Gość wilku900 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Witam Jak w temacie, musze kupic rurke ktora zastapi mi katalizator,wspawa ja znajomy ktory powiedzial ze mam kupic rure i ja wstawi tylko potrzebowal bym srednice tej rurki zeby nie kupic za malej ani za duzej i jakiej mniej wiecej ma ona byc dlugosci? P.S z jakiej stali najlepiej kupic ta rure? chodzi o kompromis pomiedzy cena i jakoscia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek2 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Witam Jak w temacie, musze kupic rurke ktora zastapi mi katalizator,wspawa ja znajomy ktory powiedzial ze mam kupic rure i ja wstawi tylko potrzebowal bym srednice tej rurki zeby nie kupic za malej ani za duzej i jakiej mniej wiecej ma ona byc dlugosci? P.S z jakiej stali najlepiej kupic ta rure? chodzi o kompromis pomiedzy cena i jakoscia Jeżeli chodzi o wywalenie katalizatora to nie potrzeba żadnej rurki.Wystarczy odkręcić katalizator i wyrzucić mu cały środek ,jest przy tym troche więcej roboty ale wygląda jak orginał.pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wilku900 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 ale efekt jest ten sam jak wspawanie waskiej rurki? bo jednak katalizator ma wieksza powierzchnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo1976 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 ale efekt jest ten sam jak wspawanie waskiej rurki? bo jednak katalizator ma wieksza powierzchnie... Obudowa kata pełni wtedy rolę takiego pierwszego tłumika. Jednakże mogą sie pojawić takie metaliczne pogłosy. Ja osobiście optowałbym za wspawaniem rurki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.