Gość Snake Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Witam Jestem od niedawna właścicielem N16 z 2005r silnik 1,5 dci Mam mały kłopot ponieważ przez okres 2 miesiący eksploatacji trzy razy wyczuwalny był zapach spalenizny który przez krótki czas był wyczuwalny w kabinie i w komorze silnika przy mocowaniu lewego amortyzatora. Najczęściej pojawiał się przy rozgrzanym silniku i po np ruszeniu ze skrzyzowania. Odczuwalny jest w tym czasie spadek mocy. Po chwili zapach się rozchodzi powraca moc i wszystko jest ok. Czy ktoś z Was miał może taki przypadek i czy macie pomysł co może to powodować i jak to sprawdzić Pozdr Snake Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kipps Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Witam Jestem od niedawna właścicielem N16 z 2005r silnik 1,5 dci Mam mały kłopot ponieważ przez okres 2 miesiący eksploatacji trzy razy wyczuwalny był zapach spalenizny który przez krótki czas był wyczuwalny w kabinie i w komorze silnika przy mocowaniu lewego amortyzatora. Najczęściej pojawiał się przy rozgrzanym silniku i po np ruszeniu ze skrzyzowania. Odczuwalny jest w tym czasie spadek mocy. Po chwili zapach się rozchodzi powraca moc i wszystko jest ok. Czy ktoś z Was miał może taki przypadek i czy macie pomysł co może to powodować i jak to sprawdzić Pozdr Snake sprawdź czy po pojawieniu sie tego zapachu spalenizny nie masz gorącej którejś z felg. Może to w którymś z kół blokuje Ci sie zacisk, co powoduje zmniejszenie dynamiki, plus swąd spalenizny, a okresowość świadczy o tym że koło może sie po chwili odblokować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snake Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 sprawdź czy po pojawieniu sie tego zapachu spalenizny nie masz gorącej którejś z felg. Może to w którymś z kół blokuje Ci sie zacisk, co powoduje zmniejszenie dynamiki, plus swąd spalenizny, a okresowość świadczy o tym że koło może sie po chwili odblokować... Bardzo dziękuję za podpowiedź Tego nie zakładałem ponieważ zapach ewidentnie jak z kabli Sprawdzałem reflektory - kostki bezpieczniki ale o kołach nie pomyslałem Dziękuję Snake Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dyzio Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Witam, Snake daj znać czy to były hamulce? Miałem problem z hamulcami, ale smrodu jak z kabli nie miałem. A jak obroty silnika - stabilne czy podniesione? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kipps Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Witam, Snake daj znać czy to były hamulce? Miałem problem z hamulcami, ale smrodu jak z kabli nie miałem. A jak obroty silnika - stabilne czy podniesione? Ja też miałem problem z hamulcem ale w tylnim kole, samochod stracił dynamike, a zapach spalenizny przypominał mi cos z pogranicza palonego plastiku, gumy itp.. może to były hamulce. Druga opcja to może sprzęgło sie lekko ślizga, ale to by była zapach zbliżony do jaj, ewentualnie gazu lpg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dyzio Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Jesli nie bedzie lepszych teorii to mozna sprawdzic sterownik silnika. Palona elektryka to moze byc tranzystor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.