Gość 5891michal Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Witam, kilka dni temu wymieniałem tarcze i klocki w swoim Tyrranisu. Jakie było moje zdziwienie gdy chcąc wymienić klocki z tyłu okazało się że dolna śruba skęcająca dwie części zacisku(jedna część mocująca klocki druga to ta z tłoczkiem) była urwana!! Myślałem że będzie bezstresowo- telefon do JapanMotors Bielsko i pytanie o śrubę. Obsługa na poziomie, facet posłał mi rysunek z elementami całego zacisku tylniego i nr katalogowymi części tak że po chwili wiedział o którą śrubę mi chodzi. Niestety cztery dni czekania i 64zł!! Szybka analiza sytuacji, trochę drogo i długo. Po wykręceniu resztki śruby (3,5h roboty)i sprawdzeniu długości śruby w drugim zacisku (w przybliżeniu, nie chciałem jej wykręcać co by nie urwać) miałem potrzebne dane i udałem się do sklepu. Sklep nazywa się Stalmut (polecam) kobieta mi mówi że mają taką i najwytrzymalsza kosztuje 3zł-kupiłem. Dane śruby to : długość do głowy 65mm, gwint 8x1,25 śruba nagwintowana na dł. 15mm od końca. Pozdrawiam wszystkich grzebiących z Tyrranisu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr323f Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Witam, Dzięki za konkrety. Mimo, że mam troszkę inny model to i tak temat ciekawy. Na pewno już teraz jeździsz poskładaną maszyną więc wszystko przepadło bo byłoby fajnie gdybyś zrobił ze dwa zdjęcia wtedy wszystko byłoby super czytelne. Tak na marginesie to wytrzymałość śruby możesz odczytać z jej łba, najsłabsze od 3.6 do 12.9, pierwszy parametr to wytrzymałość na rozciąganie a drugi to granica plastyczności. Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.