Gość lech77 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Witam wszystkich znawcow P11 Mam problem z moja primera P11, rok 97 sedan 2.0 . 131 Koni,.od niedawna strasznie stuka& puka cos w przednim zawieszeniu, nawet na prostej drodze. Poza tym, cos puka tez w lewym przednim kole jak lekko ( 1cm ) skrece kierownica w prawo TYLKO W PRAWO ! , ale tylko wtedy jak mam noge na gazie.. Prosze o pomoc Z gory dzieki wielkie Pozdrawiam Lechu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impaller Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 a jak skręcisz na fula w prawo lub lewo i ruszasz to tez stuka czy nie? U mnie podobne objawy dawał przegub zewn zewnętrzny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 a zadałeś sobie trochę trudu i poszukałeś na forum????????????????????????????????????? przyczyny mogą być różne, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lech77 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Tylko przy wiekszych predkosciach jak lekko, ale lekko w prawo rusze kierownica to slychac TUKTUKTUTK..myslalem ze to tarcza, ale dziwne, ze jak zdejme noge z gazu , to jest cisza.. kolka jak robie lewa & prawa, to jest cisza..przeguby raczej nie..nic nie tyka, znam to z civica no tak, szukam wszedzie... Zawieszenie to moze byc..wlasnie wszystko..ale czy wymieniac calosc ?? Jak moga to byc np. tylko stabis za pare zl. ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emeryt03 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Zawieszenie to moze byc..wlasnie wszystko..ale czy wymieniac calosc ?? Jak moga to byc np. tylko stabis za pare zl. ?? No to sobie już odpowiedziałeś co może być! A teraz odpowiedz sobie na pytanie, czy będziesz to robił sam, czy zlecisz mechanikowi. Jak sam będziesz robił, to i sam musisz sprawdzić. Autko do góry, oburącz za kółeczka i sprawdzamy w pionie i poziomie, a potem pod spód, łomik w łapkę i dalej sprawdzamy. To co ma luzy wymieniamy.Ustawiamy zbieżność i jeździmy. Jak zlecisz mechanikowi, to Ci wymieni co trzeba ( albo i nie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lech77 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 okey..zlece mechanikowi ,.ale tak szczerze, to moj pierwszy Nissan Sunny N14 z roku 94 byl niedozdarcia w porownaniu z ta Primera. OK.. na co jeszcze uwazac przy tej primerze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.