zdzislaw140 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Problem taki jak w temacie. Zaczeła zmianie z fabrycznych 16 z zimówkami na fabryczne 17 na lato Samochód sciąga w prawo. Przy przyśpieszaniu bardziej przy jeździe na luzie również ale delikatniej mniej. Opony nowe, felgi proste. Opony zmienaine przód tył, lewa prawa, więc opony i felgi odpadają. Zbierzność sprawdzona i jest ok, jedynie co jest nie tak to pochylenie lewego koła, później wrzucę skan z wydrukiem z pomiaru zbierzności. Macie jakieś pomysły co to może być? Dziś jeszcze po deszczu słychąć głuche stuki z zawieszenia z przodu, nic nie jest luźne bo na szrpakach był nie tak dawno i byłow w porządku? Gdzieś widziałem że w p11 były jakieś gumy w okolicach wachaczy które powodwały takie perturbacje. Górny wachacz jak by się objawiał? Dawał by takie objawy? Jak go zdjagnozować. Macie jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość XLord Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Witam, ja mam w swoim Nissanie dokładnie to samo. Na 16 auto jezdzi idealnie a jak zakladam 17 zaczyna mi sciagac na prawo. Kontrolowalem wszystko i zawieszenie mam OK. Wiec odpuscilem sobie i sie z tym pogodzilem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzislaw140 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Długo to masz? Scina ci opony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość XLord Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Długo to masz? Scina ci opony? dkąd go kupiłem w 2006 roku. Opon mi nie ścina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzislaw140 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Może nasze krakowskie drogi jakieś krzywe są Poważnie to nie wiem co to może być. Wybieram się do mechanika niech popatrzy dokładnie na wahacze, i co to może stukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agaj666 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Jak ściąga podczas hamowania to na 90% wahacz. Jak nie to stawiam na opony. Im szersze tym bardziej kieruje nimi droga niż kierowca. Przerabiałem to w Hondzie żony. Na zimę 13" i 165, a na lato 15" i 195. Kolosalna różnica. Na 15" Honda w zasadzie jedzie jak chce i dostosowuje się do kolein. Na 13" odwrotnie. Załóżcie węższe opony i będzie zapewne ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość XLord Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Jak ściąga podczas hamowania to na 90% wahacz. Jak nie to stawiam na opony. Im szersze tym bardziej kieruje nimi droga niż kierowca. Przerabiałem to w Hondzie żony. Na zimę 13" i 165, a na lato 15" i 195. Kolosalna różnica. Na 15" Honda w zasadzie jedzie jak chce i dostosowuje się do kolein. Na 13" odwrotnie. Załóżcie węższe opony i będzie zapewne ok. W zupełności zgadzam sie z tym postem. Im szersza opona tym bardziej droga kieruje autem. Zauważyłem, ze na dobrej autostradzie z równa nawierzchnia auto idzie jak po nitce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ślizgacz Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 Witam wszystkich widzę że temat ściągania na prawą stronę to też ciemna strona primery ,mam dokładnie tak samo i nie wiem co jest grane zbieżność ok przy przyspieszaniu prawe koło tak jakby szybciej zabierało czego to może być przyczyna?????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebek Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Witam.Czy ktoś ma założone węższe opony? Jeśli tak to jak jeździ się na nich? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.