efej1 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Mam zamiar wymienić drążki stabilizacyjne ,czy muszę mieć do tego kanał ,czy dam rady na lewarkach a potym trzeba zrobić geometrie kół? jakie klucze są do tego potrzebne do tej wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Mam zamiar wymienić drążki stabilizacyjne ,czy muszę mieć do tego kanał ,czy dam rady na lewarkach a potym trzeba zrobić geometrie kół? jakie klucze są do tego potrzebne do tej wymiany? cały drążek czy łącznik ?? jak tylko łącznik to nie potrzeba kanału, przy całej wymianie też można się obyć nie trzeba ustawiać geometrii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 cały drążek czy łącznik ?? jak tylko łącznik to nie potrzeba kanału, przy całej wymianie też można się obyć nie trzeba ustawiać geometrii wygląda mi to na drążek ma to jakieś 20 cm. dopiero będę go miał w rękach we wtorek przy odbiorze auta,a klucze mam zestaw nasadkowych i kilka plaskich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 wygląda mi to na drążek ma to jakieś 20 cm. dopiero będę go miał w rękach we wtorek przy odbiorze auta,a klucze mam zestaw nasadkowych i kilka plaskich lewarek podnosisz nissmo zdejmujesz koło i już masz na wierzchu wykręcasz wkłądasz nowy i jest gitt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 To napewno bedzie łącznik stab o takich wymiarach .To te klucze starcza co masz ,chyba że czasami szlifierka sie moze przydac do "upartych"śrub i obrobionych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 lewarek podnosisz nissmo zdejmujesz koło i już masz na wierzchu wykręcasz wkłądasz nowy i jest gitt dzięki za info. we wtorek napiszę jak mi poszło To napewno bedzie łącznik stab o takich wymiarach .To te klucze starcza co masz ,chyba że czasami szlifierka sie moze przydac do "upartych"śrub i obrobionych. nie mam szlifierki ale pożyczę ,może nie będzie tak żle auto niby nasze salonowe i serwisowane ,ale to różnie bywa z tymi byłymi właścicielami różnie piszą aby sprzedać To napewno bedzie łącznik stab o takich wymiarach .To te klucze starcza co masz ,chyba że czasami szlifierka sie moze przydac do "upartych"śrub i obrobionych. no i udało się wymienić,był to łącznik całkowicie zmasakrowany,tak jak mówiłeś bez szlifierki ani rusz ,klucze w sumie dwa,ale drugi lewarek też był pomocny dzięki za radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.