Lobo Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Witam, Mam P11GT z instalacja sekwencyjna na sterowniku SEC, listwa wtryskowa RAILE niebieskie cewki, parownik jakies badziwei... nie wiedzialem nic o lpg jak zakladalem, mam te instalacje od okolo 2.5 roku ale zaczynaja sie klopoty.... TZN, jak mocno sie rozgrzeje auto-np daleka trasa ale co dziwne dopiero po zatrzymaniu i zagaszeniu auta np na tankowanie, czasem jest to nawet 400-500km, nie chce jechac na gazie i przelacza na pg, i tak caly czas dopkoki nie ostygnie, wyczekalem upalow pojezdzilem troche po miescie i polecialem do gaziarz... podlaczyl kompa i mow ze na wolnych obrotach cisnienie na parowniku ok 3bary wiec lipa i parownik sie sypnal.... przemawia to do mnie i uwazam ze ma racje. Zaproponowal na wymiane KM Silver do 200KM, co Wy na to? cena parownika z wymiana 350pln. JAkie parametry? jaki model? Druga spraw ta listwa jeszcze jakos nie halasuje zeby cos w niej zmieniac ale chyba w przyszlym roku bede musial to zrobic...... MJ polecil z montazem 350pln. Dodoam ze na tej instalacji co mam wszytko bylo super, na poczatku przez pierwsze 18mc byla rewelacja, przy bardzo spokojnej jedzie w trasie schodilem do 7-7.5l/100km, w cyklu mieszanym ok 9-10l/100km. teraz jest to odpowiednio ok 2l wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 powinien dać radę a odnośnie wtrysków to ja bym nie czekał bo szkoda auta, jak zmienisz i to jeszcze na krótkich wężykach pojedynczo, nie poznasz auta i wtedy poczujesz różnicę w sumie jak potrafisz coś sam zrobić przy aucie, to nic trudnego taka wymiana, ale warunek, że ma się fejsa, program do obsługi instalacji i lapka do strojenia w drodze, a na takim zabiegu możesz zaoszczędzić w sumie co to za instalka?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 no ja ma SEC, wiesz szkda auta tzn co? parownik 350pln plus 350 listwa... i wiesz to juz 700pln przed wakacjami to ciezko na gazie sie turlam tak naprawde, jak chce dac w palnik to tylko Pb, wiem ze powyzej 5k obrotow na gazie to szkoda fury i nie krece na gazie raczej wyzej, sporadycznie, wiem ze tak jak piszesz bedzie najpelpiej ale nie mam poprostu kasy. Do moje gt te wtryski MJ to jakie parametry maja miec? jakas srednica czy cos? zeby nie trzeba bylo przekalibrowywac.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 no ja ma SEC, wiesz szkda auta tzn co? parownik 350pln plus 350 listwa... i wiesz to juz 700pln przed wakacjami to ciezko na gazie sie turlam tak naprawde, jak chce dac w palnik to tylko Pb, wiem ze powyzej 5k obrotow na gazie to szkoda fury i nie krece na gazie raczej wyzej, sporadycznie, wiem ze tak jak piszesz bedzie najpelpiej ale nie mam poprostu kasy. Do moje gt te wtryski MJ to jakie parametry maja miec? jakas srednica czy cos? zeby nie trzeba bylo przekalibrowywac.. nie znam tego sterownika, szkoda auta bo jak będziesz jeździł za ubogo to popłyną wreszcie tłoki i gniazda kolejność do jakości MATRIX HD544 -> hanna -> MJ tylko hanny się nie kalibruje ale kupuje do pojemności i moce odpowiedni kolor, resztę wtrysków się wierci (kalibruje) jak brak kasy to jasne, że trzeba myśleć inaczej ja tylko mówię, że im szybciej zmienisz tym lepiej dla Ciebie i silnika ale bez reduktora nie pojedziesz czyli o jest piorytet dlatego pytałem czy sam tego nei możesz zrobić bo zaoszczędził byś jakieś 300złociszy a mój kręci się w pełnym zakresie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 moj tez sie kreci w caly zakresie ale temperatura spalania lbg i takie tam sa zupelnie inne niz na pb. na instalacji parownika to za wiele nie zaoszczede, np na alegro widziale takie Silvery po ok 330pln z dostwa, a tu fachman-dobre ma opinie chce za 350 na gotowo. CO do listwy, zgadzam sie w calej rozciaglosci, ale jesli chodzi o stan techniczny mojej jest oki, jesli chodzi o model to wiem ze nie sa najlepsze-znaczy sa do du,,,y ale auto jezdzi na nich, czuje roznice w mocy miedzy PB a LPG wiadomo... Powiedz mi jeszcze mniej wiecej ceny. Matrixy wiem ze najlepsze ale drogie sa, dobry stosunek ceny do jakosci maja wlasnie MJ i dlatego o nich pomyslaem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Powiedz mi jeszcze mniej wiecej ceny. Matrixy wiem ze najlepsze ale drogie sa, dobry stosunek ceny do jakosci maja wlasnie MJ i dlatego o nich pomyslaem. matrix jakieś 500 hanka jakieś 90 za sztukę MJ jakieś 190 za listwę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 to parownik wymienie u typa a o przerobke i zalozenie listwy sie usmiechne o jakis know how. Ale ta listwa MJ to bedzie taka jak potrzeba? bez potzreby przerabiania? moze polecisz inny parownik w tej cenie lepszy? czy ten KME SILVER jest oki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 to parownik wymienie u typa a o przerobke i zalozenie listwy sie usmiechne o jakis know how. Ale ta listwa MJ to bedzie taka jak potrzeba? bez potzreby przerabiania? moze polecisz inny parownik w tej cenie lepszy? czy ten KME SILVER jest oki? ZAVOLI ZETA S do 200KM realnie da radę w Twoim nissmo a koszt coś koło 220złociszy chyba ale na allegro można popatrzeć wymiana wiąże się z nowymi ustawieniami w programie, musisz mieć fejsa koszt jakieś 40 złociszy do tego program do swojego sterownika, no i lapka lub dostęp do lapka a reszta to już bajeczka i sama przyjemność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 sorki ze tak dopytuje, a ten ZAVOLI jest lepszy niz KME? mowil mi ten lpgmaster ze KME jak cos to sie latwo rozbiera i czysci i sklada i znowu smiga... ten c ja mam to jednorazowka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 sorki ze tak dopytuje, a ten ZAVOLI jest lepszy niz KME? mowil mi ten lpgmaster ze KME jak cos to sie latwo rozbiera i czysci i sklada i znowu smiga... ten c ja mam to jednorazowka. magic III silver zavoli zeta s do wszystkich są zestawy naprawcze i każdy można zrobić Twój pewnie też, ja jeżdżę na zavolaku i jest gitt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tony212 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Zavoli ma dobrą opinię wśród instalatorów, sam śmigam na takim i nie mam zastrzeżeń. Na forum LPG chwalą również reduktor Magic III. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 nie przerobiony silver do 140 KM zavoli do 180 KM i silvera można przerobić do mocy 240 KM !!! realnie mało który reduktor obsługuje deklarowane moce .. Dino ja tam nie wiem co lepsze hanka czy matrix ,,, ale cenowo hanka kosztuje 98 zł brutto z przejściówką bo końcówki do wtryskiwacza takie jak do PB .. można też kupić na listwie ale to wtedy wysokie jest ,,, jak byś był bliżej bym Ci pomógł reduktor zmienić softy zaciągnołem 700 mega z linku na forum i zobacze czu to tam jest ,,, raile mam niebieskie jak byśchciał po tańiosci ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 (edytowane) zapytam czy ma ten gosc dostep do zavoli, jakis model czy tak jak masz w opisie ZAVOLI ZETA S? Edytowane 22 Czerwca 2010 przez Lobo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tony212 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 zapytam czy ma ten gosc dostep do zavoli, jakis model czy tak jak masz w opisie ZAVOLI ZETA S? Zavoli Zeta S wersja N będzie za słaba do Twojego auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 silver też zasłaby mimo że piszą do 240 czy 27o KM może coś poprawili ,,,, zavolaka montuj i reile klepaki to masz ile na nich przejechane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 nie przerobiony silver do 140 KM zavoli do 180 KM i silvera można przerobić do mocy 240 KM !!! realnie mało który reduktor obsługuje deklarowane moce .. Dino ja tam nie wiem co lepsze hanka czy matrix ,,, ale cenowo hanka kosztuje 98 zł brutto z przejściówką bo końcówki do wtryskiwacza takie jak do PB .. można też kupić na listwie ale to wtedy wysokie jest ,,, jak byś był bliżej bym Ci pomógł reduktor zmienić softy zaciągnołem 700 mega z linku na forum i zobacze czu to tam jest ,,, raile mam niebieskie jak byśchciał po tańiosci ,, co oznacza ze np KME silver 140KM, czyli jak wloze do ok 155KM mojej GT to bedzie auto slabsze? Na czym polega przerobienie i czy moge to zrobic sam? silver też zasłaby mimo że piszą do 240 czy 27o KM może coś poprawili ,,,, zavolaka montuj i reile klepaki to masz ile na nich przejechane ma na nich okolo 25-30k km zrobione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 poprostu reduktory mają swoją wydajność i klękają poprostu nie trzymają ciśnienia i sterownik wtedy wygłuża czas wtrysku aż np wtryski posowtają cały czas otwarte co do silver niby podstawowy jest do 240 KM a prawda taka że u mnie przy powiecmy 150 KM bo nie wiem ile ma ,,,,ustawione cisnienie z 1.2 B spadało do 0.7 a to już dyskwalifikacja ,, przerobić można moge Ci wysłać info z lpg forum jak sie to przerabia trzeba mieć troszkę kluczy wiertarkę- wkrętarkę poxipol i kawałek rurki miedzianej fi 8mm i godzina dla zawodowca dla mnie pół dnia i masz max spadki 10 % i masz lepszy reduktor niż KME GOLD za 300 zł ... z okładem ,, ale daj zavolaka bo nawet z przeróbką to nie jest to taki dobry reduktor ale owszem bardzo prosty ,,, co do klepaków to one nie są dokładne nawet jak sa nowe wiec taki przebieg to już napewno są totalnie do dup2/233 yyy i naprawde warto zainwestować w nowe porządne wtryskiwacze bo katujesz silnik mam jakiś soft do SECa ..i go instaluje ,,właśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 co oznacza ze np KME silver 140KM, czyli jak wloze do ok 155KM mojej GT to bedzie auto slabsze? Na czym polega przerobienie i czy moge to zrobic sam? ma na nich okolo 25-30k km zrobione będzie szła na ubogo możesz ale jeszcze nie kupiłeś reduktora to po co kupować i przerabiać ??? tyle bez regulacji??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 http://www.allegro.pl/item1091306679_reduktor_parownik_zavoli_zeta_s_180_km.html ??? takowy? dopytuje bo qrcze z tego co widze to jest ok 100pln tanszy i lepszy piszecie.... dziwne troche ale oki. czy jak np wymienil bym sobie parownik sam to czy w oprogramowaniu trzeba cos zmieniac? jak wtryski to oki wiem ze trzeba ale parownik tez? czemu pytales o przelot tych moich klepakow? moze je zregenerowc tylko 140pln mi krzyknal koles czy wymienic na MJ? będzie szła na ubogo możesz ale jeszcze nie kupiłeś reduktora to po co kupować i przerabiać ??? tyle bez regulacji??? no przekonaliscie mnie do zavoli zeta s tylko musze z maherem pogadac czy mi zalozy chyba ze sam se wrzuce tylko czy nie musze nic w sofcie zmieniac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 http://www.allegro.p...a_s_180_km.html ??? takowy? dopytuje bo qrcze z tego co widze to jest ok 100pln tanszy i lepszy piszecie.... dziwne troche ale oki. czy jak np wymienil bym sobie parownik sam to czy w oprogramowaniu trzeba cos zmieniac? jak wtryski to oki wiem ze trzeba ale parownik tez? czemu pytales o przelot tych moich klepakow? moze je zregenerowc tylko 140pln mi krzyknal koles czy wymienic na MJ? no przekonaliscie mnie do zavoli zeta s tylko musze z maherem pogadac czy mi zalozy chyba ze sam se wrzuce tylko czy nie musze nic w sofcie zmieniac że tańszy a lepszy to nic nowego musisz ustawić w programie i od nowa sklaibrować wtryski, zavolak chodzi stabilnie przy ciśnieniu 1.3-1.35 u mnie w domu leży listwa MJ po przebiegu 3kkm czyli praktycznie nowa, trafiły mi się tanio matrixy i wymieniłem jak jesteś zainteresowany to na priv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 poszlo na pw odnosnie MJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 odpuść sobie jakieś regeneracje Valdków wiem że tłoczek z oringiem i gumką za 5 zł to jest kuszące ale weż MJ i reduktor zaVoli i będziesz miał inną bajkę i spalanie ok a po tych railach to se autem przejedz co do cen to zobacz na allegro nowa listwa Valteka kosztyje ze 120 zł czyli tyle co 2x MJ 1x Hana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 zavoli zeta s na 100% jak mi ten gaziarz zalozy, mj jak kasa bedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 no tak musisz zrobić jak z jady nici a co do temperatury spalania to faktycznie 20 stopni różnicy przy kilkuset to jest ogromna różnica ,,,to tak sobie przypomniałem ,,, pozatym pewnie Ci gazownika na układał takich farmazonów bo widział że reduktor zdycha ,,, i musi się podpierać PB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 zampontuje mi zavolaka, zamawian na allegro. mech chce 50pln jak malo przerobek, jak duzo to 100pln. zmienil bym sam i jeszcze zobacze, jak ten soft tego sec`a? zerkalem na lpg forum ti pisz ze szajs.... zavolak kupiony, czekam na kuriera. 218pln z wysylka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.