Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] Wzrastająca temp silnika przy włączonej klimie


Gość Maxjack77
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kyniu1985

chodzi o to ze przekazniki i bezpieczniki posprawdzalem oraz wszystkie kostki i przewody i nadal 2 bieg sie niewlancza,wiec stawiam na czujnik ,tylko pytanie który bo w kolektorze sa dwa.Ale dziwi mnie troszeczke jedna rzecz,bo jezeli bylby uszkodzony czujnik to tez niepowienien sie wlanczac pierwszy bieg wiatrakow,czy dobrze mysle??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi o to ze przekazniki i bezpieczniki posprawdzalem oraz wszystkie kostki i przewody i nadal 2 bieg sie niewlancza,wiec stawiam na czujnik ,tylko pytanie który bo w kolektorze sa dwa.Ale dziwi mnie troszeczke jedna rzecz,bo jezeli bylby uszkodzony czujnik to tez niepowienien sie wlanczac pierwszy bieg wiatrakow,czy dobrze mysle??

 

ja tam nie wiem ale u mnie chyba nie ma 2 biegów, choć mogę się mylić, w końcu musiałby być gdzieś jakiś czujnik i układ na zasadach takiej płytki jak jest przy wentylatorze do biegów, a ja nic takiego nie widziałem, czujnik temperatury działa zero-jedynkowo albo załącza wiatry albo rozłącza,

na jakiej zasadzie miałbysię włączać 2 bieg jak już 1 działa i chłodzi układ, ?? czyli byłby za mało wydajny, ??

uprzedzam, że tylko tak mi się wydaje bo jest to logiczne, i w manualu nie spotkałem żadnego sterowania dwoma biegami wiatrów, tak samo jak z tymi czujnikami od klimy, ale może, nie dość dokłądnie szukałem :D choć na rysunkach nie ma i w pomiarach, już sam nie wiem :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze ja też u siebie nie zauważyłem drugiego biegu wentylatorów ale u mnie temperatura zawsze idealnie na swoim miejscu i nie ważne czy klima włączona .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zagotuje się wam silnik to nie włączają się wam wentylatory ? Sprawdzajcie przy wyłączonej klimatyzacji. O wentylatorach jednobiegowych słyszałem i widziałem w P10.

Może macie inny układ i włącza wam się tylko i wyłącznie 2 bieg czyli od razu chodzą na full. Jak silnik mam zimny i włącze klimatyzację to się kręcą wentylatory ale dosyć wolno.

 

Więc najlepiej to sprawdzić na zimnym silniku i włączyć klimatyzację - zobaczyć jak się kręcą i później wyłączyć klimatyzację i zagrzać silnik do włączenia wentylatorów. Wtedy będziecie wiedzieć czy są różnice czy ich nie ma. Jak będę miał czas to nakręce filmik z tymi dwoma trybami, może nie uchwyci prędkości wentylatorów ale huk od nich jest znacząco różny. Być może też macie jednobiegowe ale w takim wypadku od razu powinno załączać duże wiatry i w przypadku klimatyzacji jak i schładzania chłodnicy silnika.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kyniu1985

teraz moje zapytanie jedni pisza ze maja 2 biegi went.a inni ze jeden,wiec zapytanie mam takie czy jezeli mam powiecmy tylko jeden bieg to przekaznik powinienem miec jeden a jezeli 2 biegi to dwa przekazniki,dobrze to rozumiem??Jezeli tak to prosilbym o dokladnie napisanie ktore to przekazniki w skrzynce od strony rozrzadu sa od wentylatorow bo jest ich kilka a niewiem ktory moze byc od wlaczenia wiatraka(ów).

 

Czy ktos potrafi mi pomóc w tym temacie powyzej??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz moje zapytanie jedni pisza ze maja 2 biegi went.a inni ze jeden,wiec zapytanie mam takie czy jezeli mam powiecmy tylko jeden bieg to przekaznik powinienem miec jeden a jezeli 2 biegi to dwa przekazniki,dobrze to rozumiem??Jezeli tak to prosilbym o dokladnie napisanie ktore to przekazniki w skrzynce od strony rozrzadu sa od wentylatorow bo jest ich kilka a niewiem ktory moze byc od wlaczenia wiatraka(ów).

 

Czy ktos potrafi mi pomóc w tym temacie powyzej??

 

u mnie jest tak, gdzieś była rozpiska wszystkich przekaźników i bezpieczników trzeba poszukać

P1010732.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kyniu1985

Dzis sprawdzalem i na cieplym silniku jak wloncze klime i na zimnym wentylatory chodza tak samo i teraz moje pytanie czy byly wersje P11 z wentylatorami jedno biegowymi.Ja mam pierwsza wersje WP11 z 98r przed liftem.Dzis nawet z ciekawosci zadzwonilem do ASO podalem VIN facet sprawdzil i teroretycznie po Vinie mam 3 przekazniki od wentylatorow....pytanie po co??

Dlatego zastanawia mnie jedna rzecz,dlaczego auto nadal łapie wysoka temp.w upały na wlaczonej klimie podczas stania w korku,badz jazdy miejskiej.Dzis nawet przedmuchalem sprezonym powietrze chlodnice.Obstawiam jedna rzecz...chlodnice wody albo klimy,moze ktoras ma słaba przepustowosc.Moze chlodnica wody jest zamulona i zmniejsza przeplyw cieczy,aczkolwiek na goracym silniku klima powinna sie rowniez wylanczac tak jak na zimnym a u mnie chodzi non stop czuc ze skraplacz robi sie goracy az wkoncu sie wylancza.prosze o jakies porady.Obstawialem jeszcze czujnik temp,ale jezeli on bylby uszkodzony to niewlanczal by mi wogole wiatrakow,co o tym sadzicie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis sprawdzalem i na cieplym silniku jak wloncze klime i na zimnym wentylatory chodza tak samo i teraz moje pytanie czy byly wersje P11 z wentylatorami jedno biegowymi.Ja mam pierwsza wersje WP11 z 98r przed liftem.Dzis nawet z ciekawosci zadzwonilem do ASO podalem VIN facet sprawdzil i teroretycznie po Vinie mam 3 przekazniki od wentylatorow....pytanie po co??

Dlatego zastanawia mnie jedna rzecz,dlaczego auto nadal łapie wysoka temp.w upały na wlaczonej klimie podczas stania w korku,badz jazdy miejskiej.Dzis nawet przedmuchalem sprezonym powietrze chlodnice.Obstawiam jedna rzecz...chlodnice wody albo klimy,moze ktoras ma słaba przepustowosc.Moze chlodnica wody jest zamulona i zmniejsza przeplyw cieczy,aczkolwiek na goracym silniku klima powinna sie rowniez wylanczac tak jak na zimnym a u mnie chodzi non stop czuc ze skraplacz robi sie goracy az wkoncu sie wylancza.prosze o jakies porady.Obstawialem jeszcze czujnik temp,ale jezeli on bylby uszkodzony to niewlanczal by mi wogole wiatrakow,co o tym sadzicie??

 

ale wiatry latają czy kręcą się tak sobie???

a 3 przekaźniki bo każdy może obsługiwać co innego,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kyniu1985

wlanczaja sie obydwa mozna by powiedziec ze na krotko,co do pracy to robia troche szumu ale za rewelacyjnie to one sie niekreca,u brata w passacie to drugi bieg wyraznie slychac,a umnie tak sie kreca dosc slabo.Juz niewiem co mam robic,obstawiam jeszcze zamulona chlodnice,ale jak myslicie czy to moze byc wina chlodnicy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlanczaja sie obydwa mozna by powiedziec ze na krotko,co do pracy to robia troche szumu ale za rewelacyjnie to one sie niekreca,u brata w passacie to drugi bieg wyraznie slychac,a umnie tak sie kreca dosc slabo.Juz niewiem co mam robic,obstawiam jeszcze zamulona chlodnice,ale jak myslicie czy to moze byc wina chlodnicy??

 

załącz na krótko i zobacz czy jest różnica w lataniu wiatrów, wtedy mozna dalej kombinować

 

dzisiaj był test i tak bez klimy auto nagrzane i wiatry się załączyły, oby dwa i latają tak samo jak przy załączonej klimie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...