paweleknowakowski Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 jest pierścień. sworzeń jest wkładany od dołu, a od góry pierścień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 tak jak myslalem musze u siebie popatrzec dokladnie, ale WIELKIE DZIEKI nowak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Damiano a powiedz czy TY masz juz wahacz wymontowany z zwrotnicy i z tulejek . Bo jesli nie to dobrze sie zastanow czy robic to samemu nie majac do tego dobrych narzedzie i przede wszystkim warunkow . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 ja wymieniłem sworzeń bez wyciągania wahacza, tylko odkręciłem amorka od zwrotnicy, zdjąłem zacisk hamulcowy, wyjąłem przegub z piasty(całkowicie zasłania dojście) i opuściłem na dół. ale Krzysiek ma rację, że trzeba mieć warunki, trochę czasu i DOBRE narzędzia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 mam garaż ogrzewany i duzo dobrych narzedzi! kilka dni temu wymienialem lewą półośke i wyciagałem sworzen ze zwrotnicy! nie przygladalem sie za bardzo ale tam nic nie bylo ze da sie go wymontowac ale pewnie sie myle a wy macie racje! chce wymienic tylko sworzen a dobry sworzen kosztuje ponoć ponad 30zł, to co zdjac ten pierscionej z gory i ma wyjsc do dołu? to wszystko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 tak. ja zakładałem 555 i było troszkę walki z wyjęciem starego, ale montaż nowego bez większych oporów. tylko nie spodziewaj się że pukniesz młoteczkiem i sam wyskoczy, trzeba dobrze młotem pieprznąć. i uważać żeby wahacza nie pokrzywić, bo potem tylko wymiana całości zostaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 wiem wyciagałem go już! mozecie podac link z ktorego kupie oryginalna koncuwke? zeby mi sie nie rozsypala po miesiacu.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 końcówkę czego ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 sworzen wachacza ten! bo gdzies wyczytalem ze porzadny sworzen kosztuje 30 zł wzwyż ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 powiedz w sklepie że chcesz LEMFÖRDER, 555 lub TRW. ja kupiłem w IC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wytryh Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 no ja się dziś poddałem. Mam ogrzewany gaeaż, narzędzia ale mało miejsca i oddałem primerę do znajomego mechanika. Za robotę weżmie ok 200 zł za wymianę tuleji, sworzni na obydwóch wahaczach i do tego od razu gumy i końcówki stabilizatora. Za części zapłacę ok 400zł wszystko marki FEBI. A tak przy okazji to ile jest gum na drążku stabilizatora? Wg katalogu 4szt? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Na drążku stabilizatora są 2 gumy -> http://nissan4u.com/parts/primera/el_p11e/2000_3/type_22/axle_suspension_and_steering/front_axle_and_front_suspension/illustration_3/ . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wytryh Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 dzięki, pozwoliłem sobie zapisać tą stronkę bo dawno szukałem takiego katalogu. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 ten sworzeń skoro jest wprasowywanny to jak go wyciagnac? przeciez nowego juz nie wprasuje! cos to przeszkadza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 ja wybiłem jednym uderzeniem DUŻEGO młota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 ale wkoro on jest wprasowywany to zabezpieczony prezed wypadnieciem. nie powinno go sie chyba wyciagac! tylko caly wachasz wymieniac? jak to jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 zabezpieczony jest segerem od góry. sworzeń jest częścią wymienną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 największy problem przy wymianie sworznia to jest wyjęcie wahacza z samochodu a reszta to prosta robota. Najlepiej jak się ma prasę to się niepotrzebnie nie obija części ale i bez prasy też się da. Do wyjęcia wahacza przydatny jest dobry ściągacz sworzni kulistych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 (edytowane) http://moto.allegro....2059073510.html taki sworzeń sie nada? zamawiać? jak kupie to chyba zawioze wachacze do mechaniora na prase niech wymiani i bedzie spokoj! slyszalem ze wprasowywanych elementów lepiej samemu nie robić !!! na bezpieczenstwie nie ma co oszczedzac Edytowane 13 Lutego 2012 przez damiano1718 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 taki sam ja kupiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deraa Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 ja wymieniłem cały wahacz za 150zł z przesyłką na allegro i dobrze zrobiłem bo jak wyciągnelem stary to sie okazało ze tuleja jedna była walnięta i teraz jest git a co z tego jak bym wymienil sam sworzeń i sie męczył to zawiele by to niedalo tylko jak wyciągałem wahacz to musiałem otkręcić drążek stabilizacji klucze nasadowe i grzechotka dobra i wszystko poszło najgorzej było wyciągnąć sworzeń ze zwrotnicy pozdrawiam i życze powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 to co jak taki sforzeń zamówie : http://moto.allegro.pl/sworzen-wahacza-dolnego-nissan-primera-p10-p11-555-i2059073510.html to bedzie mi pasował? to oryginalne 555? bo w sklepie za 1 zakrzyczeli mi 75 zł a tu 44 powiedzieli ze sa jakiejs europejskiej firmy nrf czy coś podobnego niepamietam! ale sztuka 35 zł! wiec co brac? z neta te zamówić za 44 zł? beda lepsze od tej euroejskiej firmy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 ja skasowałem fure chyba przez ten sworzeń wiec nie oszczędzaj na nim ,,dobrze Ci radzę ,,,,kup najlepszy jaki jest ,,ale najlepiej na allegro najtaniej dostaniesz firmówkę z tego co przeglądnąłem to faktycznie to 555 najsensowniej wygląda a tą firmę widziałem chyba 16 zł ,,, Bierz te 555 firma + kraj produkcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 555 pasują elegancko i jakość wykonania była wporządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 ale jak można skasowac fure przez sworzeń? co sie stało? ale co do wymiany tych sworzni to chyba raczej trzeba do kogoś wieśc na prase bo one nie dośc ze zabezpieczone pierścieniem to i wprasowane co nie? trzeba jechac do kogoś niech ktoś ładnie wprasuje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.