Gość marek997 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Witam. Mam problem z moim Tino 1.8 Przy zimnym silniku pali prawidłowo, podczas jazdy tez zadnych problemów nie ma. Natomiast przy ciepłym silniku, nie zawsze , ale dosyc często nie chce zapalic. Wygląda to tak, ze po przekreceniu kluczyka probuje chwilke krecic, a po sekundzie nic sie nie dzieje, tak jakby akumulator byl siadniety. Po paru sekundach moge sprobowac i zapali bez problemu. Slyszalem, ze moze to byc problem z cewka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czmiel_t Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Cewka raczej nie ma nic wspólnego z odpalaniem z tego co opisałeś. Jeśli piszesz, że rozrusznik przestaje kręcić (tak jakby akumulator) to szukałbym problemu w rozruszniku. Jeśli na zimnym jest ok a na ciepłym już nie, możliwe że nie stykają szczotki lub bendiks jest wypracowany. Jeśli byłaby to wina cewki rozrusznik by kręcił ale silnik odpaliłby z problemami np. 3 cylindry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek997 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Wlasciwie , to rozrusznik wydaje sie krecic , po prostu ma problem z odpaleniem, bo tak jakby na chwile akumulator zamieral. Czasami sie pomeczy i odpali, czasami odpali bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czmiel_t Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Słuchaj, rozrusznik albo kręci albo nie. Można to jeszcze podzielić na dwie kategorie albo rozrusznik jest w porządku i kręci silnikiem albo bendiks padł i kręci się sam rozrusznik czyli usłyszysz takie szybkie wirowanie a silnik nie będzie obracany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.