Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] Problem z klimatyzacją Pomocy


Gość dudiii87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z kilimom w nissanie primerze p11 20.1,6v. Gdy włączam klimę i ruszam to mi strasznie auto muli , a jak jeżdżę bez klimy to normalnie chodzi co to może być za przyczyna?? ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może kończyć się sprężarka, z klima jeździ się cały rok a nie raz na jakiś czas, wtedy sprężarka jest smarowana i nie ma takich problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może być za późno, mnie to kosztowało 700zł. jakieś 5 lat temu jak sprowadziłem nissmo od helmuta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Ja mam pytanie odnosnie klimatronick , mam p11 1.6 silnik. silniczek ktory reguluje lopatka na nawiew cieply lub zimny nie reaguje na ustawienia temperatury. Wyciagnalem silniczek podlaczylem na krotko do bateri i dzialal!! Czy konsola od ustawiania padla?? Dodam,ze moc nawiewu dziala. Pomocy i pozdrawiam :shiftyninja:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie odłączył Ci się może czujnik od temperatury wnętrza ? Jest on po prawej stornie od zegarów (tak trochę poniżej) z zewnątrz widać tylko taką jakby kratkę (kilka nacięć). Jak był on jest nie podłączony to u mnie dmuchało tylko zimnym powietrzem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z kilimom w nissanie primerze p11 20.1,6v. Gdy włączam klimę i ruszam to mi strasznie auto muli , a jak jeżdżę bez klimy to normalnie chodzi co to może być za przyczyna?? ??

 

wydaje mi się że to jest normalne, klima pobiera trochę mocy i przez to silnik staje się słabszy, zwłaszcza przy ruszaniu ale nie tylko także przy przyśpieszaniu. jak zauważyłeś gdy ją wyłączysz wszystko wraca do normy . U mnie jest tak samo i żadnych usterek nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się u mnie też na włączonej klimie samochód jest słabszy. Jest to normalne, gdyż klimatyzacja to dodatkowe obciążenie dla silnika. Oczywiście nie może to być zbyt duże osłabienie. Najlepiej jakbyś przejechał się inną primerą obojętnie z jakim silnikiem i porównał osiągi z klimą i bez. Miałbyś wtedy rozeznanie czy u ciebie to obciążenie silnika jest lub nie jest za duże. Jeśli tak to tak jak powyżej było napisane - może kończyć się kompresor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...