Gość silkone Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 witam jak w temacie, prawdopodobnie przegrzałem silnik w mojej p10 (96 r 2.0 benzyna/gaz). brak kompresji, nie wiem co to może być, kolega podpowiada że prawdopodobnie padła uszczelka pod głowicą, albo nawet głowica. Może ma ktoś inny pomysł?? proszę o podanie szacowanej kwoty naprawy. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 1500 silnik +1500 przekładka łącznie z chemią. Ewentualnie sama uszczelka głowicy to coś około 1000 za całość. Może z 200 zeta będzie taniej bo to benzyna a nie diesel, a wiadomo że diesel jest droższy. Silnik diesla to ponad 2 kafle kosztuje Zdejmiesz czapę to będzie wiadomo jakie straty. Tak to możesz sobie gdybać że uszczelka, głowa, albo silnik do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Friday71 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 jak masz zero kompresji to albo zawory albo tlok Jaka ta kompresja ci wyszla ?? glowica ma inne objawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silkone Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 jak masz zero kompresji to albo zawory albo tlok Jaka ta kompresja ci wyszla ?? glowica ma inne objawy zero kompresji na żadnym culindrze. rozmawialem dzisiaj z mechanikiem, powiedzial ze chyba lepiej będzie cały silnik wymienic. generalnie to jak przekręcam kluczyk w stacyjce to brzmi to tak jakby w ogóle nie było świec wkręconych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nicchi Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 zero kompresji na żadnym culindrze. rozmawialem dzisiaj z mechanikiem, powiedzial ze chyba lepiej będzie cały silnik wymienic. generalnie to jak przekręcam kluczyk w stacyjce to brzmi to tak jakby w ogóle nie było świec wkręconych. Głowica i uszczelka się pewnie zrobiły w chińskie 8 i leci każdym możliwym miejscem. Jak trochę ogarniasz temat i nie szkoda Ci czasu to ściągnij głowicę i zobaczysz co jest, a jak nie to szukaj silnika, tylko najlepiej, żeby był jeszcze w aucie przed zakupem, bo inaczej możesz kupić tylko nieznacznie lepszy niż masz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silkone Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Głowica i uszczelka się pewnie zrobiły w chińskie 8 i leci każdym możliwym miejscem. Jak trochę ogarniasz temat i nie szkoda Ci czasu to ściągnij głowicę i zobaczysz co jest, a jak nie to szukaj silnika, tylko najlepiej, żeby był jeszcze w aucie przed zakupem, bo inaczej możesz kupić tylko nieznacznie lepszy niż masz. problem w tym że tematu nie ogarniam wogóle, a mój zaufany mechanik jest 650km od auta. dzieki za rady -chyba skonczy sie wymianą silnika.pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.