Gość mlodykulka Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Witam. Musze wyminic górny wachacz w primerze P11 1.6 Duzo roboty? czy w miare szybko i sprawnie jestem w stanie to zrobic? jakies wskazówki? a jesli chodzi o klime to nie chodzi ona caly czas tylko raz chodzi po chwili przestaje i po chwili znowu chodzi... Jakis błąd? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 dobre klucze i dasz radę, trzeba pamiętać tylko o tym aby dokręcać nowy wahacz na podniesionym zawieszeniu, no niestety ja dzisiaj poległem przy wymianie bo tulejka się zapiekła na śrubie i muszę wywalać wszystko i na prasę dawać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Ja wymieniam górny wahacz w 20 min .Podstawa to dobre klucze i dobra dźwignia. Z klima ok ma tak chodzić cyklicznie. Ja wymieniam raz w roku górny wahacz(lemforder , 555 , ) więc u mnie wszystkie śruby odkręcają się bez problemu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 a ja dziś wymieniłem oba z jednym sie pier#$%niczyłem bo musiałem odkręcić łape na 4 ry śruby ... a drugi spoko tylko ośki wykręciłem i poszło Yamato za 100 zł dałem troszkę smaru do środka i poruszałem z dokręcaniem to zrobiłem na postawionych kołach bo tak słyszałem że trzeba ale to jest łożyskowane to się obraca co za różnica w jakiej pozycji jak ma sie i się rusza na dziurach ..klucze nr 17 warto mieć nasadkę z 6 kantem na krótkiej śrubie tak na 90 stopni ... słonko mi troszkę dopie ...... Pozdrawiam teraz jakieś doświadczenia porobię ze starymi ... tuleje od skody pójdą ,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 W P11 nie wszystkich ale wahacz trzeba wykręcać razem z łapą która jest przykręcona do nadwozia na cztery śruby . Śruba wahacza jest stożkowa i nie wysunie się tyle żeby wyjąć wahacz bez łapy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 znaczy w P11 jak jest ustawiona w stronę sprężyny bo mi się udało ale z drugiej strony nakrętkę skaleczyłem i nie dało rady odkręciłem łapę tą co mówisz na 4 śruby innej nie ma no niestety dobre śniadanie i dobre klucze i kasa w kieszeni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Teraz nie pamiętam ale składając chciałem odwrotnie dać śrubę ale nie dało rady . (z tego co pamiętam śruba wychodzi w stronę amortyzatora). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 tak w strone amora jak ktoś drze wsio z łapą i złoży odwrotnie to botem bida nie wyjdzie cała a w drugą sie da może zależy jak leży sprężyna i jak wysoko podniesione autko jest no tak czy inaczej w 20 min czy za pół dnia da się ,, mi powiedzieli mechesy za 50 zł stronę wsumie spoko i gwara by była ale tak to już mam zrbione a jutro na przegląd ,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Też miałem problem ze śrubą, musiałem odkręcać łapę bo śruby nie mogłem wyjąć. Jak składałem to bez problemu śrubę dałem z drugiej strony i na przyszłość nie będzie problemu. Dokręcam na opuszczonym aby się wszystko ułożyło i dociążyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.