GeorgeGt Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Witam Panowie Gdzie jest śrubka do regulacji biegu jałowego w P11 2.0, bo czytam czytam posty i nie mogę znaleźć dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 nie ma śrubki do jałowego, tym steruje ECU, a śrubka do przepustnicy jest koło miejsca gdzie idzie linka gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 (edytowane) nie ma śrubki do jałowego, tym steruje ECU, a śrubka do przepustnicy jest koło miejsca gdzie idzie linka gazu czyli można pokręcić tylko tą od przepustnicy? nie za bardzo mi to idzie bo albo obroty takie jakie są 600-700 albo 1200 po kręceniu śrubką mówisz o tej śrubce? Edytowane 12 Czerwca 2010 przez GeorgeGt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 nie, o tej na dole, a to jest Twoja przepustnica w 2.0?? czy w 1.6?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 nie, o tej na dole, a to jest Twoja przepustnica w 2.0?? czy w 1.6?? jak mam rozumieć na dole? obrazek jest do góry nogami. to jest przepustnica z 2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 jak mam rozumieć na dole? obrazek jest do góry nogami. to jest przepustnica z 2.0 oo to ja mam inną chyba albo to tylko tak wygląda, na dole to tak jakbyś na tym zdjęciu swoją czerwoną strzałką zjechał do dołu i tam jest zderzak od przepustnicy i tu może cos wymodzisz, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 oo to ja mam inną chyba albo to tylko tak wygląda, na dole to tak jakbyś na tym zdjęciu swoją czerwoną strzałką zjechał do dołu i tam jest zderzak od przepustnicy i tu może cos wymodzisz, dobra dzięki a DINO powiedz mi żeby nie zakładać tematu nowego czy przy właczeniu klimy powinny chodzić dwa wiatraki, bo mi jak złapie temperatury włącza się tylko od klimy i studzi (nawet bez włączonej klimy), i jak sprawdzić czy działa wiatrak? (na krótko?) dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 dobra dzięki a DINO powiedz mi żeby nie zakładać tematu nowego czy przy właczeniu klimy powinny chodzić dwa wiatraki, bo mi jak złapie temperatury włącza się tylko od klimy i studzi (nawet bez włączonej klimy), i jak sprawdzić czy działa wiatrak? (na krótko?) dzieki jak włączę klimę to działają 2, a czy w ogóle działa to podaj na krótko i będziesz wiedział, a jak jest bez klimy to nie wiem, bo u mnie klima odpalona przez cały rok, i latają 2 wiatry cały czas, ale dla sprawy mogę zrobić doświadczenie co i jak jest bez klimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 jak włączę klimę to działają 2, a czy w ogóle działa to podaj na krótko i będziesz wiedział, a jak jest bez klimy to nie wiem, bo u mnie klima odpalona przez cały rok, i latają 2 wiatry cały czas, ale dla sprawy mogę zrobić doświadczenie co i jak jest bez klimy byłbym wdzięczny czyli u Mnie tez powinny chodzić jak załączam klimę? oj chyba coś się popsuło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 byłbym wdzięczny czyli u Mnie tez powinny chodzić jak załączam klimę? oj chyba coś się popsuło no jak nie latają 2 to oj chyba się popsiuło ale może nie jest aż tak źle, sprawdż czy silnik śmiga jak tak to może poprostu gdzieś po drodze coś nie zwiera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 13 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 no jak nie latają 2 to oj chyba się popsiuło ale może nie jest aż tak źle, sprawdż czy silnik śmiga jak tak to może poprostu gdzieś po drodze coś nie zwiera się sprawdzi dzięki serdeczne a i jeszcze jedno DINO co zauważyłem to gdy łapie temperaturę to włącza się tylko wiatrak od klimy (od strony pasażera)nawet jak nie ma klimy włączonej... tak ma być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Jak klima włączona chodzą dwa wiatraki ,jak załącza się wentylator od temp. silnika do to tylko prawy . Dino w P11 jest regulacja biegu jałowego na przepustnicy śrubą a w P11,144 regulacja tylko za pomocą Consulta . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Dino w P11 jest regulacja biegu jałowego na przepustnicy śrubą a w P11,144 regulacja tylko za pomocą Consulta . a w jaki sposób tak z ciekawości??? u mnie jest śrubka, którą można by było coś ustawić, ale przecież to ECU steruje wszystkim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Jak klima włączona chodzą dwa wiatraki ,jak załącza się wentylator od temp. silnika do to tylko prawy . Dino w P11 jest regulacja biegu jałowego na przepustnicy śrubą a w P11,144 regulacja tylko za pomocą Consulta . Sprawa wiatraków rozwiązana, spalił się silniczek wentylatora ..... już podmienione i wszystko gra nice-wawa mogłbyś powiedzieć czy to ta śrubka co na rysunku? dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 P11 i P11.144 różnią się przepustnicami i kolektorami ssącymi . Do obrotów to też reguluje się śrubą na krokowcu . Ja sam nie regulowałem tylko widziałem jak mechanik kiedyś regulował . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Odkopuję temat Panowie Po czyszczeniu przepustnicy obroty na benzynie 1800 czy zimny czy ciepły na gazie spadają do 800 ale gdy przerzucę na benzynę znowu mogą pójść nawet na 3500. Robiłem adaptację (tak mi się wydaje), ale nic to nie daje, zdarza się, że i zgaśnie po przerzuceniu na gaz.. jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybul009 Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Odkopuję temat Panowie Po czyszczeniu przepustnicy obroty na benzynie 1800 czy zimny czy ciepły na gazie spadają do 800 ale gdy przerzucę na benzynę znowu mogą pójść nawet na 3500. Robiłem adaptację (tak mi się wydaje), ale nic to nie daje, zdarza się, że i zgaśnie po przerzuceniu na gaz.. jakieś pomysły? Po czyszczeniu przepustnicy ustawia sie ja za pomocą komputera. Mozliwe ze bawiąc sie regulacją sania przestawiłeś obroty co wymagało by ustawienia manualnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Po czyszczeniu przepustnicy ustawia sie ja za pomocą komputera. Mozliwe ze bawiąc sie regulacją sania przestawiłeś obroty co wymagało by ustawienia manualnego. Bawiąc się to mało powiedziane :) ale już tak mam po odłączeniu akumulatora na kilka godzin i ponownej regulacji manualnej obroty w porządku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.