0 Ogólnie dzięki dla wszystkich:))) nie no bez jaj jak emulacje też spier@@## lili to coś nie tak będzie ,,,, opasek na wężykach na listwie brak i na wężyku przy reduktorze od podciśnienia przyjacielu masz wyżej przecież kolega tam gazował busy i latają :dribble: :dribble: czyżby to były służbowe auta co maja tani dojechac a nie wozić rodzinę przez jakiś czas :devil: przecież to matrix inaczej się gazuje auta do pracy i zarobku a inaczej auta do domu to takie moje spostrzeżenie choć u kolegi nie jest aż tak źle jak niektórych co siuę spotyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 ładnie wygląda owszem Brak przynajmniej MJ - brak opasek na wtryskiwaczach -Porażka brak na wiertkach -- stag leżący --ujdzie lepsze mają teraz wtyczki takie z uszczelką niby to prawda nie jest źle tylko jak pomylili wtryskiwacze to kiepsko ,,, bo silkik pracuje -1 -3 -4 -2 emulacje masz podpiętą tak ,,, -4 -3 -2 -1 zamiast 1-2-3-4 silnik wtryskuje paliwo do wtryskiwacza nr 1 to to stag wtryskuje do 4 ..... z resztą to trzeba zobaczyć jak emulator jest podpięty ,,, ale to wygląda źle ,,, guma pod wpływem temp zmienia obwód rozszerza się zresztą jak prawie każdy materiał ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Zdecydowałem sie na zakład Marek Tomala kol.Łucka, kolega gazował u niego busy co smigają w firmie kurierskiej i bez problemów wszystko było , spotykali sie tylko na przeglądach okresowych. Tofu, przyjacielu czy mozesz zerknąć wyżej i dajmy już koledze spoxxx po co się pastwić i unosić, niektórym wystarcza jak auto jedzie, przecież opaski przy zielonych waldkach są niekonieczne, przecież nei widziałeś wwiertek w kolektor, a może są podkładki pod wtryski PB chyba, że wiertarka nie podeszła jaki emulator jakie wtryski, kolejność?? mówiłem może się pomylili przy wpinkach z numerkami. ogólnie jest lepiej niż gdzie indziej ale po co się pastwić, że w tej cenie lub 200złociszy drożej można mieć naprawde fajny setup, ale to już mówiłem po co się pytac i zakładać co innego, dlatego postanowiłem się w tym już nie wypowiadać ale, żeście mnie sprowokowali a ja jestem koziorożec miłośnik pokoju hahahahahha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 nie chce mi się patrzyć w rozpiskę kolorów wiec trudno opaski są potrzebne wkońcu pocoś AC dokłada do setupów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 nie chce mi się patrzyć w rozpiskę kolorów wiec trudno opaski są potrzebne wkońcu pocoś AC dokłada do setupów bracie toż to był żarcik jak z tym niech się dobrze chowa hahahah Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 wiem wiem ..przecież odpisałem tekstem z kabaretu ... a tu kolega wkleił foto to mu napisaliśmy co ma do d*p@# zrobione i tyle niech jedzie do gazownika i się domaga poprawek ,, choć mnie olśniło gaz men nie zakłada opasek bo pewnie i tak trzeba za 2 tyś km wymienić listwę ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz1983 Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 wiem wiem ..przecież odpisałem tekstem z kabaretu ... a tu kolega wkleił foto to mu napisaliśmy co ma do d*p@# zrobione i tyle niech jedzie do gazownika i się domaga poprawek ,, choć mnie olśniło gaz men nie zakłada opasek bo pewnie i tak trzeba za 2 tyś km wymienić listwę ,, Mimo negatywnych opini narazie wszystko bez problemu, spalanie trasa 9l, miasto 11l,co do opasek to nie ma konieczności zakładania bo przewody są dobrane odpowiedniej średnicy, także ręcznie napewno ich nie ściągne,a co do numeracji wtrysków jest ustawione odpowiednio do każdego wtrysku, gość u którego zakładałem ma naprawde pojęcie, ale to tylko moja opinia, jeżeli ktoś bedzie zdecydowany to podam namiary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 to jednak są Ci gazmeni co mają wężyki gumowe co pod wpływem temperatury nie robi się miękka bzdura,,,, poprzełączaj sobie za jakiś czas z gazu na pb i powiesz mi że tak samo chodzi ,,, Pozdro ja też byłem zadowolony z Raila i sekw bo zaczął mieć kopa i mniej palił ale po założeniu hanny jest inna bajka ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Mimo negatywnych opini narazie wszystko bez problemu, spalanie trasa 9l, miasto 11l,co do opasek to nie ma konieczności zakładania bo przewody są dobrane odpowiedniej średnicy, także ręcznie napewno ich nie ściągne,a co do numeracji wtrysków jest ustawione odpowiednio do każdego wtrysku, gość u którego zakładałem ma naprawde pojęcie, ale to tylko moja opinia, jeżeli ktoś bedzie zdecydowany to podam namiary przyjacielu przecież nie ma tu negatywnych opinii tylko co ewentualnie do zmiany i poprawy aby mieć większą radość z jazdy i aby silnik nie odczuł tego aż tak bardzo, jak jesteś zadowolony to spoko, jak będziesz regenerował listwę to raczej ją wymień bo koszty będą podobne i wtedy zobaczysz różnicę w jeździe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.