Gość BarMat Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Mam od 3 miesięcy Primerę 2.0 benzyna rok 2003 automat. Działała rewelacyjnie. 2 tygodnie temu zamontowana została instalacja gazowa. Po zamontowaniu zapaliła się kontrolka silnika check engine i rośnie temperatura płynu w chłodnicy. Auto nie zapalało jak należy i gasło. W warsztacie skasowano błąd i niby wszystko ustawiono. Na drugi dzień znów to samo i kolejna wizyta w warsztacie. Znowu coś ustawiono i miało być ok. Niestety nie. Po podłączeniu do komputera pokazało błąd coś z wypadaniem zapłonu na cylindrze. Nie wiem dokładnie bo nie mam wydruku. Ale niby znowu wszystko ustawiono. Dziś znów to samo. Świeci się kontrolka silnika na pomarańczowo i przy dodawaniu gazu rośnie temperatura płynu w chłodnicy i odpala już inaczej. I czeka mnie znowu kolejna wizyta w warsztacie. Co to może być bo na warsztacie chyba nie bardzo wiedzą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 źle wyregulowana instalacja to jest powód checka, a temperatura to sprawdź jak jest wpięty reduktor w układ chłodzenia, powinien być równolegle do nagrzewnicy, daj jakieś zdjęcia instalacji i montażu i jaka to instalka?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BarMat Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 źle wyregulowana instalacja to jest powód checka, a temperatura to sprawdź jak jest wpity reduktor w układ chłodzenia, powinien być równolegle do nagrzewnicy, daj jakieś zdjęcia instalacji i montażu i jaka to instalka?? Zaraz sprawdzę co to jest za instalacja i spróbuję zrobic jakieś zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Zaraz sprawdzę co to jest za instalacja i spróbuję zrobic jakieś zdjęcia w gródź wchodzą 2 węże gumowe do nagrzewnicy i tam powinien być wpięty reduktor, zobacz czy trak jest bo jak nie to może być powód grzania silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BarMat Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 (edytowane) w gródź wchodzą 2 węże gumowe do nagrzewnicy i tam powinien być wpięty reduktor, zobacz czy trak jest bo jak nie to może być powód grzania silnika to co znalazłam to typ instalacji ale tak napisali że trudno rozczytać w/w AGISMINI typ reduktora SCORPION + LUBRYFIKATOR typ zbiornika Stako. djęć dzisiaj nie zrobię bo padł aparat. Czy jest jakas możliwośc żebym ci je jutro przesłala? Edytowane 19 Czerwca 2010 przez BarMat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 to co znalazłam to typ instalacji ale tak napisali że trudno rozczytać w/w AGISMINI typ reduktora SCORPION + LUBRYFIKATOR typ zbiornika Stako. djęć dzisiaj nie zrobię bo padł aparat. Czy jest jakas możliwośc żebym ci je jutro przesłala? spoko, oblukamy jutro pomiędzy głosowaniem na prezydenta lubryfikator nie jest Ci potrzebny naciągnęli Cię, jaki scorpion?? jak mini to może być za słaby do Twojego silnika, widzę z zachodniopomorskiego?? to gdzie montowałaś?? tak jeszcze dla jasności TU masz opis Swojej instalacji, ogólnie lipa jak dla auta w tym roczniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BarMat Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 spoko, oblukamy jutro pomiędzy głosowaniem na prezydenta lubryfikator nie jest Ci potrzebny naciągnęli Cię, jaki scorpion?? jak mini to może być za słaby do Twojego silnika, widzę z zachodniopomorskiego?? to gdzie montowałaś?? tak jeszcze dla jasności TU masz opis Swojej instalacji, ogólnie lipa jak dla auta w tym roczniku Tak też powiedzieli mi na innym warsztacie gdzie montują instalacje gazowe ale co mogę teraz zrobić? Montowałam w Choszcznie i jestem załamana najchętniej bym im to oddała i zamontowała w Stargardzie tam gdzie wszyscy chwalą. Trudno, dzięki za pomoc jutro zrobię zdjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 kiedy montowałaś?? jest jeszce reklamacja i możesz żądać zwrotu kosztów i demontażu instalacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BarMat Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 kiedy montowałaś?? jest jeszce reklamacja i możesz żądać zwrotu kosztów i demontażu instalacji Montowałam 10 czerwca 2010 pewnie mogę ale będzie z nimi ciężko nie wiem nawet jak sie do tego zabrać kiedy montowałaś?? jest jeszce reklamacja i możesz żądać zwrotu kosztów i demontażu instalacji Zobaczyli kobietę co się nie zna i wcisneli tania lipę bo na fakturze nie ma ceny instalacji tylko jest montaż instalacji człowiek uczy się na błędach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Montowałam 10 czerwca 2010 pewnie mogę ale będzie z nimi ciężko nie wiem nawet jak sie do tego zabrać Zobaczyli kobietę co się nie zna i wcisneli tania lipę bo na fakturze nie ma ceny instalacji tylko jest montaż instalacji człowiek uczy się na błędach można, ale walka będzie, jest 10 dni na odstąpienie od umowy, czyli w poniedziałek chyba mija ostatni dzień ale musisz to skonsultować netem lub znajomym prawnikiem, i pamiętaj wszystko na piśmie i ksera z podpisem o doreńczeniu lub listem poleconym, wtedy muszą się do tego ustosunkować bo inaczej sprawa nadaje się do sądu, niech dadzą Ci specyfikację co zamontowali, musisz mieć homologacje na zbiornik, WALCZ o swoje z druciarzami, bo inaczej będziesz musiała jeszce raz zapłącić za wszystko. a jak już nie chcesz walczyć to oddaj auto i powiedz, że ma być zrobine zgodnie ze sztuką i było sprawne jak oddawałaś i takie chcesz je odzyskaća jak sobie nie poradzą to niech zdemontują i oddadzą kasę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BarMat Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 można, ale walka będzie, jest 10 dni na odstąpienie od umowy, czyli w poniedziałek chyba mija ostatni dzień ale musisz to skonsultować netem lub znajomym prawnikiem, i pamiętaj wszystko na piśmie i ksera z podpisem o doreńczeniu lub listem poleconym, wtedy muszą się do tego ustosunkować bo inaczej sprawa nadaje się do sądu, niech dadzą Ci specyfikację co zamontowali, musisz mieć homologacje na zbiornik, WALCZ o swoje z druciarzami, bo inaczej będziesz musiała jeszce raz zapłącić za wszystko. a jak już nie chcesz walczyć to oddaj auto i powiedz, że ma być zrobine zgodnie ze sztuką i było sprawne jak oddawałaś i takie chcesz je odzyskaća jak sobie nie poradzą to niech zdemontują i oddadzą kasę Czy ta lipna instalacja w jakiś sposób źle wpłynie na auto? A w ogóle rozważałam opcję żeby dać to wszystko do poprawy bo jak nie oddadzą kasy i zdemontują to szkoda wywalać wszystkiego i takie poprawki i wymiana niektórych elementów to kolejne 1500zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Czy ta lipna instalacja w jakiś sposób źle wpłynie na auto? A w ogóle rozważałam opcję żeby dać to wszystko do poprawy bo jak nie oddadzą kasy i zdemontują to szkoda wywalać wszystkiego i takie poprawki i wymiana niektórych elementów to kolejne 1500zł. jak jest źle zestrojona i zamontowana to tak, pierwszy przykład to check, jeszcze jaki błąd się wyświetla?? jeżeli chodzi o poprawki to: -wymiana sterownika gazu, -wymiana wtrysków, bo podejrzewam, że nie są za dobre, -reduktor, ale to zobaczymy co tam masz, hmmm ale znając życie to wymiana - zbiornik i miedź zostaje to tak w zarysie ciekawe jak zrobione nawierty, czy zdejmowali kolektor do wiercenia, czy tak wywiercili jak im się udało włożyć wiertarkę a w Choszcznie miałem kiedyś znajomą Agnieszka Z. jej było na imię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Jeżeli walka o zwrot kasy i demontaż instalacji ma być równa to powinnaś wziąść od nich zaświadczenie że samochód był poprawiany (naprawiany) nie skutecznie i kilka takich zaświadczeń sobie uzbierasz i jak sprawa trafi do sądu to masz wygraną. Kolega miał podobny problem tylko w oplu po założeniu gazu zapalała się kontrolka i samochód nie pracował na dwa cylindry, prubowali poprawić kilka razy ale bez efektu, był u elektryka który po sprawdzeniu wystawił zaświadczenie że przyczyną usterki jest instalacja gazowa. Pojechał do gazowników przedstawił dokument a oni nic więc powiedział że idzie do rzeczoznawcy samochodowego jeżeli on potwierdzi to co elektryk to spotkają się w sądzie, i tak si wystraszyli że umówili go za dwa dni i usterke usuneli w ciągu 2 godzin i do tej pory ma spokój ale już do nich nie jeździ. Może i u ciebie pomoże postraszeni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BarMat Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 jak jest źle zestrojona i zamontowana to tak, pierwszy przykład to check, jeszcze jaki błąd się wyświetla?? jeżeli chodzi o poprawki to: -wymiana sterownika gazu, -wymiana wtrysków, bo podejrzewam, że nie są za dobre, -reduktor, ale to zobaczymy co tam masz, hmmm ale znając życie to wymiana - zbiornik i miedź zostaje to tak w zarysie ciekawe jak zrobione nawierty, czy zdejmowali kolektor do wiercenia, czy tak wywiercili jak im się udało włożyć wiertarkę a w Choszcznie miałem kiedyś znajomą Agnieszka Z. jej było na imię jak jest źle zestrojona i zamontowana to tak, pierwszy przykład to check, jeszcze jaki błąd się wyświetla?? jeżeli chodzi o poprawki to: -wymiana sterownika gazu, -wymiana wtrysków, bo podejrzewam, że nie są za dobre, -reduktor, ale to zobaczymy co tam masz, hmmm ale znając życie to wymiana - zbiornik i miedź zostaje to tak w zarysie ciekawe jak zrobione nawierty, czy zdejmowali kolektor do wiercenia, czy tak wywiercili jak im się udało włożyć wiertarkę a w Choszcznie miałem kiedyś znajomą Agnieszka Z. jej było na imię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 trzeba było trochę zmniejszyć te fotki albo wrzucić gdzieś na stronę do obejrzenia, nic za bardzo nie widać, choć błysnęła mi tam alaska a ajk tak to reduktor jest za słąby do Twojego samochodu, realnie obsługuje 90KM, choć producent mówi o 130 a TY masz chyab 140, czyli elementy nie odpowiadnie do auta, masz argument nie widać wtryskiwaczy i jak wogóle zamontowana instalacja, zrób więcej zdjęć i pomniejsz albo zmień rozdzielczość na aparacie na gorszą i wtedy pominny wejść, ładnie centrala przykręcona do filtra, załamka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 jakieś pół roku temu brat założył gaz do golfa 4 i też jakaś lipa była założona bo mu się zapalał czek i inne gupoty robiły, podjechał do porządnego gazownika i tam się dowiedział że ma listwę za daleko od kolektora i w dodatku zamontowaną do góry nogami. dał za poprawkę 2 stówy i cieszy się autem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BarMat Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 trzeba było trochę zmniejszyć te fotki albo wrzucić gdzieś na stronę do obejrzenia, nic za bardzo nie widać, choć błysnęła mi tam alaska a ajk tak to reduktor jest za słąby do Twojego samochodu, realnie obsługuje 90KM, choć producent mówi o 130 a TY masz chyab 140, czyli elementy nie odpowiadnie do auta, masz argument nie widać wtryskiwaczy i jak wogóle zamontowana instalacja, zrób więcej zdjęć i pomniejsz albo zmień rozdzielczość na aparacie na gorszą i wtedy pominny wejść, ładnie centrala przykręcona do filtra, załamka Zgadza się na protokole z zabudowy w elementach instalacji jest reduktor ALASKA a mój samochód ma 140KM.Pozostałe dane z protokołu: zawór odcinający - brak wielozawór - TOMASETTO gazoszczelna obudowa wielozaworu- STAKO wlew paliwa - TOMASTTO przewody elastyczne - FAGUMIT elektroniczna jednostka sterujaca - SCIROCCO urządzenie wtrysku gazu lub wtryskiwacz- ALEX zespół filtra gazu - FILGAZ Nie wiem czy dobrze odczytałam bo tak nagryzmolili. Dzisiaj już zdjęć nie zrobię ale wyślę je jutro. Dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Zgadza się na protokole z zabudowy w elementach instalacji jest reduktor ALASKA a mój samochód ma 140KM.Pozostałe dane z protokołu: zawór odcinający - brak wielozawór - TOMASETTO gazoszczelna obudowa wielozaworu- STAKO wlew paliwa - TOMASTTO przewody elastyczne - FAGUMIT elektroniczna jednostka sterujaca - SCIROCCO urządzenie wtrysku gazu lub wtryskiwacz- ALEX zespół filtra gazu - FILGAZ Nie wiem czy dobrze odczytałam bo tak nagryzmolili. Dzisiaj już zdjęć nie zrobię ale wyślę je jutro. Dzieki. za słaby reduktor do Twojego auta, bedzie jechać ubogo i to może być też przyczyna checka, wtryski dziadowskie, i ogólnie ja poszedł bym z pismem o demontarzu i doprowadzeniu auta do stanu z przed, i zwrot pieniędzy jako argument może być zła praca auta, check za słaby reduktor. tylko na piśmie wszystko. TU masz reduktor z allegro to jest taki jak Twój poczytaj jaką moc obsługuje jakieś pół roku temu brat założył gaz do golfa 4 i też jakaś lipa była założona bo mu się zapalał czek i inne gupoty robiły, podjechał do porządnego gazownika i tam się dowiedział że ma listwę za daleko od kolektora i w dodatku zamontowaną do góry nogami. dał za poprawkę 2 stówy i cieszy się autem. można poprawiać jak ma się co poprawiać, a my tu mówimy o wymianie podstawowych elementów bo są nieodpowiednie do tego auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 mi raczej chodziło o to że czasem nie warto jechać do tańszego "fachowca". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BarMat Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 za słaby reduktor do Twojego auta, bedzie jechać ubogo i to może być też przyczyna checka, wtryski dziadowskie, i ogólnie ja poszedł bym z pismem o demontarzu i doprowadzeniu auta do stanu z przed, i zwrot pieniędzy jako argument może być zła praca auta, check za słaby reduktor. tylko na piśmie wszystko. TU masz reduktor z allegro to jest taki jak Twój poczytaj jaką moc obsługuje można poprawiać jak ma się co poprawiać, a my tu mówimy o wymianie podstawowych elementów bo są nieodpowiednie do tego auta Dzisiaj byłam w warsztacie i tak jak radziłeś zażądałam demontażu i zwrotu pieniędzy. Początkowo pokręcił głową i powiedział że musi zobaczyć co jest w gwarancji. Wcześniej poczytałam w necie i okazało się że gwrancja którą mi dał ma nieaktualne podstawy prawne i nie zawiera dwóch wymaganych zapisów. Dałam mu pismo do podpisania w którym wszystko opisałam i zażądałm doprowadzenia samochodu do stanu w jakim się znajdował i zwrotu pieniędzy. Dałam mu też wydruk opisu tego reduktora i wytkałam, że zamiast zamontować właściwy reduktor wcisnęli niepotrzebny lubryfikator. Zapewniai znowu że wszystkie części były odpowiednie. W środę będą demontować instalację. Mam nadzieję że tego nie można skopać i że silnik nie będzie się już grzał. Dzięki za rady,które były bardzo pomocne. Gdybym chciała jeszcze raz dać auto do zagazowania to jaka instalacja byłaby najlepsza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Dzisiaj byłam w warsztacie i tak jak radziłeś zażądałam demontażu i zwrotu pieniędzy. Początkowo pokręcił głową i powiedział że musi zobaczyć co jest w gwarancji. Wcześniej poczytałam w necie i okazało się że gwrancja którą mi dał ma nieaktualne podstawy prawne i nie zawiera dwóch wymaganych zapisów. Dałam mu pismo do podpisania w którym wszystko opisałam i zażądałm doprowadzenia samochodu do stanu w jakim się znajdował i zwrotu pieniędzy. Dałam mu też wydruk opisu tego reduktora i wytkałam, że zamiast zamontować właściwy reduktor wcisnęli niepotrzebny lubryfikator. Zapewniai znowu że wszystkie części były odpowiednie. W środę będą demontować instalację. Mam nadzieję że tego nie można skopać i że silnik nie będzie się już grzał. Dzięki za rady,które były bardzo pomocne. Gdybym chciała jeszcze raz dać auto do zagazowania to jaka instalacja byłaby najlepsza? czyli sukces no widzisz można, mam nadzieję, że się uda raczej nic nie można spieprzyć bo tylko powycinają kable i tyle, ja mam w takim silniku STAG 200, są już nowsze można wsadzić 300 matrix hd544 ale ja mam więcej niż 140KM, albo hanna w ostateczności MJ (Magik Jet) reduktor ZAVOLI ZETA S, moze być każdy inny który daje radę wg producenta do 200KM (to taki zapasik ) i jak nissmo?? po zabiegu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BarMat Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 czyli sukces no widzisz można, mam nadzieję, że się uda raczej nic nie można spieprzyć bo tylko powycinają kable i tyle, ja mam w takim silniku STAG 200, są już nowsze można wsadzić 300 matrix hd544 ale ja mam więcej niż 140KM, albo hanna w ostateczności MJ (Magik Jet) reduktor ZAVOLI ZETA S, moze być każdy inny który daje radę wg producenta do 200KM (to taki zapasik ) i jak nissmo?? po zabiegu?? już po wszystkim gaz wymontowany, chociaż jak zaprowadziłam facet dalej próbował mi coś wcisnąć że niby dostali jakąś część i będą wymieniać, ja dalej trwałam przy demontażu, i tak coś próbowali zrobić ale znów nic im sie nie udało, gaz wymontowany i kasa oddana. Zaprowadziłam do innego warsztatu, gdzie wcześniej też zasięgłam opinii i gość powiedział to samo co Ty. Umówił sie nawet że kasę dam dopiero jak wypróbuję samochód. Mam nadzieję że będzie ok. Wielkie dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 no widzisz a jednak można a na początku byłaś zrezygnowana jak zamontujesz to wrzuć zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BarMat Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 no widzisz a jednak można a na początku byłaś zrezygnowana jak zamontujesz to wrzuć zdjęcia OK, w następnym tygodniu ma być gotowy, zrobię zdjęcia i niech oceni oko eksperta czy znowu nie spaprali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.