Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K11] - nie odpala


crovax85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich użytkowników.

Jestem posiadaczem Micry K11 1,3 z 97r od roku i do tej pory nie było najmniejszych problemów. Dzisiaj się to zmieniło. Rano chciałem zapalić auto i niestety nie udało się. Rozrusznik się kręci, pompa paliwa pracuje, samo paliwo też jest, akumulator sprawny, ale autko nie chce zapalić tak jakby nie było iskry. Wcześniej nie było żadnych kłopotów z zapalaniem, zużycie paliwa nie przekraczało 8l w mieście, silnik nie krztusił się, nie dławił. Jak wrócę z pracy to postaram się zresetować komputer, wykręcić świece, sprawdzić czy gdzieś iskra nie ucieka.

Bardzo proszę o wszelkie sugestie co może być przyczyną i co sprawdzić zanim udam się do mechanika/elektryka.

Auto ma immobilizer w kluczyku - czy może on powodować takie objawy?

Z góry dziękuję za pomoc

 

Edit:

-Sprawdziłem świece - suche i czyste

-Po odkręceniu przewodu paliwa od filtra i załączeniu pompy paliwo leci pod sporym ciśnieniem

-Drugim kluczykiem, oryginalnym, nie udało się zapalić auta (nie wiem czy jak walnięty jest immo to jeden kluczyk może działać a drugi nie)

-Stwierdziłem, że może to bendiks i po popukaniu młotkiem autko zapaliło na ok 5-7s ale zaraz potem zgasło

 

Autko już kilka dni na chodzie :D

Awarii uległ immobilizer jednak po wymianie na nowy okazało się, że nie można zaprogramować do niego kluczyków... Na szczęście skończyło się na usunięciu immobilizera ze sterownika. Autko odpala jak dawniej, a podobna sytuacja się więcej nie powtórzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Można wiedzieć jaki koszt naprawy? Prawdopodobnie mam ten sam problem.

Może ktoś z kolegów polecić speca od elektroniki co zna temat. Najlepiej z Legionowa, okolic. Pozdrawiam

 

Witam wszystkich użytkowników.

Jestem posiadaczem Micry K11 1,3 z 97r od roku i do tej pory nie było najmniejszych problemów. Dzisiaj się to zmieniło. Rano chciałem zapalić auto i niestety nie udało się. Rozrusznik się kręci, pompa paliwa pracuje, samo paliwo też jest, akumulator sprawny, ale autko nie chce zapalić tak jakby nie było iskry. Wcześniej nie było żadnych kłopotów z zapalaniem, zużycie paliwa nie przekraczało 8l w mieście, silnik nie krztusił się, nie dławił. Jak wrócę z pracy to postaram się zresetować komputer, wykręcić świece, sprawdzić czy gdzieś iskra nie ucieka.

Bardzo proszę o wszelkie sugestie co może być przyczyną i co sprawdzić zanim udam się do mechanika/elektryka.

Auto ma immobilizer w kluczyku - czy może on powodować takie objawy?

Z góry dziękuję za pomoc

 

Edit:

-Sprawdziłem świece - suche i czyste

-Po odkręceniu przewodu paliwa od filtra i załączeniu pompy paliwo leci pod sporym ciśnieniem

-Drugim kluczykiem, oryginalnym, nie udało się zapalić auta (nie wiem czy jak walnięty jest immo to jeden kluczyk może działać a drugi nie)

-Stwierdziłem, że może to bendiks i po popukaniu młotkiem autko zapaliło na ok 5-7s ale zaraz potem zgasło

 

Autko już kilka dni na chodzie :D

Awarii uległ immobilizer jednak po wymianie na nowy okazało się, że nie można zaprogramować do niego kluczyków... Na szczęście skończyło się na usunięciu immobilizera ze sterownika. Autko odpala jak dawniej, a podobna sytuacja się więcej nie powtórzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Można wiedzieć jaki koszt naprawy? Prawdopodobnie mam ten sam problem.

Może ktoś z kolegów polecić speca od elektroniki co zna temat. Najlepiej z Legionowa, okolic. Pozdrawiam

Witam

Cała impreza kosztowała mnie 420zł. 70zł dla kolegi, który zrobił diagnozę i wymieniał/montował/próbował programować wszystko związane z immobilizerem. W końcu wezwał "magika", którego usługa przeprogramowania sterownika kosztowała 350zł.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, naprawy elektroniki są dość kosztowne. Jestem ciekaw co u mnie , auto już u magika. Zobaczymy czy sobie poradzi. Objawy kręci, ale nie pali, miga czek kody 141, 142. Zdjęta klema na 16 h nic nie daje, zapala na 2 - 3 sek, gaśnie i znów czek. i znów nie pali. Jak przeglądam sieć to zauważam że, immo w nissanach (szczególnie w micrach) z lat 90 to słaba strona.

Ankieta: Kto z kolegów jeszcze jeździ z baypasem immobilaizera, i czy to się przyjęło ?

 

 

Witam

Cała impreza kosztowała mnie 420zł. 70zł dla kolegi, który zrobił diagnozę i wymieniał/montował/próbował programować wszystko związane z immobilizerem. W końcu wezwał "magika", którego usługa przeprogramowania sterownika kosztowała 350zł.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam !!!

Osobiście nie miałem takiego problemu, ale znajomy z bloku ma micrusa '95 i przydarzyła mu się sytuacja opisana wyżej. Zostało zrobione obejście immo i do dzisiaj (a minęło już ponad rok) problem więcej się nie pojawił.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...