Gość daniel zl1 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 (edytowane) stuki w kole w nissan primera p11 jak gwałtownie cofam wymieniłem łożysko piasty wahacz górny sworznie drążek kierowniczy kocówkę drążka kierowniczego przegub i nic fachowcy tylko zarobili byłem w 3 miejscach na diagnostyce i nic nowego nie doradzili nie wiem co robić pomocy Edytowane 21 Sierpnia 2010 przez danielzl1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 napewno w kole? może jakaś poducha pod skrzynią lub silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Ja ostatnio szukałem stukania w aucie - zawieszenie przód zrobione i okazało się, że tylne oparcia na zawiasach stukają. Poodwalałem tapicerę zakitowałem smarem, podokręcałem śrubki, nawinąłem taśmę na koluszka do zatrzasków i ucichło. Tak wogóle na marginesie wymiana sworzni w wahaczu górnym to głupota. 2 sworznie cenowo niewiele taniej wychodzą niż cały wahacz. Znając życie to wbijałeś je młotkiem a nie na prasie to już wogóle traci sens. Następna sprawa to sprawdź łożyska zwrotnic czy nie masz tam luzu. Mogą też stukać z tyłu samochodu mocowania amortyzatorów. Jeszcze o górnych wahaczach - czasem po kilkunastu kilometrach trzeba dokręcić śruby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniel zl1 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Ja ostatnio szukałem stukania w aucie - zawieszenie przód zrobione i okazało się, że tylne oparcia na zawiasach stukają. Poodwalałem tapicerę zakitowałem smarem, podokręcałem śrubki, nawinąłem taśmę na koluszka do zatrzasków i ucichło. Tak wogóle na marginesie wymiana sworzni w wahaczu górnym to głupota. 2 sworznie cenowo niewiele taniej wychodzą niż cały wahacz. Znając życie to wbijałeś je młotkiem a nie na prasie to już wogóle traci sens. Następna sprawa to sprawdź łożyska zwrotnic czy nie masz tam luzu. Mogą też stukać z tyłu samochodu mocowania amortyzatorów. Jeszcze o górnych wahaczach - czasem po kilkunastu kilometrach trzeba dokręcić śruby. sprawdzę te łożyska zwrotnicy ale nie wiem czy to dobrze sprawdzę napewno w kole? może jakaś poducha pod skrzynią lub silnikiem. tak na pewno w prawym przednim kole to jest od strony kierowcy pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 tak na pewno w prawym przednim kole to jest od strony kierowcy pozdrawiam zależy w jakim kraju, w naszej pięknej Polsce od strony kierowcy jest lewe koło. ja przy zmianie biegu, po puszczeniu sprzęgła mam lekkie puknięcie i też nie wiem co to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Ja miałem też stuki z lewj strony od kierowcy przy ruszaniu był taki trzask jakies przesuniecie metalu o metal.Ale to było bardziej przy dzwiach.I znalazłem przyczyne .To był luzny ogranicznik tzn śruba sie poluzowała ta co jest przykrecana na słupku na 10 klucz. Chociaż to nie w temacie .A czasami może sie komus przydać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 ja przy zmianie biegu, po puszczeniu sprzęgła mam lekkie puknięcie i też nie wiem co to. sprawdź poduchy pod skrzynią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 sprawdzałem wszystkie i są ok. tak jak u kolegi danielzl1 mam wrażenie że to w okolicach koła. a czy możliwe że to wewnętrzny przegub ma mały luz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeroberto Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Ja jak szukałem u siebie stukania to pojechałem na diagnostykę. Wyszarpał na wszystkie strony i nic nie znalazł. POjechałem do mechaniora potrzepał autem ręcznie i znalazł luz na górnym wahaczu:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniel zl1 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 sprawdź poduchy pod skrzynią poduchy zdaniem 4 fachowców sprawne to taki dziwne stuki jakby metaliczne Ja jak szukałem u siebie stukania to pojechałem na diagnostykę. Wyszarpał na wszystkie strony i nic nie znalazł. POjechałem do mechaniora potrzepał autem ręcznie i znalazł luz na górnym wahaczu:)) górny wahacz okej sprawdzałem to taki dźwięk jak jak by koń stukał swoimi podkowami jakby metal odrywał się ciężko od czegoś ciężko wyjaśnić jak byś językiem klekotał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 zależy w jakim kraju, w naszej pięknej Polsce od strony kierowcy jest lewe koło. ja przy zmianie biegu, po puszczeniu sprzęgła mam lekkie puknięcie i też nie wiem co to. Sprawdź czy śruba półosi jest dobrze dokręcona , może wydawać puknięcie z 1 na 2 i z 2 na 3 przy zmianie biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniel zl1 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Sprawdź czy śruba półosi jest dobrze dokręcona , może wydawać puknięcie z 1 na 2 i z 2 na 3 przy zmianie biegu. sprawdzę ale wątpię bo wcześniej wszystko sprawdziłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olo.w Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 danielzl1 napisz czy już poradziłeś sobie z tym odgłosem, bo chyba mam to samo... i też po wymianie wahacza. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniel zl1 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 danielzl1 napisz czy już poradziłeś sobie z tym odgłosem, bo chyba mam to samo... i też po wymianie wahacza. Pozdrawiam witam prawdo podobnie w tym tygodniu weźmie mechanik moje auto i jak dojdzie co jest dam znać pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olo.w Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 no to czekam ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barbituran Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 u mnie też coś puka chociaż wahacze góra i dół wymienione. wczoraj zauważyłem/wsłuchałem się i nie daje mi to spokoju. ostatnio rąbła mi dłuższa półoś i mechanior wymieniał pod blokiem komplet z oboma przegubami, możliwe że coś źle zamontował? podniosłem auto na lewarku i wydaje mi się że na łamaniu półosi gdzie jest środkowy przegub(chyba to przegub) jest wyczuwalny luz, przynajmniej tak mi się wydawało jak kumpel obracał kołem lewo/prawo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 (edytowane) środkowy przegub? są dwa: przy skrzyni i przy kole, na środku półosi jest tłumik drgań. Edytowane 12 Października 2010 przez nowak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olo.w Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 witam prawdo podobnie w tym tygodniu weźmie mechanik moje auto i jak dojdzie co jest dam znać pozdrawiam No i znalazłem źródło stukania... okazało się że to zawiasy przednich drzwi (kierowcy) posmarowałem i przestało stukać. Cisza aż miło. Po karoserii dźwięki się tak rozchodzą że czasem na prawdę ciężko zlokalizować hałas - mi się na szczęście udało. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Chyba czeka mnie wymiana górnego wachacza.Tak myślę ostatnie dwa dni to zauważyłem że cos mi piszcze jakby guma albo cos w czasie jazdy.Pewnie troche jeszcze pojeżdże .Albo sie poprawi i nie bedzie nic piskać albo sie bedzie nasilać hałas.Mam nie długo przegląd to niech zobaczą może coś znajdą lepiej nie za duzo<_<. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakuś Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 i mnie równiez czeka wymiana,coś stuka, a przede wszystkim po obu stronach tak piszczy że boję się okno otwierać znalazłem na allegro wahacze 555, ale gość coś pisze że teraz ponoć są jakieś 'ulepszone' link http://allegro.pl/nissan-primera-p10-p11-wahacz-gorny-lewy-japan-i1252987766.html spotkaliście się z tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Sprzedawca sprawdzony a co do różnicy co do innych górnych wahaczy 555 myślę że jest to samo. Każdy sprzedawca szuka chwytu marketingowego żeby sprzedać towar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmx Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Ja będę robił 2 podejście do górnych wahaczy 555. Kupione w IC założyłem i po 200km lewy zaczał stukać że strach. Poszły do reklamacji - stwierdzono że nie mają luzu i wróciły. Planuje je założyć jeszcze raz ale najpierw je zdrowo nasmarowawszy. Zobaczymy. W sumie to kaszana że trzeba coś kombinować ze smarowaniem przed montażem. Dla mnie to porażka. Planuje im jeszcze dodatkowe osłony dorobić bo to co jest na wahaczu też wygląda jak kaszana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Teraz to sie nasiliło te piski i tarcia z prawej strony i chyba mi sie wydaje że z lewej też zaczyna piskac. I mam pytanie czy wymienic komplet i miec z głowy na 40-60 tys km z głowy czy wymienic tylko prawa a lewa pozniej jak trzeba bedzie .Chociaz jak mam czasami takie wrażenie że z lewej tez zaczyna puszczac to może zagłuszac lewa strone jak z prawej mocniej słychac. Takie mam wrażenie że to wachacze chyba że mieliscie podobne problemy to może napiszecie. Ale wczesniej zobacze jak sciagne kolo czy cos widac.Jak naciskam na błotnik z góry to tez piskało z prawej strony ale sie upewnie sciagajac kolo. Mam za 10 dni przeglad i niech tez zobacza jak biora kase za to. I pewnie sie zdecyduje na 555 albo FEBI ktora sa sprawdzone przez kolegow na forum. I jeszcze jedno pytanko o zakładanie .Bo macie opisane że trzeba podlewarowac wachacz dokrecajac śruby.Tylko do jakiego momentu podniesc do góry. Pomyślałem sobie że może zmierzyc jak stoi na kołach od śruby półoski do rantu błotnika ile jest cm i jak już bede dokrecał to podniose też do tej wysokosci za dolny wachacz i żeby było tak jak się jezdzi żeby gum nie zerwac. Chyba że podnies tak na oko chociaz na oko to chłop w szpitalu zmarł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Wahacz dokręć na opuszczonym bez lewarka, 2 klucze 17, jeden dłuższy oczkowy i spokojnie tak wahacz dokręcisz. Ja tak zawsze robię, założone koło w niczym nie przeszkadza. Lub jak nie chcesz się gimnastykować, to podłóż koło pod dolny wahacz, opuść auto, dokręć i gotowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 I jeszcze jedno pytanko. Pytałem sie w sklepie u siebie o cene wachacza to ruviele sa po 170 zł ,555 sa po 180 zł a japan moto sa po 130 zł .Te japan moto sa japonskie i chyba tez sa w miare mocne niz jakies chinskie po 100 albo 90 zeta ,bo nie pytałem sie o najtansze. Wiem ze na allegro jest tutaj wklejona aukcja sa 140 zł firmy 555 do tego trzeba doliczyc wysyłke to pewnie koło 300 zł.Chyba wymienie dwie strony zeby miec z głowy na 40-50 tys km.Fakt jest to troche tym bardziej ze mam jeszcze do wymiany filtry ,olej i rozrzad to bedzie koło 1000zł.To juz jest troche grosza i dlatego teraz patrze na cene zeby cos gdzies urwac bo to nie jest mała sumka jak dla mnie. I mam nadzieje że jak to wymienie wszystko to wtedy pojezdze DŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁUUUUGGOOOOOOOOO bez wkładania kasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.