Gość Piotrek83_wawa Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Witam Mam pytanie odnośnie filtra paliwa. Moja Micra k11 ma 77tys na liczniku i nie mogę doszukać się info czy miała już wymieniany filtr paliwa.. Chciałbym to zrobić sam, z tego co czytam na forum może obniży to troszkę spalanie. Jaki filtr kupić? Należy zwrócić na coś uwagę, oprócz tego aby był to filtra paliwa do Micry K11? Dużo pracy kosztuje taka wymiana? Dzięki i pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek5 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 ogólnie trzeba zdjąc wężyki z dwóch końcow filtra i to by było tyle - allleee uprzedzam że bedzie trzeba się troche namęczyć aby je ściągnąc bo się zasysaja na końcach a zbyt dobrego podjeścia tam nie ma ale nie ma się co zrażać - troche jakoś podważuc - poruszać jak masz płaskie szczypce takie aby nie ponadrywać przewodów to możesz użyć - pewnie mechanik weźmie ze 20 pln za wymiane wiec jak nie chcesz się męczyć - zajmie gdzieś z 15 min- ja wymieniam tak co 50 tys km i zawsze troszke syfu sie zbiera w filtrze W dobrym sklepie Ci doradząco wziąć - bo rozpiętość cenowa jest duża - od 20 - 60 pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matt28 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Witam Mam pytanie odnośnie filtra paliwa. Moja Micra k11 ma 77tys na liczniku i nie mogę doszukać się info czy miała już wymieniany filtr paliwa.. Chciałbym to zrobić sam, z tego co czytam na forum może obniży to troszkę spalanie. Jaki filtr kupić? Należy zwrócić na coś uwagę, oprócz tego aby był to filtra paliwa do Micry K11? Dużo pracy kosztuje taka wymiana? Dzięki i pozdrawiam! Jeżeli chodzi o kupno filtra - najlepszy jest oryginał, ewentualnie może być: Knecht - KL171 Mann - WK66 Filtron - PP903 Nie kupuj tanich filtrów chińskich, filtr paliwa nie zmienia się często, więc warto wydać więcej i mieć pewność że wszystko będzie w porządku. Sam demontaż filtra jest prosty: Poluzuj opaskę zaciskową, zdejmij górny wężyk ruszając nim delikatnie na boki, to samo zrób z dolnym wężykiem - na pewno wyleje się z niego trochę paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michas1987 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Filtr paliwa,wymieniasz po 50tys.,lub co sezon,ja do swojej k10 musialem sie nalatac zeby go znalezc,ale wraz nie znalazlem,musialem kupic uniwersalny,a z wymiana nie powinienes miec klopotu,a jakby byl problem polej wezyki wrzatkiem wody,wtedy lepiej ci bedzie je zdjac Filtr paliwa,wymieniasz po 50tys.,lub co sezon,ja do swojej k10 musialem sie nalatac zeby go znalezc,ale wraz nie znalazlem,musialem kupic uniwersalny,a z wymiana nie powinienes miec klopotu,a jakby byl problem polej wezyki wrzatkiem wody,wtedy lepiej ci bedzie je zdjac Albo zakup sobie z tworzywa sztucznego zbiornik i lej dobre paliwo i nie potrzebny ci filtr:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moraw2008 Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Witam, Jutro będę rano wymieniał filtr.. nic więcej nie trzeba? Po prostu zdjąć wężyki: - jeden, wsadzić w jaką butelkę bo pewnie paliwa troszkę poleci.. - zdjąć wężyk drugi, wsadzić nowy filtr i nasunąć oba wężyki.. od tyle? żadnego odpowietrzenia itp. robić nie trzeba? ani innych czynności przed zdjęciem wężyków, bo różne opinie słyszę.. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.