Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Primera Sri 2.0 16V 1997r


Gość lukasz1983
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość lukasz1983

Witam wszystkich facjowców.Otóż posiadam dylemat nad wyborem instalacji do mojej nyski.Po obdzwonieniu wiekszości warsztató dostałem nastepujące propozycje:

 

1.STAG4, wtryskiwacze MagicJet, reduktor Zavoli Zeta N/S, butla w kole, warsztaty montujące to Piekarz w Lublinie ul.Łęczyńska i Kol.Łucka 20 km od lublina, cena w obu warsztatach to 2400 zł

 

2.AGIS, wtryski AGIS(podobno podobne do Valteków), reduktor Zavoli ZetaN/S, warsztat Solar-car na Lotniczej w lublinie, cena 2050 zł

 

3.BRC SEQUENT LIGHT,wtryski PANEVO, reduktor BRC, warsztat Solar-car na Lotniczej w lublinie, cena 2300

 

Przeczytałem już większość opinii o niektórych instalacjach, oprócz 2 i 3 bo nie mogłem znależć. Ja osobiście chce założyć staga 4 ale szef z solar car bardziej poleca mi brc i odradza staga. Proszę o porade która instalacja byłaby najlepsza, zależy mi na długim użytkowaniu samochodu. Wiem że w przypadku staga, można samemu (po przeczytaniu postów oczywiście) samodzilenie działac po gwarancji , a w brc to tylko warsztat pozostaje. Prosze o wasze opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich facjowców.Otóż posiadam dylemat nad wyborem instalacji do mojej nyski.Po obdzwonieniu wiekszości warsztató dostałem nastepujące propozycje:

 

1.STAG4, wtryskiwacze MagicJet, reduktor Zavoli Zeta N/S, butla w kole, warsztaty montujące to Piekarz w Lublinie ul.Łęczyńska i Kol.Łucka 20 km od lublina, cena w obu warsztatach to 2400 zł

 

2.AGIS, wtryski AGIS(podobno podobne do Valteków), reduktor Zavoli ZetaN/S, warsztat Solar-car na Lotniczej w lublinie, cena 2050 zł

 

3.BRC SEQUENT LIGHT,wtryski PANEVO, reduktor BRC, warsztat Solar-car na Lotniczej w lublinie, cena 2300

 

Przeczytałem już większość opinii o niektórych instalacjach, oprócz 2 i 3 bo nie mogłem znależć. Ja osobiście chce założyć staga 4 ale szef z solar car bardziej poleca mi brc i odradza staga. Proszę o porade która instalacja byłaby najlepsza, zależy mi na długim użytkowaniu samochodu. Wiem że w przypadku staga, można samemu (po przeczytaniu postów oczywiście) samodzilenie działac po gwarancji , a w brc to tylko warsztat pozostaje. Prosze o wasze opinie.

 

fachowcem nie jestem ale chyba w przypadku STAGa jest wiercenie w kolektor a w BRC "przejśćiówka" pod wtrysk (ja mam STAGa ale teraz bym zakładał BRC) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

różnica taka że Ci co mają staga naprawiają sami dlatego piszę że to i że tamto a prawda że jak masz BRC to smigasz do warsztatu ,,, i jak te wtryski taki jak Valteki bo chyba kojarzę to wole Staga i MJ bo MJ dokładniejszy będzie a tamtemu elektronika nie pomoże ,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fachowcem nie jestem ale chyba w przypadku STAGa jest wiercenie w kolektor a w BRC "przejśćiówka" pod wtrysk (ja mam STAGa ale teraz bym zakładał BRC) :)

 

już są przejściówki pod wtryski i do japońców nie trzeba wiercić,

 

a jakbyś założył BRC to gdzie teraz radość z grzebania, byłbyś zdany na łaskę i niełaskę gazownika ;) a do tego jakby założył Ci tak samo instalkę jak STAGA to hmmmm :dribble:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już są przejściówki pod wtryski i do japońców nie trzeba wiercić,

 

a jakbyś założył BRC to gdzie teraz radość z grzebania, byłbyś zdany na łaskę i niełaskę gazownika ;) a do tego jakby założył Ci tak samo instalkę jak STAGA to hmmmm :dribble:

 

no tak, a teraz to "sama słodycz" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jesteś z okolic Lublina , to proponuję Ci skontaktować się z Adamem Rogowskim ze Snopkowa, jest instalatorem na forum lpg. Niedawno zakładałem u niego instalacje taką jak napisałeś w punkcie 1, ale 100zł drożej. Wrzuciłbym fotki, ale nie moge znalezc kabla w celu zgrania zdjęć ;/

post-29555-1277917621,5503_thumb.jpg

Edytowane przez Tony212
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukasz1983

Jeśli jesteś z okolic Lublina , to proponuję Ci skontaktować się z Adamem Rogowskim ze Snopkowa, jest instalatorem na forum lpg. Niedawno zakładałem u niego instalacje taką jak napisałeś w punkcie 1, ale 100zł drożej. Wrzuciłbym fotki, ale nie moge znalezc kabla w celu zgrania zdjęć ;/

jestem z Lublina, jak narazie to planuje założyc u Piekarza lub u Tomali w kol.Łucka, jak coś to daj namiar do tego kolegi to go zapytam, a tak apropo to jaka instalacje dokładnie założyłes???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam Rogowski

AUTO-GAZ

SNOPKÓW 56A/// Lublin

tel.609258834

 

Gdy rozmawiałem z nim zaproponował mi 3 instalki, z racji kosztów wybrałem najtańszą:

Stag4 , Zavoli Zeta N , wtryski Magic Jet + filtr FL02 , butla w koło 42l

 

Naprawdę sympatyczny człowiek i zna się na rzeczy, kiedyś w drodze na regulację , jakieś 3km przed jego domem "skończyło mi się sprzęgło" ( ścieło śruby) Zadzwonilem do niego, scholowaliśmy auto pod jego dom, uporaliśmy się w 30min z usterką :) .

Mimo iż nalegałem, nie wziął wtedy odemnie ani złotówki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mając do dyspozycji BRC a Staga wybrałbym Staga. Tak jak pisali - w BRC nic sam nie ustawisz, w Stagu masz powszechnie dostępne oprogramowanie, aktualizacje i wsparcie na stronie producenta. Poza tym Stag współpracuje z różnymi komponentami. Możesz np włożyć wtryski Keihin, Matrix, Hana, albo wszelkiej maści reduktory - zależnie od zasobności portfela. W BRC oryginalne części są raczej drogie i zostaje ci raczej serwis. I jeszcze jedno. Nie oszczędzałbym na montażu. Wiadomo pieniądze drogą nie chodzą ale 100 zł więcej mając potwierdzenie porządnego montażu to chyba nie jest dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukasz1983

Adam Rogowski

AUTO-GAZ

SNOPKÓW 56A/// Lublin

tel.609258834

 

Gdy rozmawiałem z nim zaproponował mi 3 instalki, z racji kosztów wybrałem najtańszą:

Stag4 , Zavoli Zeta N , wtryski Magic Jet + filtr FL02 , butla w koło 42l

 

Naprawdę sympatyczny człowiek i zna się na rzeczy, kiedyś w drodze na regulację , jakieś 3km przed jego domem "skończyło mi się sprzęgło" ( ścieło śruby) Zadzwonilem do niego, scholowaliśmy auto pod jego dom, uporaliśmy się w 30min z usterką :) .

Mimo iż nalegałem, nie wziął wtedy odemnie ani złotówki :)

Dzieki za dane,dzwonilem i pytalem to powiedzial 2700 bo podrozaly czesci :) mam jeszcze pytanko do wszystkich,gdyz rozmawialem ze znajomym co zaklada instalacje i oswiecil mnie ze wtryski MJ maja zastrzezone w gwarancji iz jezeli sie zabrudza i wtedy podlegaja wymianie,w przypadku valtekow mozna skalibrowac wszystkie za 100 zl,a MJ kosztuje ponad 100.Czy to prawda,bo ja to juz naprawde nie wiem, w kazdym warsztacie mowia co innego. Licze na wasze zdanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co kalibrować Valteki za 115 zł dokładać 100zł zamiast mieć już 5szt MJ lub 2 hanki ... Hanki są super i klekotaja może minimalnie głośniej niż wtryski PB .. Valteki nowe 115 zł MJ 186 zł listwa 4 szt Valtek dno MagicJet już inna bajka .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukasz1983

po co kalibrować Valteki za 115 zł dokładać 100zł zamiast mieć już 5szt MJ lub 2 hanki ... Hanki są super i klekotaja może minimalnie głośniej niż wtryski PB .. Valteki nowe 115 zł MJ 186 zł listwa 4 szt Valtek dno MagicJet już inna bajka .

TOFU a spotkałeś sie może z sytuacja zeby po np 5000 tys MJ sie zabrudziły, jeden z gazowników twierdzi ze wszyscy co zakładają te wtryski wracają z tym problemem, według mnie i opini jakie czytałem to ludzie robią jeszcze więcej kilosów i nie mają problemów. Najwidoczniej każdy gazownik ma swoje ulubione i trzyma się tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no czytałem o różnych przypadkach ale podobnono FL02 i MJ i 60 000 bez problemów ..

 

też zależy gdzie się tankuje, ja leje tylko na shellu, statoil i nieraz BP, wczoraj zmieniałem filtr po 10kkm i nie był niewiadomo jak zasyfiony.

może i wychodzi drożej o pare groszy niż u Pana Mietka za płotem ale dłuższe przebiegi i mniejsze spalanie.

P1010720.JPG

P1010718.JPG

P1010719.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukasz1983

też zależy gdzie się tankuje, ja leje tylko na shellu, statoil i nieraz BP, wczoraj zmieniałem filtr po 10kkm i nie był niewiadomo jak zasyfiony.

może i wychodzi drożej o pare groszy niż u Pana Mietka za płotem ale dłuższe przebiegi i mniejsze spalanie.

Dziś odwiedziłem gazownika i troche pogadaliśmy o instalacji do mojej furki, on proponuje wtryski valteki czerwone, regi lub mj, zapewnił mnie ze i tak wszystkie wtryski sie zabrudzą ale ilość km po jakich bedzie konieczność wyczyszczenia zalezy od jakości gazu.Stwierdził równiez ze dobór wtrysków będzie zależał od ilości miejsca jaka bedzie dostepna przy wtryskach, on chce zrobic takżeby pózniej nie było problemów np z naprawą mechaniczną.Gośc wydaję sie ok wyjasnił mi wszystko jeżeli chodzi o warunki gwarancji, co w tym przypadku jest naprawdę poważna informacja. Jeszcze jdna rzecz on mówił ze montuje reduktor tomasetto lub zavoli.Jedno co mnie zachęca do montawania gazu u niego to to,że on instalauje sam wszytsko bez żadnych pomocnikówi cała instalacja jest przez niego zrobiona, zajmuje mu to 2 dni. Wponiedziałek mam mu dac znac czy sie decyduje, cena będzie 2500 tys, STAG, butlą w kole i korek przy wlewie paliwa. Czekam na jakieś porady od Was wszystkich :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś odwiedziłem gazownika i troche pogadaliśmy o instalacji do mojej furki, on proponuje wtryski valteki czerwone, regi lub mj, zapewnił mnie ze i tak wszystkie wtryski sie zabrudzą ale ilość km po jakich bedzie konieczność wyczyszczenia zalezy od jakości gazu.Stwierdził równiez ze dobór wtrysków będzie zależał od ilości miejsca jaka bedzie dostepna przy wtryskach, on chce zrobic takżeby pózniej nie było problemów np z naprawą mechaniczną.Gośc wydaję sie ok wyjasnił mi wszystko jeżeli chodzi o warunki gwarancji, co w tym przypadku jest naprawdę poważna informacja. Jeszcze jdna rzecz on mówił ze montuje reduktor tomasetto lub zavoli.Jedno co mnie zachęca do montawania gazu u niego to to,że on instalauje sam wszytsko bez żadnych pomocnikówi cała instalacja jest przez niego zrobiona, zajmuje mu to 2 dni. Wponiedziałek mam mu dac znac czy sie decyduje, cena będzie 2500 tys, STAG, butlą w kole i korek przy wlewie paliwa. Czekam na jakieś porady od Was wszystkich :)

 

stag, MJ, ZAVOLI ZETA S (nie N może klękać z butem w dywanie), tomasetto alaska,realnie 90KM, nie obsłuży Twojego silnika, chyba, że jakiś inny

co znaczy zrobić tak, że by nie było trudności z naprawą mechaniczną?? czy chce je połozyć na kolektor??

jak zastosujesz MJ to daj pojedynczo ładnie wejdą koło wtrysków, ale to trochę więcej roboty,

 

 

pozostałe wtryski sobie daruj, szkoda zdrowia i kasy, a jak chcesz zobaczyć co Ci chce zamontować to popatrz jakie kity sprzedaje AC- producent staga i będziesz wiedział co i jak

 

 

jak tyle trwa montaż to chyba zdejmuje kolektor do wiercenia, choć teraz powinien zastosować tulejki pod wtryski też możesz podpytać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukasz1983

stag, MJ, ZAVOLI ZETA S (nie N może klękać z butem w dywanie), tomasetto alaska,realnie 90KM, nie obsłuży Twojego silnika, chyba, że jakiś inny

co znaczy zrobić tak, że by nie było trudności z naprawą mechaniczną?? czy chce je połozyć na kolektor??

jak zastosujesz MJ to daj pojedynczo ładnie wejdą koło wtrysków, ale to trochę więcej roboty,

 

 

pozostałe wtryski sobie daruj, szkoda zdrowia i kasy, a jak chcesz zobaczyć co Ci chce zamontować to popatrz jakie kity sprzedaje AC- producent staga i będziesz wiedział co i jak

 

 

jak tyle trwa montaż to chyba zdejmuje kolektor do wiercenia, choć teraz powinien zastosować tulejki pod wtryski też możesz podpytać

jezeli chodzi o umieszczenie wtrysków chodziło mi o to że jak w razie jakiś napraw silnikowych zeby był dostep i żeby nie było problemów, mówił mi ze może dobrać wtryski jakie tylko ja chce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli chodzi o umieszczenie wtrysków chodziło mi o to że jak w razie jakiś napraw silnikowych zeby był dostep i żeby nie było problemów, mówił mi ze może dobrać wtryski jakie tylko ja chce.

 

proszę Cię, odkręcenie 4 małych opasek i jednej większej nazywasz komplikacją, wczoraj zmniejszałem dysze w swoim HD 544 i wyjęcie zajęło mi jakieś 5 minut, dłużej trwało zalutowanie otworów i ponowne wiercenie :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość lukasz1983

No i zagazowana moja nyska,parametry instalacji:

STAG 4, reduktor KME EEO/1883, wtryski VALTEK (zielone), butla 45l w kole i zawór do tankowania przy wlewie paliwa.

Wrażenia po pierwszych kilometrach sa super, silnik na gazie pracuje cicho i mam odczucie że może nawet troche lepiej niz na paliwie wcześniej. Obroty nie szaleja przy przejściu na bieg jałowy spadaja do ok 600-800 i nic sie nie dzieje a przy włączeniu biegu nic nie szarpie i auto przyspiesza bez problemów. Spalaniem pochwale sie niebawem i dorzuce zdjęcia instalacji.

Pozdrawiam Wszystkich :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednak valdemary?? :dribble: Na który zakład się zdecydowałeś? Koniecznie wrzuć fotki instalki i mapy :P

Edytowane przez Tony212
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robią zielonego Valdka >>>>???//

 

może to taki mix z żółtego, czarnego i wiecznego i najlepszego czerwonego :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra nie ma co się pastwić, kolega zamontował jest zadowolony i jeździ tak jak na PB czyli jest gitt, :D

tylko zawsze mnie zastanawia po co się pytać i później i tak montować co innego ;):D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukasz1983

A jednak valdemary?? :dribble: Na który zakład się zdecydowałeś? Koniecznie wrzuć fotki instalki i mapy :P

Zdecydowałem sie na zakład Marek Tomala kol.Łucka, kolega gazował u niego busy co smigają w firmie kurierskiej i bez problemów wszystko było , spotykali sie tylko na przeglądach okresowych. Narazie spróbowałem zaufac gazownikowi i zamontowałem Waldemary i kolor zielony też mnie zdziwił, bo nigdy o takich nie słyszałem, jak bedzie lipa to wtedy założe MJ, chociaż z naszym gazem to wszystkie wtryski sie zabrudzą :)-pożyjemy zobaczymy ;), a ten reduktor KME to silver(to po kolorze sie rozróznia??), fotki wrzuce ale z mapami będzie problem bo nie znam sie jeszcze na tym :)

Pytałem o porady, bo ewentualnie jak się nie sprawdzą te parametry to bede wiedział na co wtedy zmieniac :0

Ogólnie dzięki dla wszystkich:)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...