lukasz11 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Witam, odpowietrzałem hamulce po wymianie tarcz i klocków oraz wszystkich uszczelek zacisku z przodu. Odpowietrzanie zrobiłem w takiej kolejności: 1. lewe tylne 2. prawe przednie 3. prawe tylne 4. lewe przednie Auto to p11 96 rok z ABS(nie działa - kontrolka się świeci), auto nie było całe podnoszone, tylko po kolei każde koło podnoszone i opuszczane. Pedał hamulca jest miękki i po przejechaniu ponad 200 km dalej taki jest. Czy odpowietrzałem hamulce w dobrej kolejności czy może trzeba je odpowietrzać zgodnie z zasadą od najdalszego od pompy? Pozdrawiam lukasz11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 odłączyłeś Aku podczas odpowietrzania ???? bo trzeba !!!! odepnij klemę i odpowietrzaj jeszcze raz!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz11 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 tak, bez aku tak jak w książce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luk-30 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Spróbuj odpowietrzyć pompę. Generalnie odpowietrza się zaczynając od, koła które jest najdalej od pompy. Czyli najpierw tylne później przednie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vimek999 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Spróbuj odpowietrzyć pompę. Generalnie odpowietrza się zaczynając od, koła które jest najdalej od pompy. Czyli najpierw tylne później przednie. Dokładniej w kolejności lewy tył,prawy tył,lewy przód,prawy przód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAREK66 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Dokładniej w kolejności lewy tył,prawy tył,lewy przód,prawy przód. lewy tył,prawy tył,lewy przód,prawy przód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz11 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 a czy w tym przypadku odłączony akumulator też ma znaczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Friday71 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Jest napisane to odlacz odpowietrzaj od konca lewy tył do poczatku prawy przod tak jak wyszcy napisali Albo podnies cale auto albo w ogole na kolach. Jak leci sam plyn to masz pompe do odpowietrzenia jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz11 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Panowie, z tego co rozumiem to pompa znajduje się przy zbiorniczku czyli lewy przód, czemu więc zaczynamy od lewego tyłu i kończymy na prawym przodzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Friday71 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 taka metoda ;)i najlepsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz11 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 piszecie żeby zaczynać od koła najdalszego od pompy czyli to będzie prawe tylne więc czemu piszecie żeby zaczynać od lewego tylnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Friday71 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 (edytowane) odpowietrzaj od najdlaszego odpowietrzylo sie ? Edytowane 24 Czerwca 2010 przez Friday71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Panowie, z tego co rozumiem to pompa znajduje się przy zbiorniczku czyli lewy przód, czemu więc zaczynamy od lewego tyłu i kończymy na prawym przodzie? może dlatego, że pompa od ABS-u jest z prawej strony ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojtas91 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Ja odpowietrzalem w kolejnosci : prawe tylne, lewe tylne, prawe przednie, lewe przednie i wszystko dziala tyle ze nie mam ABS-u. Napisz jak Ci sie uda a i jeszcze jedno, odpowietrzasz je sam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz11 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 odpowietrzałem PT, LT, PP, LP oczywiście nie sam niestety nie przyniosło to oczekiwanego rezultatu, nie pomyślałem też że to może chodzić o pompę ABS więc zrobię jeszcze raz ale od najdalszego od ABSu i dam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 kurde a mi żre przewody z tyłu jak takie jaja to może przerobić na non ABS ,,,i jak uporałeś się ja mam taki swój patent że sciskam tłoczek na maxa do położenia min--jak zakładasz nowe klocki i wtedy odpowietrzam wtedy na logike skracasz pojemność układu powietrze z tłoczka idzie --cofa się w przewód i tu zostaje przy odpowietrzaniu wywalasz odrazu na zew ,,, naprawdzę w kilku autach to testowałem i pomaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Friday71 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 (edytowane) pare zmylek poszlo ale najdalej jest PT, LT, PP, LP jak sie nie odpowietrzylo to odpowietrzaj pompe ja zawsze odkrecam lekko wszystkie odpowietrzniki i przelewam przez uklad pare setek plynu, pozniej klasycznie, to rez jest dobra metoda Edytowane 24 Czerwca 2010 przez Friday71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz11 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 (edytowane) czyli tak dla jasności, jak nie pomogło w kolejności PT, LT, PP, LP, to mam teraz odpowietrzyć LT, PT, LP, PP ? Edytowane 25 Czerwca 2010 przez lukasz11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daaroo Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 zerknij na tarcze z tylu, czy sa wydarte jak przednie czy maja rdzawy nalot. Jesli jest rdzawy nalot, to niestety na wiele odpowietrzanie sie nie zda, trzeba zregenerowac zaciski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz11 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Przednie dopiero co nowe założone a tylne się zdzierają ładnie były też zmieniane ok 1.5 roku temu, może po prostu to już co innego, auto ma trochę przejechane, już 270 tys. a do tego automat gdzie się hamulca używa więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 a spróbuj zahamować z Neutrala i zobaczy czy różnica jest może sprzęgło nawala ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Friday71 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 he he jak ty piszesz o tej kolejnosci znowu to zaraz znowu cos pomylimy Dla jasnosci odpowietrzaj od najdalszego do najblizszego pompy hamulcowej Dla jasnosci: ja odpowietrzasz to co leci ?? - jak powietrze - to dalej odpowietrzaj - jak ze wszystkich leci plyn to odpowietrzaj pompe ziomek ktorys raz Ci pisze. normalnie z pompy wychodza przewody, ktore lekko odkrecasz, wylatuje powietrze i zakrecasz - jakby to byl odpwietrznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz11 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 (edytowane) zmyliło mnie to trochę bo się nie spotkałem z odpowietrzaniem pompy w żadnym innym aucie , tych przewodów tam nie rozszczelnię przez odkręcenie? z pompą ABS też coś robić? myślałem że odpowietrzanie od najdalszego koła już załatwia całą sprawę odpowietrzenia układu Edytowane 25 Czerwca 2010 przez lukasz11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kyniu1985 Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Mam takie pytanie czy to jest normalna rzecz ze na zgaszonym aucie pierwsze wcisniecie na pedal powoduje ze jesy dosc miekki a jak wcisne dwa razy jest juz jak kamien.Czy pedal powienien byc odrazu twardy czy to normalny objaw?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bugi Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 to normalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.