Gość d3cK Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 hej, czas na zmiane reduktora. dzwonilem do gazownika, powiedzial ze montaz zavoli zeta s wiazac sie bedzie z przerabianiem instalacji, czyli wieksze koszty. Zamiast niego polecil inny reduktor, ktorego montaz nie bedzie wymagal przerobek bo mam aktualnie tomasetto. polecil tomasetto artic (do 200KM). Na allegro jest 30zl drozszy od zavoli. Co polecacie? Brac tomasetto artic i nie placic za przerabianie instalacji czy kupic zeta s i placic za przerobki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Jeżdżę na Zavoli, więc o nim mogę się wypowiedzieć. Generalnie jego wadą są duże przyrosty przy cut-off. Pozatym - raczej stabilny. Tomasetto chyba nie osiąga zadeklarowanej mocy, też przerosty po cut-off, chyba były problemy z dogrzewaniem gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Dino pisz jak Ci sie Zavolak sprawia bo coś zaczyna klękać przy jego 160 KM i ja słyszałem że jest do 180 KM natomiast drugu to nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Dino pisz Temat obrabiamy na PW a tu Kolega jeszcze chce szerszej opinii, poza tym, że auto w serii, bez modów. a ja rozwierciłem zawór, i jeszcze jak wyjeżdżę kiedyś do końca gazik to rozwiercę przy butli i powinno być OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Temat obrabiamy na PW a tu Kolega jeszcze chce szerszej opinii, poza tym, że auto w serii, bez modów. a ja rozwierciłem zawór, i jeszcze jak wyjeżdżę kiedyś do końca gazik to rozwiercę przy butli i powinno być OK i co poprawiło się ... bo ja miałem ostatnio elektro zawór rozwiercić .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 zrobiło się małe OT, poprzenosiłem nasze TU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d3cK Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Jeżdżę na Zavoli, więc o nim mogę się wypowiedzieć. Generalnie jego wadą są duże przyrosty przy cut-off. Pozatym - raczej stabilny. Tomasetto chyba nie osiąga zadeklarowanej mocy, też przerosty po cut-off, chyba były problemy z dogrzewaniem gazu. nie szkodzi, i tak mam 131KM Gazownik po prostu stwierdził że przy mojej instalce by trzeba było przerabiać co nieco, a to wiadomo podnosi koszty, więc pomyślałem czy nie lepiej by było wziąść po prostu mocniejszy reduktor tej samej firmy co mam. Dinowi już wysłałem PW ale co reszta sądzi o tłokowym reduktorze od magic jeta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.