Gość rased Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 (edytowane) Witam Jestem świeżym użytkownikiem Primery z roku 2002 z silnikiem 1.8 i mam problem Mianowicie mam uszkodzony katalizator, pali się kontrolka, kataliztor grzechocze i auto muli. Używałem szukajki, ale teraz jestem taki zamotany stąd moje pytania do Was. Czy w tym modelu jest jedna sonda czy dwie? Czy można wywalić kataliztor i zamiast niego wstawić tłumik? Bardzo proszę o odpowiedź. Pozdrawiam Łukasz Edytowane 21 Czerwca 2010 przez rased Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Witam Jestem świeżym użytkownikiem Primery z roku 2002 z silnikiem 1.8 i mam problem Mianowicie mam uszkodzony katalizator, pali się kontrolka, kataliztor grzechocze i auto muli. Używałem szukajki, ale teraz jestem taki zamotany stąd moje pytania do Was. Czy w tym modelu jest jedna sonda czy dwie? Czy można wywalić kataliztor i zamiast niego wstawić tłumik? Bardzo proszę o odpowiedź. Pozdrawiam Łukasz raczej dwie a jaki błąd się świeci?? drugi kat jest za sondami jeśli mówimy o tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek_D Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Witam Jestem świeżym użytkownikiem Primery z roku 2002 z silnikiem 1.8 i mam problem Mianowicie mam uszkodzony katalizator, pali się kontrolka, kataliztor grzechocze i auto muli. Używałem szukajki, ale teraz jestem taki zamotany stąd moje pytania do Was. Czy w tym modelu jest jedna sonda czy dwie? Czy można wywalić kataliztor i zamiast niego wstawić tłumik? Bardzo proszę o odpowiedź. Pozdrawiam Łukasz sondy są dwie, pierwsza na kolektorze wydechowym, a druga na katalizatorze jak wywalisz katalizator i wsadzisz zwykły tłumnik to jak podłączysz drugą sondę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 sondy są dwie, pierwsza na kolektorze wydechowym, a druga na katalizatorze jak wywalisz katalizator i wsadzisz zwykły tłumnik to jak podłączysz drugą sondę? a to ciekawe ja mam jedną w kolektorze i kat wywalony, a druga jest przed drugim katem a nie na nim także można normalnie ją podłączyć w katalizatorze nie ma montowanej żadnej sondy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kyniu1985 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Ja u siebie w 2.0 tez mam tylko jedna sonde wkrecona w kolektor wydechowy.Co do jej uszkodzenia,mysle ze powinien to wykazac analizator spalin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Ja u siebie w 2.0 tez mam tylko jedna sonde wkrecona w kolektor wydechowy.Co do jej uszkodzenia,mysle ze powinien to wykazac analizator spalin. check wyskoczy, jak padnięta to będzie szedł bogato analizator sprawdzi Ci skład mieszanki i czy kat jeszce działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kyniu1985 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Dino ja u siebie niemam kata takze na analizatorze zawsze diagnosta gada ze cos nie tak ze sonda a ja mu przytakuje:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michal17781 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 a to ciekawe ja mam jedną w kolektorze i kat wywalony, a druga jest przed drugim katem a nie na nim także można normalnie ją podłączyć w katalizatorze nie ma montowanej żadnej sondy Dino, Ja też u siebie chcę wykonać coś takiego jak jest u Ciebie. Tyle ze ja mam silnik 1.8. Ale jak już wiesz mam stały problem z błędem 0420. Wymieniłem już tez 2 sondę, bo myślałem ze bede szedł z w dobrym kierunku, ale nowa sonda i koszka. Błąd jak był tak jest (pojawia sie co 100-200 km). Już mnie trafia widok tej kontroli (chek). I albo wywale kata, albo jeszcze 1 sonde podmienie (tyle ze ona ma 3 przewody a mi została po wymianie z 4 przewodami) albo wyjmę zarówke od kontrolki abym nie widział problem. Auto smiga jak ta lala, a jest problem. Co radzicie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 a może masz coś z mieszanką?? nie tak dawkuje, I sondę możesz sobie sprawdzić, wepnij miernik na rozgrzanym i zobacz czy faluje, bo to ona za to odpowiada, a na II zastosuj coś takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michal17781 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 a może masz coś z mieszanką?? nie tak dawkuje, I sondę możesz sobie sprawdzić, wepnij miernik na rozgrzanym i zobacz czy faluje, bo to ona za to odpowiada, a na II zastosuj coś takiego Nic mi to nie mówi. Mozesz coś janiej mi napisac. Nie znam sie na elektryce bardziej na mechanice. A tu typowa elektrnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Nic mi to nie mówi. Mozesz coś janiej mi napisac. Nie znam sie na elektryce bardziej na mechanice. A tu typowa elektrnika. rezystor i kondensator, to nie elektronika jeszcze TU masz jak to wygląda jak jest zlutowane i trzeba to podłączyc do sondy w szary i czarny, białe to grzałki, nie wiem na 100% czy to pomoże ale koszt to jakieś 2zł czyli warto spróbować, emuluje to sygnał sondy dla sprawnego kata, choć ja w swoim wywaliłem kata i się nie świeci nic, mi też się zapaliła od dziadowskiego gazu jak zalałem w trasie, po zalaniu dobrego i wykasowaniu błąd się nie pojawił, także może warto też ten aspekt sprawy rozważyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.