Gość Tofu Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 a tak niby to skond on miał wiedzieć o przepływce ,,, co do strojenia to może faktycznie rozjerzdza mapy i na wolnych też sie pitoli ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 ok,jutro zajmę się zdięciami, czy rozwiercił tego nie wiem,spadku mocy nie zauważyłem ani przed montażem ani po montażu gazu. jakiś czas po zamontowaniu zaczeły szaleć obroty ,miałem pojechać do niego jak zrobię 1000km. bo niby tak się praktykuje ale było ok więc nie było potrzeby,a teraz to się jeżdzić nie da ,obrroty spadają jak na światłach potrzymam go na biegu i pól sprzęgle,strojenia w trasie nie było .więc taki mój problem ,więc doradż o co mam atakować tego gazownika? pewnie nie rozwiercał ale to drugorzędna sprawa, a z tymi obrotami to też tak się dzieje na PB?? na początek mapy i ustawienia zgraj poproś aby wystroił instalację podczas jazdy a rozwiercenie ma wpływ na mieszankę przy wysokich obrotach, czyli z z bucikiem w dywanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 a tak niby to skond on miał wiedzieć o przepływce ,,, co do strojenia to może faktycznie rozjerzdza mapy i na wolnych też sie pitoli ,,, niby coś tam podpioł i stwierdzil że mam około 20 koni mniej,na wolnych też, faluje od 1500 do 2000 obr.a to jak silnik jest mało rozgrzany tz.jak jadę jakieś 10 min.a potem to już szaleństwo ,a to że sam jedzie to już jakiś absurd,a co więcej jak naciskam na jalowym biegu hamulec,to obroty też sę podnoszą,więc jutro jadę do gazownika ,musi coś z tym zrobić pewnie nie rozwiercał ale to drugorzędna sprawa, a z tymi obrotami to też tak się dzieje na PB?? na początek mapy i ustawienia zgraj poproś aby wystroił instalację podczas jazdy a rozwiercenie ma wpływ na mieszankę przy wysokich obrotach, czyli z z bucikiem w dywanie przełanczałem na pb ,jakby mniej ale skaczą,filtr powietrza nowy,w tym tygodniu wymiana oleju.więc wspomnę mu o rozwiercaniu,co jeszcze może sprawdzic,chyba że do mechanika jak gazownik nie da rady? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 zawory niech zostawi w spokoju Dino ma jakiś lewy reduktor albo Flo2 jakiegoś patrocha złapał i z tąd ma spadki ciśnienia jak byś zrobił reset ecu to ciekawe co by sie podziało moze by się naprawiło na wolnych a przypadkiem nie lambda ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 zawory niech zostawi w spokoju Dino ma jakiś lewy reduktor albo Flo2 jakiegoś patrocha złapał i z tąd ma spadki ciśnienia jak byś zrobił reset ecu to ciekawe co by sie podziało moze by się naprawiło na wolnych a przypadkiem nie lambda ,,, mam troszkę więcej niż ON pod nogą i moze dlatego ;> klęka przy wysokich, oczywiście nie mówię tu o 4000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 10 15 5 akceptowalne ,,, ja mam rozwierconego reduktora i zmienione sterowanie tak jakby ulepszony podobno obrabia teraz 240 KM a zawolak niby do 180KM tak jak fabryczny silver do 150KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 mam troszkę więcej niż ON pod nogą i moze dlatego ;> klęka przy wysokich, oczywiście nie mówię tu o 4000 nie bardzo wiem o czym gadasz z tofu ,grunt że mojej sprawie,to jak to mam rozumieć podrubę mi sprzedał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 nie bardzo wiem o czym gadasz z tofu ,grunt że mojej sprawie,to jak to mam rozumieć podrubę mi sprzedał? ni espoko, reduktor będzie dawał radę, ja mam więcej kucyków niż ty pytałem tak profilaktycznie, jakbyś chciał coś podłubać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 ni espoko, reduktor będzie dawał radę, ja mam więcej kucyków niż ty pytałem tak profilaktycznie, jakbyś chciał coś podłubać czyli udaję sie do gazownika i nękam go aby wystroił ins. podczas jazdy,zgrał mapy i ustawienia ewentualnie zresetował ecu,i wspomnę o tych rozwierceniach,jak to nie pomoże to będę się zmartwieniem dzielił z wami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 jak reduktor nie daje rady to radzą dać 2 wa i miedz 8 mm porozwiercać zawory gazowe ale to dla aut co mają ze 400 KM ... reduktor masz ok polecany ja wolałem mojego KME silvera z opisu ma 240 270 KM obsługiwać a realnie przy moich 150 ciśnienie spadało z 1,2 B na 0,7 tak że kosmiczne spadki raile na dyszach 2,7 mi się zapętlały ale chłopaki na forum gazowym odkryli tajemnice jak Silvera zrobić i go mam zrobionego jak trzeba ale przez chochlika co mi się wdał mam nadzieje że to przez słabą masę na Ecu zakłamywało mi odczyty z ciśnienia ,,, wiec trudno było sprawdzić co do ciebie to po autokalibacji wywala informacje Stag ustaw mapy na drodze nie mówię że w instrukcji tak samo jest fajnie by było fotki luknąć jak te MJ siedzą ja swoje Hanki wsadziłem na 4 cm węża przez jedną wwiertkę bo idzie koło wtryska PB i nie ma szans wsadzić wtryska co wychodzi po 1 cm na króciec od hany i 1 cm na wwiertkę 2 cm to małego przekrzywienia wtrysku ,,, i czuje się dumny z tego ponadto przeniosłem staga na Ecu i wpiołem całą instalacje emulatora tam no i reszte sygnałów pod maską się odkabliło sporo ,,,już nie ma takiego pająka ,, tak ma Ci pokazać mapy najlepiej od razu zobacz jak idą linie co do resetowania Ecu to jak bardzo ecu się przestawił na lpg poczujesz smigając na lpg i przerzucając na pb ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 zdjęcia wrzuć na dysk i jak piszesz posta to na dole masz dodaj plik, przeszukujesz i dodajesz i jest gitt, zestaw fajny, rozwiercił Ci zawór przy butli??, choć w Twoim przypadku może wystarczy, u mnie klęka ciśnienie przy bucie w dywanie ale został mi właśnie do rozwiercenia zawór w butli, bo miedź jest 6mm, a wyjście w butli chyba 3 albo 3,5 w standarcie. a to latanie obrotów to było wcześniej czy po zamontowaniu dopiero?? zrób scriny z ustawień i map i wklej, miałeś strojenie w trasie?? a odnośnie przepływomierza to wcześniej czułeś spadek mocy ?? przed instalacją gazu?? bo może to nie koniecznie przepływomierz to jest ta fotka ,instalacji jak reduktor nie daje rady to radzą dać 2 wa i miedz 8 mm porozwiercać zawory gazowe ale to dla aut co mają ze 400 KM ... reduktor masz ok polecany ja wolałem mojego KME silvera z opisu ma 240 270 KM obsługiwać a realnie przy moich 150 ciśnienie spadało z 1,2 B na 0,7 tak że kosmiczne spadki raile na dyszach 2,7 mi się zapętlały ale chłopaki na forum gazowym odkryli tajemnice jak Silvera zrobić i go mam zrobionego jak trzeba ale przez chochlika co mi się wdał mam nadzieje że to przez słabą masę na Ecu zakłamywało mi odczyty z ciśnienia ,,, wiec trudno było sprawdzić co do ciebie to po autokalibacji wywala informacje Stag ustaw mapy na drodze nie mówię że w instrukcji tak samo jest fajnie by było fotki luknąć jak te MJ siedzą ja swoje Hanki wsadziłem na 4 cm węża przez jedną wwiertkę bo idzie koło wtryska PB i nie ma szans wsadzić wtryska co wychodzi po 1 cm na króciec od hany i 1 cm na wwiertkę 2 cm to małego przekrzywienia wtrysku ,,, i czuje się dumny z tego ponadto przeniosłem staga na Ecu i wpiołem całą instalacje emulatora tam no i reszte sygnałów pod maską się odkabliło sporo ,,,już nie ma takiego pająka ,, tak ma Ci pokazać mapy najlepiej od razu zobacz jak idą linie co do resetowania Ecu to jak bardzo ecu się przestawił na lpg poczujesz smigając na lpg i przerzucając na pb ... teraz mam mały problem ,gazownik na wakacjach ale mam pytanie,czy te szalejace obroty mają jakiś wielki wpływ na żywotność ifunkcionalność,wiem ze spalanie mam większe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 to coś h,,, zrobiona autokalibracja ,,, to mordujesz silnik jak ma ubogo ,,, a powiedz czy jak przewalisz na Pb to jest ok ,,,węzyki długie ale wygląda to ok choć MJ pojedynczo można dać ... co sie dzieje ,, bez odczytów z instali to nic Ci nie powiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 z wróci gazownik,a co do pb to też to coś h,,, zrobiona autokalibracja ,,, to mordujesz silnik jak ma ubogo ,,, a powiedz czy jak przewalisz na Pb to jest ok ,,,węzyki długie ale wygląda to ok choć MJ pojedynczo można dać ... co sie dzieje ,, bez odczytów z instali to nic Ci nie powiem niestety na razie muszę czekać a co do pb to jest podobnie, ale zauważyłem jak tak jeżdżę na lpg ,że jak go trochę pogonie to na jakiś czas się uspakaja ,i obroty spadają do 900 i jest spoko nie na długo ale zawsze,a jak bardzo morduję silnik ?grozi to jakąś większą awarią? też wyczytałem na forum że można przeczyścić przepływke,a jak sam sugerowałeś jeszcze przepustnice,ale poczekam na ta autokalibrację co o tym sądzisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 a może wystarczy tylko tą przepływkę wyczyścić ... ja swoją czściłem nawet delikatnie pędzelkiem ,,, i pb ekstrakcyjną ,,, i przeżyła do dziś ... wiec nie ma sprawy możemy sie zgadać ,,jakoś w weekend ,,, wal na PW ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 a może wystarczy tylko tą przepływkę wyczyścić ... ja swoją czściłem nawet delikatnie pędzelkiem ,,, i pb ekstrakcyjną ,,, i przeżyła do dziś ... wiec nie ma sprawy możemy sie zgadać ,,jakoś w weekend ,,, wal na PW ,, w ten weekend nie bardzo mam czas,ale na następny tydzień to ok,ale tylko w niedziele mam czas,+- ile to czasu zajmie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 spoko jak tylko kalibracja trwa z 4 min ? a mapki to chwilkę ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 spoko jak tylko kalibracja trwa z 4 min ? a mapki to chwilkę ,, po telefonicznej rozmowie z tobą ,zrobiłem tak jak powiedziałeś wyczyściłem przepustnice,i przepływke wszystko benzyną ekstrakcyjną i już myślałem że sie te obroty unormowały ,niestety dalej tak samo,a wizyta u gazownika dopiero za tydzien,masz może jakiś pomysł co mogę jeszcze sprawdzić,pomyślałem jeszcze nad tym że może linka z gazu jest lużna i całkowicie nie domyka tej klapki w przepustnicy i stąd te obroty. ale czy to jest możliwe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 a jak chodzi przepustnica lekko ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 trzeba dość przycisnąć palcem,była brudna ale nie było tragedii a co myślisz aby dociągnąć linke bo mam wrażenie że jak ją recznie docisnę to trochę jakby ją dociskało ,ale to moje odczuci i nie przekłada się to na wyniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 ja z czasem kiepsko bo bym Ci pokazal jak u mnie chodzi ma sie zamykać do końca i lekko bo inaczej to masz taką jazde jak masz ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 s sposób aby to wyregulować czy tylko mechanik da rady ja z czasem kiepsko bo bym Ci pokazal jak u mnie chodzi ma sie zamykać do końca i lekko bo inaczej to masz taką jazde jak masz ,, masz racje problemy biorą się z nie domykania przepustnicy,bo można ja do końca zamknąć palcem jak się popcha taki pałąk gdzie przechodzi linka z gazu ,jest jakis sposób na to czy jechać do mechanika,p.s.już dokręcałem tam taką śrubkę ale nic nie dało . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 narazie to ja siedze w górach nad rzeczką i odpoczywał trudno tu z netem bez hasłowych WiFi nie ma ,,,, no ale musisz sam pokombinować bo jak ty nie wymyslisz to mechanik Ci pewnie każe wymienić przepustnice ,,, zobaczymy ale postaraj sie tam jest cyba sprężyna co dociska przepustnice koło czujnika ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 s sposób aby to wyregulować czy tylko mechanik da rady masz racje problemy biorą się z nie domykania przepustnicy,bo można ja do końca zamknąć palcem jak się popcha taki pałąk gdzie przechodzi linka z gazu ,jest jakis sposób na to czy jechać do mechanika,p.s.już dokręcałem tam taką śrubkę ale nic nie dało . powoli a na końcu przepustnicy masz taki zderzak podciśnieniowy?? może sprawdź czy ten wężyk co idzie od niego nie jest przypchany albo sparciały, sprawdź też przelot do gardzieli tego wężyka, o ile pamiętam jak go zdejmiesz to obroty będą spadać strasznie powoli czyli jak puszcza to tak może być, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 ze to jego wina ,ale tak siędzieje też na pb powoli a na końcu przepustnicy masz taki zderzak podciśnieniowy?? może sprawdź czy ten wężyk co idzie od niego nie jest przypchany albo sparciały, sprawdź też przelot do gardzieli tego wężyka, o ile pamiętam jak go zdejmiesz to obroty będą spadać strasznie powoli czyli jak puszcza to tak może być, odnośnie zderzaka to powinien tam być ,a z tego co się orientuję to masz takie samo auto jak ja i kolor ten sam,więc ja ci powiem gddie grzebalem tam jest taka sruba z kontrą na klucz 8 ją poluznilem aby śrubokrętem dokrecać tą ona jest bez lebka,i jakby przepustnicas sie domknęła,i miałem wyregulować obroty na kolektorze ssacym przy pomocy śrubki na krzyżyka,nistety nie znalazłem jej.Więc trochę posmarowałem te okolice poczatka linki i tego mechanizmu który to naciąga wd40,tyle co się dowiedzialem ze starych postow z forum,teraz jeszcze zastosuje sie do twoich rad może w końcu do tego dojdę,chciałbym to mieć z głowy ża nim pojaę do gazownika na tą kalibrację itd. bo w pierwszej kolejności myślałem że to jego wina ale tak się dzieje na pb z powoli a na końcu przepustnicy masz taki zderzak podciśnieniowy?? może sprawdź czy ten wężyk co idzie od niego nie jest przypchany albo sparciały, sprawdź też przelot do gardzieli tego wężyka, o ile pamiętam jak go zdejmiesz to obroty będą spadać strasznie powoli czyli jak puszcza to tak może być, z wężykiem jest ok ,jakby się trochę uspokoiło po tych wszystkich zabiegach ,teraz jak stoie na światlach to się wkręcają na 2000tyś powiedz mi gdzie dokładnie szukać tej śruby na krzyżaka co można regulować nia obroty? jutro w końcu jadę do gazownika na te ustawienia,jakaś propozcja co może mi jeszcze sprawdzić?p.s. masz jakies określone pory kiedy można do ciebie zadzwonić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 ogólnie to siedzę cały czas pod fonem ze względu na rodzaj pracy, gazownik niech sprawdzi mapy i tyle, zabierz od niego scriny z ustawień i map i oblukamy, jak nie będzie chciał dac to przygotuj telefon i strzel fotkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.