Gość daniel77 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Witam! Mam problem z moim autem Terrano2, 2,7 TDI 98r.Wczoraj w trakcie jazdy auto mi po prostu zgasło. Poprzedzone było to stukiem. Po zjechaniu na bok i ponownej próbie odpalenia auta świeci się kontrolka CHECK. Silnik kręci normalnie lecz nie podaje paliwa na wtryski (paliwo jest napewno). Próbowałem auto odpalić na holu ale bez skutku. Wygląda jakby wcale nie załączały się napędy. Nawet przy wrzuconym biegu i bez sprzęgła reduktor na 2H i 4H można normalnie kręcić rozrusznikiem. Bardzo proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość apis33 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 To może ja sie podepnę tuta. Zawiódł mnie świeżo kupiony Terrano II 2,7 TDI. Po powrocie z wakacji zaparkowałem pod domem, rozpakowałem auto i niestety już nie uruchomił sie. bez żadnych oznak, że sie chce popsuć. Silnik kręci ale nie dostaje chyba paliwa. Co może byc przyczyną? Z góry dziękuję Piotrek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bodola Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Witam Moj Terrano też stanął i zgasł i musiałem jechać kilkadziesiąt kilometrów 50 na godzinę (nie miał mocy). Na komputerze wyszło, że to wtrysk sterujący. Wymieniłem i pomyka dalej. Lampka check sama zgasła. Wszystko OK. Trzeba podpiąć pod kompa i sprawdzić. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 To może ja sie podepnę tuta. Zawiódł mnie świeżo kupiony Terrano II 2,7 TDI. Po powrocie z wakacji zaparkowałem pod domem, rozpakowałem auto i niestety już nie uruchomił sie. bez żadnych oznak, że sie chce popsuć. Silnik kręci ale nie dostaje chyba paliwa. Co może byc przyczyną? Z góry dziękuję Piotrek Może być nawet bezpiecznik - oryginalne radio wyświetla komunikat. Alarm jest ... jak tak to kolejna rzecz do sprawdzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość apis33 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 No to teraz się mogę pochwalić co było..... Zmarł niestety immobiliser. Koszt naprawy 300 zł .... podobno nie dało się go odłączyć. Objaw był taki, że auto kręciło, a nie dostawało paliwa... mrugała żółta kontrolka CHECK. Po naprawie okazało się że umarł jeszcze rozrusznik... i kolejne 200 zł. Dzisiaj znowy zamrugał CHECK przy odpalaniu i już chciałem iść z buta ale jakoś mu przeszło. Zobaczymy co będzie dalej. a miałem jednak kupić TERRANO I. Pozdrawiam Piotrek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robi108 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Zobaczymy co będzie dalej. a miałem jednak kupić TERRANO I. Wersje Terrano II sprzed modyfikacji silników (lata 93-96) są dużo mniej awaryjne jeśli chodzi o osprzęt silnika i elektronikę (której jest tam dużo mniej). Właściwie tylko budę dali nową, a podwozie z silnikami takie samo jak w Terrano I. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr323f Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Wersje Terrano II sprzed modyfikacji silników (lata 93-96) są dużo mniej awaryjne jeśli chodzi o osprzęt silnika i elektronikę (której jest tam dużo mniej). Właściwie tylko budę dali nową, a podwozie z silnikami takie samo jak w Terrano I. Witam, Jednym ruchem zdecydowanie zwiększyli awaryjność modelu i podrożyli zdecydowanie koszty serwisowania. Żaden odczuwalny przez zwykłego użytkownika parametr silnika się nie powiększył. Jest kompletną bzdurą komplikować coś co jest genialne w swojej prostocie. Jak zwykle gdy nie wiadomo o co chodzi to zawsze chodzi o pieniądze. Zastosowanie pedału gazu na potencjometrze, zelektronizowanie poczciwego Diesla o konstrukcji traktorowej (całkowicie na korzyść dla niego) w samochodzie terenowym który musi z racji swej natury mieć większy od innych samochodów kontakt z wilgocią to jest prawie sabotaż. Niestety sam jestem użytkownikiem takiego twora, chociaż jak na razie tylko wtryskiwacz sterujący dał mi trochę popalić to mimo wszystko chciałbym mieć auto z silnikiem którym ja steruje bezpośrednio a nie programista za pomocą swojego oprogramowania w sterowniku pompy wtryskowej. Powinna firma Nissan jako, że jesteśmy przecież legalnymi użytkownikami (jako właściciele samochodu) ich oprogramowania wydawać darmowe uaktualnienia i poprawki firmware do sterownika głównego i pompy wtryskowej optymalizując albo polepszając niektóre parametry lub użytkownik powinien mieć wybór stosowanych nastaw. Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bigi Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 . Właściwie tylko budę dali nową, a podwozie z silnikami takie samo jak w Terrano I. z zalozen konstrukcyjnych tak, ae jednak niektore czesci do siebie nie pasuja jesli chodzi o podwozie od ramy poczawszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.